1V kontra 1JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
kazde turbo jakie bylo montowane w 1.6 da rade napompowac bezpieczna wartosc jaka jeszcze zniesie silnik, wiec IMHO to nie jest ograniczenie. Podstawowa sprawa to pompa, jak juz wczesniej pisalem. Po co wymieniac pol samochodu, skoro wystarczy pompe a i tak efekty beda bardzo zadowalajace. Jesli obecnie siedzi kkk k14 to ladnie sie bedzie wkrecalo od juz dolu, garret t2 tez (mam takiego), garrett t3 (taki siedzi u Cinka) oraz kkk k24 bedzie juz mial sporego laga, a i tak lepiej nie dmuchac w seryjny silnik jakims kosmicznym cisnieniem
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Fox_00 pisze: a z mojego najwięcej wycisnąłem 180km/h :]
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
w 1.6TD można poprawić osiągi poprzez zwiększenie ciśnienia turbiny do max 1.1 bar, i również do tego trzeba zwiększyć dawkę paliwa...
lecz z forum wiem, że jak się zwiększy do 1.1 to już nie można mu cały czas wciskać, bo się silnik rozleci
więc wtedy pozostaje raczej spokojna jazda i raz po raz można wcisnąć
a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu
lecz z forum wiem, że jak się zwiększy do 1.1 to już nie można mu cały czas wciskać, bo się silnik rozleci
więc wtedy pozostaje raczej spokojna jazda i raz po raz można wcisnąć
a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
raczej jest sie czestym klientem serwisu po sluchaniu takich kolesi jak on i zapewne korzystaniu z ich uslug. Ciekawe jakie ma zdanie o tdi ktore maja prawie 100% zwiekszona moc i jezdza na codzien, trzaskajac kilometry bez awarii...Fox_00 pisze:a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/search.php
tu tego jest dużo a i o podkręcaniu k14 było sporo.
ostatnio w sprzedam była pompa od 1.6 TD
tu tego jest dużo a i o podkręcaniu k14 było sporo.
ostatnio w sprzedam była pompa od 1.6 TD
Nissan Patrol K160
gościu jest dobryzaprzal pisze:raczej jest sie czestym klientem serwisu po sluchaniu takich kolesi jak on i zapewne korzystaniu z ich uslug. Ciekawe jakie ma zdanie o tdi ktore maja prawie 100% zwiekszona moc i jezdza na codzien, trzaskajac kilometry bez awarii...
wiadomo w którym roku były produkowane MKII w TD, a kiedy weszły silniki TDI
nowsza technologia, inne rozwiązania... duzo tłumaczyć nie trzeba
my tu jeździmy troszke wzmocnionymi TD i raczej nie spotyka sie za dużo awarii związanych z większą mocą typowe problemy doładowanych silników. sie umie korzystać to sie nie psuje
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości