Silnik gaśnie w korku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik gaśnie w korku
Witam. Mam problem ze swoim golfem. Ostatnio jeździłem troche po mieście, i jak to w miescie korki wszystko było ok aż do momentu że zgasł silnik. Na początku myslałem ze to z mojej winy ale okazało sie że to wina silnika. Jak sie ruszyło i trzymało noge cały czas na gazie to ok ale jak juz wcisnąłem sprzęglo albo zahamowałem to gasł, odpalałem i dalej to samo. Dopiero później zostawiłem na parkingu z pół godzIny przestygł i potem wyjechałem w trase(z miasta) i było ok. Co to może być ?
Silnik gaśnie w korku
A czy po tym jak ci zgasnie to masz problem żeby go odpalić - musisz wcisnąć pedał gazu. Jeżeli tak to zalewa go paliwem .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik gaśnie w korku
psdk45, podaj typ silnika, albo dokładnie riodzaj zasilania albo chociaż fotki inaczej temat powędruje do koszyczka.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Silnik gaśnie w korku
Na początk sprawdź wężyki od podciśnień czy któryś nie pękł i popatrz jak silnik jest zagrzany czy trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką na wolnych obrotach.
Re: Silnik gaśnie w korku
Jeśłi chodzi o to o czym mysle(czyli o to po przeciwległej stronie niz linka od gazu, po lewej stronie gaźnika patrzac od przodu?) to chyba zauważyłem ze to jest cały czas w jednej pozycji i sie nie rusza. nie jestem pewien musze sie upewnić. Ale tak styka sie
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Silnik gaśnie w korku
Na rozgrzanym silniku ten trzpień powinien być wysunięty około połowy swej długości i stykać się z tą sróbką.
Na zimnym zaraz po odpaleniu (jakieś parę sec-zależy od temp zewn aż zadziała zawór termiczno-czasowy) ma być wyciągnięty cały i potem się schować do około połowy swej długości ale nie powinien się dotykać z tą śróbką aż do nagrzania się silnika ponieważ teraz oboty utrzymuje wax element.
Na zimnym zaraz po odpaleniu (jakieś parę sec-zależy od temp zewn aż zadziała zawór termiczno-czasowy) ma być wyciągnięty cały i potem się schować do około połowy swej długości ale nie powinien się dotykać z tą śróbką aż do nagrzania się silnika ponieważ teraz oboty utrzymuje wax element.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości