O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » czw kwie 21, 2011 16:17

dmlodyb jaka pompę paliwa zastosowałeś pod te gaźniksy ??


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

dmlodyb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 23, 2009 13:11
Lokalizacja: EKU

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dmlodyb » czw kwie 21, 2011 19:37

seryjna jaka była w Scirocco tylko zamontowałem regulator ciśnienia paliwa bo bez tego to z gaźników fontanna by była



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » pt kwie 22, 2011 09:12

Aha, tylko ile pomp paliwa miałeś w Sciro - bo ja mam dwie: w zbiorniku niskiego cisnienia i pod podłogą wysokiego co podaje na K-Jet - którą to zasilasz jesli mozna spytać ?? :D i z kąd wyprowadziłeś podciśninie na serwo - bo ja planuje z pierwszej flanszy.

Pozdro :D


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: stonebridge69 » pt kwie 22, 2011 20:23

:food: Ja calkiem z innej beczki.Podejmie sie ktos wykonania kolektora pod gaziory od R1 do PFki?Sory za OT,ale tu najlatwiej o tym napisac.Jakby co to PW prosze



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » sob kwie 23, 2011 18:33

"BIBLIA" GAŹNIKOWCÓW WG mojej skromnej osoby:

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -write-up!

Co do wyjścia na serwo to zdania mają podzielone:
- w zawodowych flanszach pod ITB wypuszczane jest z 4 cylindra
- w gaźniksach z moto kolesie robią różnie - od jednego do wszystkich 4 - metoda prób i błędów zostaje, trzeba będzie na własnej skórze wypróbować :satan: :satan:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

dmlodyb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 23, 2009 13:11
Lokalizacja: EKU

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dmlodyb » sob kwie 23, 2011 21:55

co do pompy paliwa nawet nie wiem co ci odpowiedzieć czy mam 2 czy 1 bo nie zerkałem. Normalnie był w srocce 1.8 8v jh.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: marcinas1983 » sob kwie 23, 2011 22:49

dmlodyb pisze:Normalnie był w srocce 1.8 8v jh.
jedna... scirocco ma wyjście ze zbiornika z boku, dlatego ma jedną pompę paliwa i z tego co się orientuję to daje 6 lub ponad 6 barów ciśnienia w układzie wtryskowym KE-jet.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » ndz kwie 24, 2011 08:40

Dzięki za info :bajer:
"BIBLIA" GAŹNIKOWCÓW WG mojej skromnej osoby:

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -write-up!
- w temacie znajdziecie np. kolektory, pompy paliwa, swirl pot'y, schemat dla silników z ECU itp. stuff

Angole to w końcu wymyślili, więc chyba najlepiej się od nich uczyć :satan:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

dmlodyb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 23, 2009 13:11
Lokalizacja: EKU

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: dmlodyb » ndz kwie 24, 2011 10:46

stonebridge69 pisze::food: Ja calkiem z innej beczki.Podejmie sie ktos wykonania kolektora pod gaziory od R1 do PFki?
Jak masz dobrego spawacza u siebie w okolicy to on ci to bez problemu zrobi. Nie obowiązkowo musi być z kwasówki jak ja mam bo widziałem projekt w którym kolektor był ze stali. wyglądał mniej pancernie ale swoje zadanie spełniał w 101%. Najlepiej robić gdzieś na miejscu bo ja go poprawiałem parę razy i kolega przede wszystkim był obejrzeć o co mi w ogóle chodzi. Zabrał gaźniki żeby dobry rozstaw zrobić bo w tych z cbr 1000 jest przerwa dosyć duża po środku.



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » ndz kwie 24, 2011 20:17

Już obkminiłem kolektor i wyjścia na podciśnienia:
- kolektor będzie jak najprostszy [rury + flansza], a podciśnienia wyprowadzę z takich łączników
http://motoryzacja.szoker.pl/filtry-sam ... s-248.html :D :D


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » pn kwie 25, 2011 22:14

Wtrysk od moto w aucie:
http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... index.html
ale to już jest gruba robota :satan:

i kolejny MANUAL :satan: :satan: na przykładzie 9A co mnie cieszy bo też mechanik jak u mnie
http://clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=180712

aż se inglisz przypomniałem - teraz już tylko na kasę czekam :banghead:

POZDRO


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

brech
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 31, 2010 13:19

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: brech » sob lip 02, 2011 10:10

Witam

Mam golfa II z silnikiem KR, zamontowałem do niego gaźniki z Yamahy R1 99r. Zasilanie jest na standardowej pompie paliwa która znajduje się w zbiorniku, pompa wysokiego ciśnienia pod autem jest ominięta. Układ zapłonowy został oryginalny na czujniku halla i komputerze z KR, podciśnienie wzięte z 4-go cylindra. Jeżdżę w KJS-ach wszystko śmiga jak złoto i nie ma z tym problemów brakowało tylko mocy powyżej 6000 tys obr. dlatego zamontowałem airbox i dolot zimnego powietrza, teraz kręci do odcinki na każdym biegu.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia więc do zamontowania czeka zestaw dysz paliwowych i iglic firmy Dynojet :grin:

Pozdrawiam majsterkowiczów i powodzenia



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: fifel » pn lip 04, 2011 12:59

Dzieki brech za relacje ze swojej stajni ;) mysle ze to rozwialo wiele watpliwosci niedowiarkow i tylko upewnilo nas ze temat podcisnien jest na luzie do ogarniecia i smialo mozna podebrac podcisnienie z jednego z cylindrow bez obaw, ze hamulce nie beda dzialac albo jeszcze cos innego szlag trafi :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » pn lip 04, 2011 23:25

Zacna relacja :D Dużo cennych informacji od praktyka. Tyle, że teraz to mi zostało carbsy do RP'ka wrzucić :?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 11, 2011 11:59 przez el Kozako, łącznie zmieniany 1 raz.


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości