No dobra po wszystkim co napisaliście polazlem do warsztatu, znow zrobilem pomiary i te teorie powyższe sprawdzają się tylko polowicznie.
Wałki wydechowe są różne (nawet wyszła mi róznica między KR i PL)
Wydechy mają odpowiednie wzniosy:
1. PL - 48,1 mm
2. KR - 48,3 mm
3. ABF - 48,8 mm
Co więcej pomylilem sie w pomiarach wałków ssących, w KRce zmierzyłem wydechowy przypadkowo zamiast ssącego bo mam odkręcone kółko z niego. KR ssący ma 47,2 mm wzniosu.
Co do oznaczeń.
Na wałkach wydechowych oznaczenia są różne. Na jednym jest tylko 027, na drugim z nich jest 027 i L. Wałki ssące z KRa i z PLa mają oznaczenie 027M (jeden i drugi) tylko w jednym to M jest wybite zaraz za 027 a drugi ma to M wybite po drugiej stronie wałka. Zaczalem sie zastanawiac czy nie mam dwoch wałków ssących z PLa, ale skąd w takim razie różnice we wzniosach?
Wałki z ABFa mają rzeczywiscie 51E ale nie wybite tylko wykropkowane i ledwo widoczne. Rzeczywiscie mają pełne krzywki w przeciwieństwie do tych KR/PL.
Tyle z praktyki, podsumujcie jak chcecie
