no i nadal lipton.
silnik dostał nowy regulator ciśnienia paliwa ale za wiele na + to nie zmieniło.
http://www.youtube.com/watch?v=Xxcr2bsa_so
czasem załapie i się rozkręci ale częściej nie może przekroczyć obrotów biegu jałowego.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
sprawa wyjaśniona. winowajcą okazał się stycznik od jałowego biegu. auto śmiga
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
nie będę zakładał nowego tematu wiec napisze w tym,
mój problem polega na tym ze mój ABF szarpie po gwałtownym dodaniu lub puszczeniu gazu, zmienione świece, kopułka, palec i nic, vag pokazywał błąd czujnika Halla w aparacie więc go wymieniłem ale na taki od golfa chyba 1.8 a nie z ABF i różnią sie one tym że w jednym jest czujnik Halla po przeciwnej stronie niż w tym z ABF-a. czy ta zmiana moze dawać jakiś błędny sygnał i w związku z tym pojawia sie to szarpanie??
oryginalny jest taki
a ten mam teraz w golfie
mój problem polega na tym ze mój ABF szarpie po gwałtownym dodaniu lub puszczeniu gazu, zmienione świece, kopułka, palec i nic, vag pokazywał błąd czujnika Halla w aparacie więc go wymieniłem ale na taki od golfa chyba 1.8 a nie z ABF i różnią sie one tym że w jednym jest czujnik Halla po przeciwnej stronie niż w tym z ABF-a. czy ta zmiana moze dawać jakiś błędny sygnał i w związku z tym pojawia sie to szarpanie??
oryginalny jest taki
a ten mam teraz w golfie
"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości