Witam
jak w temacie,jeśli jadę dość szybko tzn na zegarze jest coś między 3700-4000obrt zapala się kontrolka od ładowania,zwalniam i przestaje mrugać?
Szczotki się kończą,diody czy sprzęgiełko na alternatorze??
miał ktoś podobny problem??
kontrolka ładowania miga przy wysokich obrotach TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kontrolka ładowania miga przy wysokich obrotach TDI
Pierwsza rzecz jaka się nasuwa to regulator napięcia w alternatorze. Alternator w tylnej części ma plastikową obudowę mocowaną na parę śrubek i zatrzaski, pod tym będzie grzybek z dwiema szcztokami, można się tam dostać bez zdejmowania altka, ale jeśli masz klimę będzie troszkę ciężko. Oczywiście odłączamy aku.
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości