[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
z niusów, silnik i skrzynie jest juz w Kętrzynie, golf z niespodzianką wrócił do WKZ a silnik i skrzynia pojechały do NKE
24 i 25 czerwca bede u Kefira wiec wtedy zapodam jakies foty jak sie sprawdzi koncepcja.. bo pewnie juz bedzie pocięta buda i wstepna przymiarka tego wszytskiego.
powiem tylko tyle że pomysł jest prosty i bazuje na seryjnych rozwiązaniach.... ale tym razem niekoniecznie autorstwa inżynierów z koncernu VAG
a jak juz sie wpisałem to sie pochwale, zanabyłem pedały tiltona, bo ten zestaw compbrake nie wzbudza mojego zaufania, poza tym mam kilka róznych pomp tiltona wiec bedzie do kompletu.
jest to nowa seria z aluminium 72-603
24 i 25 czerwca bede u Kefira wiec wtedy zapodam jakies foty jak sie sprawdzi koncepcja.. bo pewnie juz bedzie pocięta buda i wstepna przymiarka tego wszytskiego.
powiem tylko tyle że pomysł jest prosty i bazuje na seryjnych rozwiązaniach.... ale tym razem niekoniecznie autorstwa inżynierów z koncernu VAG
a jak juz sie wpisałem to sie pochwale, zanabyłem pedały tiltona, bo ten zestaw compbrake nie wzbudza mojego zaufania, poza tym mam kilka róznych pomp tiltona wiec bedzie do kompletu.
jest to nowa seria z aluminium 72-603
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Chciałbym takie u siebie Bardzo fajny projekt
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
pare fotosów, dużo nie zrobilismy przez popołudnie ale z drugiej strony wiele stało się jasne
na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże
wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie
silnik po przebojach skręcony ze skrzynią
wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni
nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem
tu widać jak to wygląda
około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem
na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże
wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie
silnik po przebojach skręcony ze skrzynią
wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni
nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem
tu widać jak to wygląda
około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, ja już dawno przestałem rozumieć co jest robione przy tym aucie i po co... wiem tylko ze mesko to wyglada i mi sie podoba
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Adrianao8
- Kombinator
- Posty: 1670
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:24
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Niedługo Discavery się wtrąci do tematu i pójdzie w świat!
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Dicovery sie napewno wtraci jak NASA wykryje fluktuacje grawitacji gdzies na zakretach w PL.
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
wszystko robione jest po to by dawać fun z budowy i potem jazdyMatijas pisze:cowboy, ja już dawno przestałem rozumieć co jest robione przy tym aucie i po co... wiem tylko ze mesko to wyglada i mi sie podoba
robione za dużo to nie było do tej proy, wiecej rozkminiane i kupowane ale mam nadzieje ze teraz bedzie wiecej budowania niz kupowania
- K a r o l
- FORUM MASTER
- Posty: 1362
- Rejestracja: ndz cze 19, 2011 23:12
- Lokalizacja: CHOJNICE GRUPA POMORZE
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
i właśnie po to są autacowboy pisze:fun z jazdy
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
My też, bo takie fotki się najmilej oglądacowboy pisze:mam nadzieje ze teraz bedzie wiecej budowania niz kupowania
Koło bardzo fajnie leży, ale skoro samochód ma dobrze skręcać i w założeniu chyba chodzić czasem w sporcie, to na szutry nie za niski profil gumy? chyba że tylko pdo asfalt, to wtedy git
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
nie bedzie zadnych szutrów żadnych KJSow itd
pisałem wielokrotnie tylko asfalt ewentualnie beton na lotnisku
auto bedzie ekstremalnie obniżone i twarde na imprezy typu time attack, które zwykle odbywają sie na lotniskach lub placach asfaltowych
pisałem wielokrotnie tylko asfalt ewentualnie beton na lotnisku
auto bedzie ekstremalnie obniżone i twarde na imprezy typu time attack, które zwykle odbywają sie na lotniskach lub placach asfaltowych
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
zabawa zegarami EGT greddy - cos jeszcze nie moge z nimi dojść do porozumienia..
[youtube][/youtube]
za to DEFI działa bez zarzutu ale potrzebowałbym instrukcje do link displaya ...
przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie
dokupiłem zegar Defi cisnienie oleju do obrotomierza i boostu
temperatury oraz predkość ma sie wyswietlać na displayu, który tez chyba zbiera wszytskie alarmy i wartości z wszystkich czujników
kolega Qpeciarz z forum audi B2 juz struga panel na przedni licznik z czarnego poliwęglanu - ja jednak wolałem sie sam za to nie brać ponizej wizualizacja
[youtube][/youtube]
za to DEFI działa bez zarzutu ale potrzebowałbym instrukcje do link displaya ...
przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie
dokupiłem zegar Defi cisnienie oleju do obrotomierza i boostu
temperatury oraz predkość ma sie wyswietlać na displayu, który tez chyba zbiera wszytskie alarmy i wartości z wszystkich czujników
kolega Qpeciarz z forum audi B2 juz struga panel na przedni licznik z czarnego poliwęglanu - ja jednak wolałem sie sam za to nie brać ponizej wizualizacja
- drunkmaster
- Grupa Małopolska
- Posty: 204
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Konkretna aparatura Zostawiasz cokolwiek z seryjnych zegarów? Czy wszystko za pomocą tego customowego sprzętu?
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości