Tematow było pewnie duzo, lecz wypowiedzi niezbyt klarowne.
Przyjmujac iz rozporke mam montowac na stojacym o wlasnych silach wozie a nie zadnych podnosnikach, jakich nalezy uzyc srub, jak zabezpieczyc przed korozja otwory, gdzie nabyc te sruby? prosze o wylozenie mi tego czarno na bialym gdyz jestem zielony
Montowanie rozporki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- danielson10
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: czw lis 18, 2010 21:02
- Lokalizacja: Oświęcim
Montowanie rozporki
Rozpórke powinieneś montować na uniesionym aucie tak zeby wszystkie koła wisiały!przykładasz ropórkie i znaczysz sobie dziury,wiercisz wiertłem fi 8 Sruby najlepiej twardości 8,8 tka powinno pisać na łbie śruby!po montarzu zamaluj minią ,a potem jakąś konserwacją i bedzie git!
tobi
- danielson10
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: czw lis 18, 2010 21:02
- Lokalizacja: Oświęcim
Montowanie rozporki
acha dzieki, lecz z tym uniesieniem auta to roznie bywa z tego co czytalem, sa straszne rozbieznosci miedzy tym czy powinno sie montowac na uniesionym czy na kolach, opinie internetowe wykazuja jednak w wiekszosci iz powinno sie to robic bez unoszenia auta, wiec tak mam ja zamiar montowac. Znajomy mi ostatnio mowil iz widizal kiedys jakis ilustrowany poradnik jak dokladnie wykonywac ta operacje ale nie pamieta gdzie to widzial, jesli ktos widzial, wie prosze o pomoc.
te sruby wkrecac z nakretkami od dolu? sruby srednicy 8 tak?
te sruby wkrecac z nakretkami od dolu? sruby srednicy 8 tak?
Montowanie rozporki
Zdecydowanie na kolach, jak wiadomo buda pracuje i jak jest odciazona uklada sie inaczej i po opuszczeniu juz beda zbedne naprezenia. Chyba ze masz klatke i obspawana bude to wtedy bez roznicy ;P Sruby 8, dowoli moga byc z nakretkami od dolu lub wywierc dziury daj sruby od dolu zlap je spawem do budy i bedziesz mial atrakcyjne szpilki wtedy
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
Montowanie rozporki
... i pewnie znowu zakończy się tak jak zawsze; ile głów, tyle rozwiązań . Do tego napewno jeszcze Ty zamontujesz po swojemu (np na podniesionym aucie) i zostaniesz wyznawcą danego sposubu i będziesz wszystkim mówił, że Twój jest poprawny. Ja montując u siebie też miałem dylemat i po przeczytaniu całego internetu (jak Chuck Norris), stwierdzam że są dwie szkoły. Różnice powstają w momencie gdy mówimy o rozkręcanej rozpórce (zwróć uwagę na samą nazwę) i rozpórce stałej. I tak: rozpórkę stałą zakładamy na stojącym aucie a rozkręcaną na podniesionym (odciążonym zawieszeniu). Zaznaczam, że są to dane z netu. Ja zamontowałem rozkręcaną z duralu na podniesionym. Do jazdy na streecie zupełnie wystarcza. Ta rura jak sama nazwa wskazuje ma coś ropierać a nie ściągać. Chociaż i tu spotkasz inną nazwę: spinka kielichów.
Popatrz jeszcze na kilka linków i zrób jak najlepiej. Powodzenia.
http://forum.vwvento.org/printview.php? ... 76dd31d917" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motolipno.pun.pl/montaz-rozporek-365.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Popatrz jeszcze na kilka linków i zrób jak najlepiej. Powodzenia.
http://forum.vwvento.org/printview.php? ... 76dd31d917" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motolipno.pun.pl/montaz-rozporek-365.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości