oil catch tank w VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
oil catch tank w VR6
Witam
testował ktoś z was oil catch tank w silniku VR6?
denerwowało mnie że syf z odmy dostawał się do dolotu, a następnie do przepustnicy i na silnik, więc wywaliłem odmę zaślepiłem dolot i u wyjścia z silnika dałem filterek z którego parowały sobie opary w atmosferę. Ma to jeden minus - opary dostają się poprzez klimę też do auta co z czasem staje się denerwujące
pozostaje albo puścić opary rurką pod auto albo zrobić zamknięty układ coś w rodzaju oil catch tank
czekam na sugestię
testował ktoś z was oil catch tank w silniku VR6?
denerwowało mnie że syf z odmy dostawał się do dolotu, a następnie do przepustnicy i na silnik, więc wywaliłem odmę zaślepiłem dolot i u wyjścia z silnika dałem filterek z którego parowały sobie opary w atmosferę. Ma to jeden minus - opary dostają się poprzez klimę też do auta co z czasem staje się denerwujące
pozostaje albo puścić opary rurką pod auto albo zrobić zamknięty układ coś w rodzaju oil catch tank
czekam na sugestię
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
oil catch tank w VR6
Jak dasz zbiorniczek to daj otwarty i przewód odpowietrzający puść pod auto. VR raczej wręcz kapie po pewnym czasie olejem z filterków więc zbiorniczek jak najbardziej trzeba czyścić co jakiś czas. Minusem większości tanków jest brak filtra separatora w środku. Można kupić czyściwo stalowe i wstawić do środka co pomaga.
oil catch tank w VR6
no ja już mam wszystkie potrzebne materiały. Bidon alumuniowy z vodki 0.7 miedziane wkręty, druty, poxyline, metalowy zmywak, przewody
jutro drut mody zobaczymy co z tego wyjdzie. Na początek zrobię OCT w układzie zamkniętym i co jakiś czas będę zaglądał do środka i opróżniał zbiorniczek
jutro drut mody zobaczymy co z tego wyjdzie. Na początek zrobię OCT w układzie zamkniętym i co jakiś czas będę zaglądał do środka i opróżniał zbiorniczek
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
oil catch tank w VR6
Separator daj w miarę wysoko byle nad wejściem do zbiorniczka, w denku na górze nad separatorem dajesz przewód do dolotu. Druciak ma za zadanie separować drobiny oleju od gazów, które i tak potem dajesz do dolotu.
oil catch tank w VR6
Druciak to jak sama nazwa mówi druciarstwo, jak ci zamarznie w zimie to się przekonasz to czego to może tylko służyć Są inne, znacznie lepsze metody oddzielenia oleju i innego syfu od gazów
oil catch tank w VR6
Mnie takie rozwiązanie spowodowało przerywanie na wolnych obrotach i wypięcie przewodu bo olej skapywał idealnie do gniazda świecyadams pisze: i u wyjścia z silnika dałem filterek z którego parowały sobie opary w atmosferę. Ma to jeden minus - opary dostają się poprzez klimę też do auta co z czasem staje się denerwujące
Re: oil catch tank w VR6
typu?toffic pisze: Są inne, znacznie lepsze metody oddzielenia oleju i innego syfu od gazów
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
oil catch tank w VR6
pożyjemy zobaczymy...
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: oil catch tank w VR6
ja wczoraj na syzbko wyspawałem takiego catchcana do vr6T, zobaczymy czy sie sprawdziadams pisze:pożyjemy zobaczymy...
http://vrservice.pl/vw/2011/CatchCan/
oil catch tank w VR6
a te vrt to ilu ma kuniuf, bedzie z 900?
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
oil catch tank w VR6
Muszę powiedzieć że oil catch tank znakomicie spełnia to swoją rolę! Nareszcie nie czuć oparów oleju/paliwa w kabinie a i przepustnica oraz dolot są suche Po 1tys km syfu w separatorze zebrało się tak około łyżki stołowej.
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości