
Jestem użytkownikiem Seata Leona - to Prawie VW

streszczenie: zakupiłem oryginalną manetkę, kabel z wtyczką z allegro, i złożyłem to do kupy.
wszystko było na dobrej drodze, do puki nie otworzyłem puszki w podszybiu, wygląda ona inaczej niż na wszystkich tutorialach i fotkach na forach, kable do puszki nie wchodzą od boku tylko przez pokrywę tej że puszki.
wtyczki są takie jak u innych, z tym że czarna u mnie ma 2 kable, i z tego co ustaliłem, u mnie wtyczka niebieska jest połączona z pedałem gazu. wiec i do niej trzeba się podpiąć,.
Problem polega na tym że żaden schemat podłączeń nie pasuje do tej wtyczki, posiada ona 6 przewodów, i nawet kolory nie pasują mi do niczego.
Zakładam ze jest tu sporo inteligentnych użytkowników którym rozgryzienie tego problemu zajmie zaledwie chwilę, na LeonClub ,mnie delikatnie zignorowali, bywa.
kolejny problem to aktywacja tempomatu VAG'iem, nie mogę tego uczynić choć robię to wg wszelkich prawideł znalezionych w sieci. czy mole auto to jakiś kłopotliwy egzemplarz ?
Leon 1M
Silnik: BAM
Rok produkcji: 2005
wtyczka ma 10 Pin
z tego tylko 6 jest aktywne
|5|6| 7 |8|
|X|9|10|X|
|1|2| 3|4|
opis kabli:
1- brąz z niebieskim
2- szary z białym
3- żółty z zielonym
4- szary z czerwonym
5- Biały z niebieskim
6- Szary z niebieskim
kabel jest z allegro, zapewne dobrze znany:
z manetki ----->do kostki
PIN nr 6 (czyli zielony przewód mojej wiązki) ----->
PIN nr 2 (czyli brązowy przewód mojej wiązki) ----->
PIN nr 7 i 4 (czyli żółty i szary przewód mojej wiązki) ----->
PIN nr 3 (czyli biały przewód mojej wiązki) ----->
PIN nr 5 (czyli różowy przewód mojej wiązki)----->
Proszę o pomoc, zależy mi na tempomacie, bo za kilka dni jadę w dość długą trasę i na pewno by mi pomógł




