Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: regulacja LDA
Witam
zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika
co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak>
POMOCY ...
zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika
co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak>
POMOCY ...
ProjectOEM+
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
regulacja LDA
No to żeś se "zmodyfikował " przegiąłeś z dawką ,to i dymifisiel90 pisze:zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika
Regulować z powrotem w stronę mniejszej dawki ,albo zrobić tak jak byłofisiel90 pisze:co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak>
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
regulacja LDA
CZyli co? jest za ciasny? Pin powinien sam wpadać do środka a nie żebyś go musiał wciskać, jeśli tak nie jest to można go wcisnąć ale wKaras23 pisze:pin wchodzi w pompę dość opornie-wiem,że luźny nie może być,ale żeby był na styk...?
a komu to już od ciebie zależy
Re: regulacja LDA
Dokładnie,muszę się trochę namęczyć,żeby go wcisnąć. Ale to chyba nie przez to robi tak małą rysę?VireWolf88 pisze:[
CZyli co? jest za ciasny?
Re: regulacja LDA
ja nie zmienialem dawki mieszanki, obkreciem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i powstao dymienie ...munior pisze:No to żeś se "zmodyfikował " przegiąłeś z dawką ,to i dymifisiel90 pisze:zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumikaRegulować z powrotem w stronę mniejszej dawki ,albo zrobić tak jak byłofisiel90 pisze:co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak>
ProjectOEM+
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
regulacja LDA
mieszankę to się do "KOMARA" tankowałofisiel90 pisze:ja nie zmienialem dawki mieszanki
to jak się boisz dymu to po co tam łapy pchaszfisiel90 pisze:obkreciem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i powstao dymienie ...
Ludzie po czytajcie trochę, np.: TUTAJ a nie bez sensu walicie tekstami:
przecież wiadomo że każda wykonana czynność będzie miała jakieś następstwa.fisiel90 pisze: zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika
co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ?
regulacja LDA
Witam
Wczoraj montowałem BOOST PIN
chciałem odnieść się do obrazków z pierwszej strony
po odkręceniu górnej części pokrywy
membrana wręcz mi wyskoczyła dzięki sprężynce która jest pod nią więc nawet nie zdążyłem zaznaczyć jej położenia......
wyciągnąłem więc membrane wraz z pinem i sprężynkę i jakie moje zdziwienie ponieważ nie mam koła z ząbkami .....ani tej po lewej czarnej podkładki...
(czy to może być przyczyną dużego spalania ? 8l miasto)
brak również u mnie podkładki ktora okresla maksymalne wcisnienicie trzpienia
po założeniu pina różnicy wyraźnie odczuwalnej nie ma na dwójce i trójce wydaje mi się że lepiej idzie, brak również dymienia, poniżej 2 000 zamulony jak był tak jest, w ogóle na początku jak go kupiłem to nie miałem tego wężyka do pompy przykręconego...
co robić ?
Wczoraj montowałem BOOST PIN
chciałem odnieść się do obrazków z pierwszej strony
po odkręceniu górnej części pokrywy
membrana wręcz mi wyskoczyła dzięki sprężynce która jest pod nią więc nawet nie zdążyłem zaznaczyć jej położenia......
wyciągnąłem więc membrane wraz z pinem i sprężynkę i jakie moje zdziwienie ponieważ nie mam koła z ząbkami .....ani tej po lewej czarnej podkładki...
(czy to może być przyczyną dużego spalania ? 8l miasto)
brak również u mnie podkładki ktora okresla maksymalne wcisnienicie trzpienia
po założeniu pina różnicy wyraźnie odczuwalnej nie ma na dwójce i trójce wydaje mi się że lepiej idzie, brak również dymienia, poniżej 2 000 zamulony jak był tak jest, w ogóle na początku jak go kupiłem to nie miałem tego wężyka do pompy przykręconego...
co robić ?
regulacja LDA
batmandio pisze:po założeniu pina różnicy wyraźnie odczuwalnej nie ma na dwójce i trójce wydaje mi się że lepiej idzie, brak również dymienia, poniżej 2 000 zamulony jak był tak jest, w ogóle na początku jak go kupiłem to nie miałem tego wężyka do pompy przykręconego..
a masz zapięty wężyk do LDA.
to raz dwa czy poddymia na pełnym gazie z niskich obrotów mocniej niż wcześniej?
jeśli nie:
podnieś dawkę na pompie ewentualnie odpowiednio ustaw pina.
jak tak:
to podkręć doładowanie ( po uprzednim sprawdzeniu
dodatkowo sprawdzić i skorygować kąt wtrysku i czy wtryskiwacze nie leją.
odnośnie spalania:
dodatkowe pytanie to jaką masz temp po około 10km jazdy na zegarach?
regulacja LDA
tak jest mam wężyk zapięty, sam dorabiałem tę śrubę tzn nawiercałem ją odpowiednio żeby pasowała ponieważ oryginalnej nie posiadałem
ogólnie dymi normalnie jak przygazuje to idzie troszke dymku ale nie wiele sprawdzę więc dawkę i pina ustawię na max wcięcie nie wiem tylko czy jakąś różnicę robi to koło zebate
co do temp to jest to 90-100 stopni - robilem termostat 3 mc temu spalanie zostało na tym samym poziomie
ogólnie dymi normalnie jak przygazuje to idzie troszke dymku ale nie wiele sprawdzę więc dawkę i pina ustawię na max wcięcie nie wiem tylko czy jakąś różnicę robi to koło zebate
co do temp to jest to 90-100 stopni - robilem termostat 3 mc temu spalanie zostało na tym samym poziomie
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr sie 03, 2011 17:58
Re: regulacja LDA
Z racji tej, że jest to mój pierwszy post, witam wszystkich bardzo serdecznie i przechodzę do rzeczy.
Nie posiadam VW tylko Patrola z pompą mechaniczną, bardzo podobną do Waszych. Na różnych forach, niniejsze forum podawane jest jako najbardziej miarodajne w zakresie regulacji LDA i dawki paliwa (wręcz jesteście uważani za Guru w tym temacie - patrz np. forum4x4.pl).
Stąd moje pytanie, czy może mi ktoś polecić na terenie Krakowa lub w okolicach osobę (najlepiej pompiarza), która ogarnia temat boost pina i regulacji dawki (a nie będzie robiła wielkich oczu o co mi chodzi ), i która regulacje te połączy z pomiarem temperatury spalin, tak abym mógł spać spokojnie, że nie przedobrzyłem.
Jeżeli naruszyłem regulamin forum bardzo przeprasza.
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Nie posiadam VW tylko Patrola z pompą mechaniczną, bardzo podobną do Waszych. Na różnych forach, niniejsze forum podawane jest jako najbardziej miarodajne w zakresie regulacji LDA i dawki paliwa (wręcz jesteście uważani za Guru w tym temacie - patrz np. forum4x4.pl).
Stąd moje pytanie, czy może mi ktoś polecić na terenie Krakowa lub w okolicach osobę (najlepiej pompiarza), która ogarnia temat boost pina i regulacji dawki (a nie będzie robiła wielkich oczu o co mi chodzi ), i która regulacje te połączy z pomiarem temperatury spalin, tak abym mógł spać spokojnie, że nie przedobrzyłem.
Jeżeli naruszyłem regulamin forum bardzo przeprasza.
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
regulacja LDA
Ja sobie wytoczyłem pin wykorzystujący calutki zakres wychylenia rysika. Tzn. bez gazu bolec cały wciśnięty, kiedy membrana jest na samym dołem maksymalnie wypchany. Skos jest więc bardzo ostry i krótki. Efekt? Muł u dołu i kopcenie u góry, spalanie lekko spadło. W planach zwężenie stożka u dołu (troszeczkę), dawka na +, doładowanie na +, dodanie IC (z Reno Master już czeka w garażu)
regulacja LDA
noi co wam panowie powiem jest dobrze a nawet bardzo dobrze
boost pin ułożony przy największym wcięciu 0-100 poniżej 11 s - nie kopci jak smok lekkie dymienie praktycznie nie zauważalne
drugi i trzeci bieg to poezja na jedynce wielkiej różnicy nie widać niedługo będę na autostradzie sprawdzę czy vmax się zwiększył
boost pin ułożony przy największym wcięciu 0-100 poniżej 11 s - nie kopci jak smok lekkie dymienie praktycznie nie zauważalne
drugi i trzeci bieg to poezja na jedynce wielkiej różnicy nie widać niedługo będę na autostradzie sprawdzę czy vmax się zwiększył
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości