silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Martulk@
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:38
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2

Post autor: Martulk@ » wt cze 13, 2006 14:52

jak wyżej..nie wiem czy cos bede zmieniac..bo mysle o zmianie samochodu..ale sugestie mile widziane ( dodam tylko ze mam gaznik a nie wtrysk) :pub:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt cze 13, 2006 20:50

Martulk@ pisze:bo mysle o zmianie samochodu
To dobra myśl bo z 1.8 na gaźniku niewiele wyczarujesz

PS. Powiedz ewentualnie na co chesz zmienic to gaźnikowe MK2


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt cze 13, 2006 20:55

ja bym zmienił na G60 :-)


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Martulk@
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:38
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Martulk@ » wt cze 13, 2006 20:56

Apsik pisze:PS. Powiedz ewentualnie na co chesz zmienic to gaźnikowe MK2
no to oczywiste ze na vw..chyba mk3..ale zobaczymy.. :bigok:



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt cze 13, 2006 21:02

no w sumie mk3 też może być.... najlepiej 2.9 VR6 Syncro :-) a tak serio - jak już bierzesz mk3 , to nie bierz w żadnej wersji poniżej GT. a najlepiej GTI z ABF-em pod maską...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt cze 13, 2006 21:10

ABF :satan:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt cze 13, 2006 21:17

hehe... ja osobiście jestem maniakiem KR-a, ale różnica między KR-em a ABF-em jest tak jak między mk2 a mk3 :-) i mk3 i ABF są spoko :-)

[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej :-)


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr cze 14, 2006 08:23

m3tal pisze: [ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej :-)

ja przerzucałem digifanta do RPka i jakos doktoratu nie mam
:grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Katherina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 22, 2005 00:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2

Post autor: Katherina » śr cze 14, 2006 08:35

Martulk@ pisze:jak wyżej..nie wiem czy cos bede zmieniac..bo mysle o zmianie samochodu..ale sugestie mile widziane ( dodam tylko ze mam gaznik a nie wtrysk) :pub:
no widzę że jednak myślisz o zmianie auta a nie o swapie :chytry:
mk3 i to w dieselku :hmm:
pozdro



hmm doszły mnie słuchy że twoje auto już po swapie, to czego ty chcesz :hehe:


www.vwpolo-squad.pl

190KM/395Nm
by Aligator Master's Tuning

cosar33racer

Post autor: cosar33racer » czw cze 15, 2006 22:07

ze zwykłego 1.8 na gazniku mozna łatwo zrobic 1.8 na jednopunkcie a dalej z takiego cudaka da wycisnac 120KM... jak ktos niewierzy to zaprasz do łodzi chetnie pokaze moje 115KM... brakuje 5 bo stozek jest w drodze :D:D:D



Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » czw cze 15, 2006 23:07

jakby sie tak łatwo dało wycisnac z 1.8 120 kM to by to ludzie robili ,wiec napisz lepiej o jakie przerobki ci chodzi bo jak juz da sie to zrobic to jest to niestety kosztowne.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw cze 15, 2006 23:50

cosar33racer, pokaż wykres z hamo to uwierzymy... w niemozliwe... :panna:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Polgi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw mar 31, 2005 17:18
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Polgi » pt cze 16, 2006 00:03

m3tal pisze:ja bym zmienił na G60
dokładnie niezapomniane wrażenia i dysponuje dobrym potencjałem ;)
jak cos to PG gdzies jakis lezy u nas lezy tylko G trzeba niestety dokupic :(



cosar33racer

Post autor: cosar33racer » pt cze 16, 2006 07:27

no wiec polerowane kanały dolotowe... stozek albo lepiej łapacz powietrza z filtrem ('la rajstopa babci)... sportowe kolo zamahowe... i operacja układu zasilania - ale tego sam za chol**e sam bym niezrobił... mozna tez sobie pogrzebac z korbowodami i tłolkami - ale mialo tanim kosztem, wiec proponuje opuszczenie glowicy o dziesiate czesci milimetra (chyba sie to planowanie nazywa ale niewiem) ...mozna takze wyczesac glowice 1.8 z golfa 1 to tez daje lepszy efekt a cena jak to na złomie... wydech to wiadomo ze przelotowy + strumienica(i te 2 rzeczy nalezy dopasowac jak najlepiej i w koncowej fazie przerobki)... tzn ja niemam tych 120KM ze swojego ale znajomy ma... ja mam tylko 114 na shellu 99+ z octanbusterem.... jak cos to pisac.. chetnie odpowiem


pozdro

[ Dodano: 16 Cze 2006 07:34 ]
....mozna oczywiscie zalozyc TURBO... ale koszt takiego turbo to 400zl i niewidomo czy prosty wirnik bedzie (bo nowe to chyba niemusze tłumaczyc ile kosztuje) co idzie za turbo - intercooler no i 30% mocy wiecej, wiec z 90 robi sie 120... ale 30% to jak nam warsztat renomowany zakłada, bo znajomy sam zakładał i było tylko ciutke lepiej...


...a nowe turbo to 1200-3000zł - tańsza turbina... intercooler samemu mozna zalozyc w 2 godziny (dorwac gdzies te duzą puche i polecam power rury z allegro z łacznikami) ...kolektor to wtedy jednak trzeba przerobic całkowicie niestety i to jest zadanie dla warsztatu ....


ale chyba silnik 2.0 dohc taniej wyjdzie wiec polecam na razie ten pierwszy sposob

[ Dodano: 16 Cze 2006 07:36 ]
a wykres z hamowni to zamieszcze jak tylko bedzie... ale napewno 110KM sie wyciągnie z 1.8... przy małym nakładzie finansowym :pub:



Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości