moje nowe orurwanie w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
moje nowe orurwanie w 1Z
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek19es.jpg
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek20kw.jpg
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek39cb.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?image=icek40fm.jpg
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek56rl.jpg
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek20kw.jpg
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek39cb.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?image=icek40fm.jpg
http://img127.imageshack.us/my.php?image=icek56rl.jpg
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
szkoda ze rury od turba do ic nie dało rady zmieścić po stronie rozrządu było by o wiele krócej no ale na zdjeciach widać ze jest dość ciasno. sam wszystko robiłeś czy kożystałeś z usług jakiegoś zakładu?
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
wszystko robilem sam materialy kosztowaly mnie okolo 300 zł wczoraj wszystlo sam skleiłem po stronie rozrządu niema szans puśćić bo kolektor mam w drugą stroną odwrócony.
[ Dodano: Czw Cze 15, 2006 18:05 ]
poprzednie orurowanie bylo w połowie oryginalne reszta byla troche dorabiana ale od czasu jak pękł mi jeden oryginalny łącznik ciągle mialem problemy bo ściągało mi go z rury (m. in. podczas ścigania ostatniej niedzieli w białym ) Wkrzylem sie i pojechalem kupić materialy wczoraj i od 12 do 20 wszystko stworzylem to co widać na fotkach zostalo jeszcze tylko wspawanie czujnika temp. w dolocie w jednej rurce, ale to juz zrobie po niedzieli. Teraz zauwazylem na wskaźniku że turbo twardziej wkręca sie i trzyma doładowanie wtedy mialem ciągle szopki spadek doładowania.
[ Dodano: Czw Cze 15, 2006 18:05 ]
poprzednie orurowanie bylo w połowie oryginalne reszta byla troche dorabiana ale od czasu jak pękł mi jeden oryginalny łącznik ciągle mialem problemy bo ściągało mi go z rury (m. in. podczas ścigania ostatniej niedzieli w białym ) Wkrzylem sie i pojechalem kupić materialy wczoraj i od 12 do 20 wszystko stworzylem to co widać na fotkach zostalo jeszcze tylko wspawanie czujnika temp. w dolocie w jednej rurce, ale to juz zrobie po niedzieli. Teraz zauwazylem na wskaźniku że turbo twardziej wkręca sie i trzyma doładowanie wtedy mialem ciągle szopki spadek doładowania.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Moje gratulacje
wreszcie zrobiłeś z kwasa, super qrcze gratuluje, u mnie zostało ori jak na początku ale trzyma wszystko OK.
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości