R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Archiwum zlotów

Moderatorzy: a-nitka, Meegi

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: karpi78 » pn cze 27, 2011 17:42

szkoda bo jakoś nie możemy sie zgrac i postawic obok naszych Erek :crazy: ale wkrótce kolejne R-TREFFEN wiec się szykuj :jezor:
A już myślalem że po tym weekendzie będą obie na jednym zdjęciu ale chyba użyje photoshopa bo zdjecie Twojej gdzieś mam :jezor:



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: vrs » pn cze 27, 2011 17:57

jakublad, moim zdaniem ten sam kierowca tak samo wjeżdżony w samochód przejedzie jedno okrążenie z DSG minimalnie szybciej niż z manualem bo były momenty gdzie w manualu jechałem na odcince a DSG wtedy pewnie wrzuca bieg na wyższy i tę sekundę jedzie jeszcze na wyższym biegu. Tak sobie myślę. Tryb manualny byłby dobry gdybyście zmieniali biegi tym drążkiem a nie łopatkami bo łopatki przeszkadzają przy skręcaniu. Z drugiej strony w zakręt należy wjechać już na właściwym biegu. Tak czy inaczej obstawiam minimalną powiedzmy 0,5s różnicę na okrążeniu dla DSG.


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
jakublad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn paź 18, 2010 01:27
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: jakublad » pn cze 27, 2011 18:27

vrs pisze:jakublad, moim zdaniem ten sam kierowca tak samo wjeżdżony w samochód przejedzie jedno okrążenie z DSG minimalnie szybciej niż z manualem bo były momenty gdzie w manualu jechałem na odcince a DSG wtedy pewnie wrzuca bieg na wyższy i tę sekundę jedzie jeszcze na wyższym biegu. Tak sobie myślę. Tryb manualny byłby dobry gdybyście zmieniali biegi tym drążkiem a nie łopatkami bo łopatki przeszkadzają przy skręcaniu. Z drugiej strony w zakręt należy wjechać już na właściwym biegu. Tak czy inaczej obstawiam minimalną powiedzmy 0,5s różnicę na okrążeniu dla DSG.
Tylko czasem przy wyjściu z zakrętu zupełnie niepotrzebne skrzynia wbija niższy bieg i traci ułamki sekund. Chociaż może mam tylko takie wrażenie. Na pewno i tak 99% dobrego czasu to kierowca i tu trzeba popracować. :?



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: vrs » pn cze 27, 2011 19:10

jakublad pisze: Na pewno i tak 99% dobrego czasu to kierowca i tu trzeba popracować. :?
+1

Biorąc pod uwagę że pierwszych 5 czasów to manuale i to jeszcze przednionapędówki...
Myślę że mamy sporo zapasu :banghead:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: Rybak » pn cze 27, 2011 20:40

No to ja w końcu napiszę coś od siebie,bo dopiero wróciłem do chaty.Na prawdę mega fajna impreza i bardzo sympatyczni uczestnicy oraz instruktorzy :D Byłem już na różnych zlotach i po raz pierwszy nie spotkałem się z żadną antypatyczną osobą.Było sympatycznie , wesoło, i właśnie o to chodzi chłopaki,żeby taką fajną grupę,z prawdziwą sportową rywalizacją zachować na przyszłość :-) A na żarciki Michała (nie obraziłem się,a nawet się chichrałem)to powiem,że przyjechałem na zdezelowanych już oponach,które po trzech okrążeniach wyglądały nie ciekawie.Póżniej,jako prawdziwy sportowiec :jezor: chciałem dorównać tym co mieli słabsze fury i pałowałem aż mi się olej zagotował i musiałem studzić niekonwencjonalnie.Miałem fun z latania bokami,ale na wyniki to się nijak nie przekładało.Jak zajarzyłem o co chodzi to już było po oponach :-( Duże gratsy dla Mateusza za czas jaki wykręcił jako nowicjusz na torze i w dodatku seryjną erką w manualu.Widziałem Jego przejazd(od środka toru,bo akurat poprawiałem z instruktorem potrącone pachołki) i chłopak jechał na prawdę dobrze technicznie.Pozdrówka dla wszystkich uczestników zlotu i do zobaczyska na następnej imprezie :okej:



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: zlos » pn cze 27, 2011 20:45

vrs pisze:Biorąc pod uwagę że pierwszych 5 czasów to manuale i to jeszcze przednionapędówki...
Myślę że mamy sporo zapasu
FuckT. Trzeba dać Wrooblowi eRkę, żeby zrobił na torze czas poglądowy, wtedy będziemy wiedzieć jak jeździ Szefuńcio i jak powinniśmy my :)
Odnośnie Focusa RS, to on ma stanowczo i zdecydowanie lepszy zawias na tor od naszych Reniek.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: Rybak » pn cze 27, 2011 21:52

zlos pisze:Odnośnie Focusa RS, to on ma stanowczo i zdecydowanie lepszy zawias na tor od naszych Reniek.
Tomek,jesteś tego pewien? Bo gdzieś w testach,faceci co umieją duuużo więcej niż My,udowodnili,że jest z deka inaczej :-)



Awatar użytkownika
jakublad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn paź 18, 2010 01:27
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: jakublad » pn cze 27, 2011 21:57

Rybak pisze:
zlos pisze:Odnośnie Focusa RS, to on ma stanowczo i zdecydowanie lepszy zawias na tor od naszych Reniek.
Tomek,jesteś tego pewien? Bo gdzieś w testach,faceci co umieją duuużo więcej niż My,udowodnili,że jest z deka inaczej :-)
Ja mimo wszystko nie zmienię zdania i wydaje mi się, że gdyby któryś z driverów Focusa pojechał Erką, byłoby równie szybko. Szkoda tylko, że w Erce nie da się w 100% ESP wyłączyć. :-x



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: vrs » pn cze 27, 2011 23:10

O no właśnie Jarka brakowało do kompletu. Miło było poznać i :kwiat: dla żony :grin:
Ja tam na fokę bym się nie zamienił, a czasy moim zdaniem byłyby podobne lub minimalnie lepsze dla R ki
Na Nordschleife Rka była raptem o 3s szybsza na torze który ma 20km...
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;

To że można było pojechać podobnie udowodnił Tomek w Cifie który miał raptem 180KM a jechał równo z Focusami po zakrętach...


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: ravraj » pn cze 27, 2011 23:45

Widze ze wyjazd sie udał! Ciesze sie bardzo i za razem rozpaczam :grin: ze mnie tam nie było...
Jeden egz zaliczylem na 4,5 - tutaj brawa :hmm: - drugi... na całe 2,0 :blush:
Więc za kolorowo nie jest no ale... przynajmniej wiem ze w październiku trza sie bedzie pouczyć 3x wiecej niż teraz...
Kolejny termin zlotu prosze ze mną konsultować :helm:
pozdro!


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: karpi78 » wt cze 28, 2011 06:34

Coś tam na szybko złożyłem do mojej kolekcji filmowej na youtube, gdyby ktoś chciał poszukać siebie to zapraszam :jezor:

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: karpi78 » wt cze 28, 2011 07:06

Nie wiem dlaczego ale nie przełącza automatycznie w HD chociaż wszystko jest ustawione jak powinno, wiec trzeba sobie pomóc recznie :chytry:



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: MatthewG » wt cze 28, 2011 10:09

zlos pisze:Topra topra, przyznamy się. Deesgie-chłopaki powiemy im?
Jest was tylko 2. w kraju, więc postanowiliśmy taki prezencik zrobić. Wam. A nam moralne uspokojenie, że karmimy zwierzaczki na wyginięciu ;)
Dopiero teraz to zauważyłem :jezor: Myślę nad tym i myślę, ale jakoś nie mogę uwierzyć :chytry:
jakublad pisze:Kilka razy myślałem o przejechaniu okrążenia w ręcznym trybie skrzyni, ale z wrażenia na samym starcie jakoś wypadało to z głowy. W Kielcach lepsze czasy kręciłem właśnie w ręcznym trybie, bo skrzynia nie ma możliwości zgłupieć.
Dokładnie. Nie jeżdżę automatem, ale mimo wszystko skrzynia nie widzi zakrętu do jakiego się zbliżasz i nie jest w stanie przewidzieć jaki bieg będzie najbardziej optymalny. Wszystko wychodzi już w trakcie czyli dopiero w zakręcie. A Tomek i Jarek, wy w jakim ustawieniu jeździliście?
jakublad pisze:Wniosek jest taki, że na kolejny wyjazd szukam jeszcze rękawic i o szelkach pomyślę, chociaż nie wiem do czego je tam zamocować?! :hmm:
Rękawice obowiązkowo trzeba zakupić, miałem to zrobić już przed zlotem i trochę żałuję, że tego nie zrobiłem. To nie tylko poprawa czasów (jakaś zapewne będzie), ale i większy komfort ze względu na pewny uścisk (brak spoconych rączek i kierownicy również) oraz poprawa bezpieczeństwa z tego samego względu ;) W kwestii szelek hmm... Temat rzeka, ale jeśli chcesz się przekonać czy to możliwe to podejdź do swojej rakiety, otwórz drzwi kierowcy i zerknij na słupek. Masz tam taką małą naklejkę i napisz nam co ona przedstawia? :chytry:
gluszcz pisze:Widzę że wiele straciłem :rozpacz: :rozpacz:
Super-hiper-mega wiele, to tak żeby Cię pocieszyć :grin:
vrs pisze:Myślę że mamy sporo zapasu :banghead:
Żeby wykręcić czas na 100% możliwości samochodu? Sam nie wiem. Dużo osób ruszało na starcie z LC, z tego co widziałem to ty Michał również sprzęgło oszczędzałeś jak ja więc powiedzmy, że na starcie urwalibyśmy 0,5-1 sec plus gdzieś przynajmniej w moim przejeździe na tych kilkanaście zakrętów losowo popsułem z 2-3, jak dla mnie to w ten dzień, na tym torze, w tym setupie myślę, że poniżej 2:15 nie byłbym w stanie zejść za cholerę, może Wróbel, ale raczej nie ja bo to byłaby już jazda na granicy rozbicia się :kac:
Rybak pisze:Duże gratsy dla Mateusza za czas jaki wykręcił jako nowicjusz na torze i w dodatku seryjną erką w manualu.Widziałem Jego przejazd(od środka toru,bo akurat poprawiałem z instruktorem potrącone pachołki) i chłopak jechał na prawdę dobrze technicznie.
Wielkie dzięki Jaro :kwiat: Udało Ci się zapomnieć, że jedzie z Tobą małżonka i kręciłeś dwoma rękami? :chytry: Bo jeśli jedną to twój czas jest za dobry, my walczyliśmy o utrzymanie na torze, a ty jechałeś spokojnie jak do kościoła w niedzielę :P
zlos pisze:FuckT. Trzeba dać Wrooblowi eRkę, żeby zrobił na torze czas poglądowy, wtedy będziemy wiedzieć jak jeździ Szefuńcio i jak powinniśmy my :)
Trzeba, ale ostatnio jakoś nikt się nie odważył :hmm: Na dodatek on lubi manuale, a takie są tylko dwa...więc Michał postawimy Ci flachę jak dasz mu się przejechać :grin:
vrs pisze:Ja tam na fokę bym się nie zamienił, a czasy moim zdaniem byłyby podobne lub minimalnie lepsze dla R ki
Na Nordschleife Rka była raptem o 3s szybsza na torze który ma 20km...
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja na tej stronce sprawdziłem wszystkie czasy jak tylko pojawiła się tabela z naszymi :bajer: Na ringu jest przewaga, ale na innych jest różnie. Na jednych Golf wygrywa, a na innych RS co jest jak dla mnie o tyle dziwne, że parametry samochodów są mocno rozbieżne.

Masa:
Golf R:1466kg (DSG+30kg)
Focus RS:1467kg :grin:

Pojemność:
Golf R:2000cm3 (R4)
Focus RS:2500cm3 (R5)

Moc:
Golf R:270hp
Focus RS:305hp

Moment:
Golf R:350Nm
Focus RS:440Nm :shock:

Napęd:
Golf R:4x4
Focus RS:przód

Skrzynia:
Golf R:manual 6 biegów
Focus RS:manual 6 biegów

Momentem Focus zdecydowanie miażdzy, do tego większa pojemność więc mocniej (przynajmniej powinien) idzie z dołu, a na takim technicznym torze to ma ogromne znaczenie. Ośki podobno mimo wszystko są lepsze od 4x4 bo nie mają strat w mocy ze względu na napęd. Taka ciekawostka na Nringu Golf o 3 sekundy szybszy od Focusa, ale sam jest o 3 wolniejszy od RS3 :-)
ravraj pisze:Jeden egz zaliczylem na 4,5 - tutaj brawa :hmm: - drugi... na całe 2,0 :blush:
Czyli mogłeś jechać :jezor:
karpi78 pisze:Coś tam na szybko złożyłem do mojej kolekcji filmowej na youtube, gdyby ktoś chciał poszukać siebie to zapraszam :jezor:
Super ;)


A będzie miał ktoś przejazd z samochodu żeby pokazać innym jak cała trasa wyglądała? Trzeba podziękować Tomku panu Wróblowi bo jak dla mnie była rewelacyjna i widać, że się postarał :D

Ufff skończyłem....


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk

Post autor: vrs » wt cze 28, 2011 11:12

Moim zdaniem u mnie był spory zapas / brak umiejętności wykorzystania samochodu. I nie mówię o ruszaniu ale o tym co się potem na tym torze działo :rozpacz:. Gdybym choć raz pojechał tak jak trzeba to myślę że czas podany przez Mateusza jest realny.


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości