16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » pt mar 11, 2011 19:10

nie musisz zmieniać gniazd, wystarczy dać nowe grubsze o-ringi (wielokrotnie tańsze od gniazd, nawet używanych)



ptasior127
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 10:26
Lokalizacja: Świdnica

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: ptasior127 » ndz mar 13, 2011 21:39

Czyli o ring powinien opierać się w miejscu zaznaczonym strzałką pamiętasz możne jaki powinien być wymiar o ringu? Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » pn mar 14, 2011 15:21

tak, w tym miejscu, wymiaru nie pamiętam. Posmaruj go lekko olejem z zewnątrz bedzie łatwiej go wcisnąć



sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: sylwo7 » ndz kwie 17, 2011 10:32

mam digi 2 na krotko wszystko zadzialalo gdy zaczolem podlaczac na gotowo mam problem z kabelkiem od sterowania pompom paliwa podlaczlem go z przekaznikiem pompy paliwa i zadnej reakcji ale gdy dodam im minus z masy to pompa sie wlaczy i idzie caly czas gdy odlacze minus lub wylacze stacyjke to zgasnie co mam robic :blush:



Jarekxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw gru 04, 2008 17:02
Lokalizacja: Olkusz

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Jarekxxx » wt maja 17, 2011 22:02

Witam! Sterowanie silnikiem-DIGI I.1 Gdzieś na forum przeczytałem że:wężyk podciśnienia kolektor ssący-Digi I ma mieć ok.1m długości-Czy to jest takie ważne??? U mnie jest ok.40 cm. 2 Wtryskiwacze od G60,zielone w miejscu w którym wtrysk wchodzi do głowicy,na jego końcu jest plastikowy grzybek a za nim oring. Czy ten grzybek jest potrzebny??? Obrazek



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » wt maja 17, 2011 22:25

długość aż tak ważna nie jest stanowi ona raczej o czasie reakcji na gaz - zawsze mozna poeksperymentować :bigok:
ja dawałęm krutsze dłuższe skonczyło sie na ok 1m bo jest najbardziej optymalnie, bynajmniej na moim sofcie. A co do grzybków to nie wiem ale raczej uważam że są potrzebne bo może sie dziać coś niewskazanego z oringiem.
Pozdro


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » wt maja 17, 2011 23:21

długosć ma znaczenie :helm: do niektórych funkcji sterownika, z tym że do 16V nie musi być 1m (i tak trzeba odpowiednio przerobić soft), ten grzybek wg mnie jest potrzebny



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: ^Butcher^ » sob cze 04, 2011 00:09

Mam pytanie w związku z Digifantem II , czy zasilanie na ECU (12v) musi byc caly czas ,czy dopiero ma sie pojawiać po przekręceniu kluczyka ??



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: hubos21 » pt cze 24, 2011 00:16

próbował ktoś do digifanta dać wtryski z VR6 albo V6? wydajność coś pomiędzy tymi z GTi a G60?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » pt cze 24, 2011 11:42

Kiedyś próbowałem na 220ccm ale w 8V

bez problemu w każdej wersji ECU z 2E (bo kilka ich było) się da

Potrafi nawet więcej bym powiedział, oczywiście w N/A bo przy doładowaniu to już mocno trzeba by kod zmienić

Koszty zależą od tunera i udziwnień, jeśli takie chce właściciel



Awatar użytkownika
djleo2201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 19:31
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: djleo2201 » wt cze 28, 2011 22:41

Witam, czy taki regulator pod deczko przemodzoną listwę od 1.8 20V zda egzamin ? Czy nie będzie powiewało allegrowszczyzną od niego po podniesieniu maski? Może ktoś stosował regulatory teego typu, bądź tańsze, ten jest najciekawszą opcją, bo w zestawie są przewody i kolanka iście jak pod JDM-owską maską pięsetkonnej hondy 1.4, aczkolwiek kompozycja by była może dobra. Są też tańsze opcje regulatorów, zaczynają się od praktycznie stówki i czy takie coś zda egzamin?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » śr cze 29, 2011 10:52

taki czyli który?? :panna: Bo nikt tu Duchem Świętym nie jest :jezor:



Awatar użytkownika
djleo2201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 19:31
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: djleo2201 » pt lip 01, 2011 21:04

Sorry, strzeliłem opcję jak byk.... Linka zapomniałem wkleic :D

http://moto.allegro.pl/regulator-cisnie ... 19102.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Takie coś ^

A to ta tańsza wersja: http://moto.allegro.pl/regulator-cisnie ... 09787.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » ndz lip 03, 2011 16:45

daje rade też to tansze, ale nie brał bym pod uwage wskazań na tym jego manometrze po pierwsze oszukuje a po drugie szybko sie rozpierdziela od wibracji.

BTW nie wie ktos skąd wziąć taki manometr o takiej srednicy zalany gliceryną, bo na allegro sa ale większe i to lipnie wygląda


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości