[mk3] 1.6, szarpie, przerywa, gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
[mk3] 1.6, szarpie, przerywa, gaśnie
Witam. Mam golfa 1.6 z 93 roku (bez gazu), silnik na 99% ABU. Problem jest taki, że czasem jade i spoko, nic złego. Ale często zaczyna szarpać, przerywa, kontrolki się niekiedy zapalą, przygasa, a raz zgasł, zjechałem z drogi i odpalić nie mogłem. Poprzedni właściciel zmieniał przewody i świece. Niedawno mi mechanik filtr paliwa zmienił, a za drugim razem przerwał wężyk idący od czujnika pod (za) filtrem powietrza i wkręcił 2 śruby po obu stronach. Powiedział, że narazie tak mogę jeździć, to tylko czujnik ekologii czy coś takiego. Kilka dni spokój a dzisiaj znowu te same dolegliwości. Miał ktoś coś podobnego, albo wie, co to może być? bo inaczej to już widze jak mi zmieniają po kolei pół silnika...
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
Nie wydaje mi sie zeby byl to czujnik halla takie objawy przy czujniku zdazaja sie bardzo zadko. A gdy czujkik halla padnie to przewaznie stajesz w miejscu i juz nie odpali wogule. Ja mialem cos podobnego i najprawdopodobniej jest to cewka walnieta. Udalo mi sie jednak jej nie wymieniac tylko cudem dobrze wsadzilem kable i teraz juz sie z nia nic nie dzieje. bo jak zgasl i wycian\gnelem przewod wysokiego z cewki i wsadzilem to palil od reki. Teraz naszczescie tak siedzi ze nic sie juz nie dzieje. A obiawy byly idetyczne i gdyby to byl czujkik halla to objawy by byly dalej a ustaly.
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
adam-gda, zgdze sie z tobą, miałem podobnie myślałem ze przewody ze swiece itp tez mi szarpał gasł az wkoncu zgasł i nie zapalił wymiana cewki pomogła
Michau, spróbuj pożyczyć od kogoś cewkę i pojezdzij i zobaczysz
Michau, spróbuj pożyczyć od kogoś cewkę i pojezdzij i zobaczysz
F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
hmm dzięki, jutro jade do mechanika (a ostatnio był pewny że to ten czujnik jest winny), ciekawe co powie...
a dzisiaj jak w miejscu odpaliłem, chyba zimny był to obroty zaczęły spadać i jakoś tak przygasać zaczął. teraz nie wiem czy to przez odłączony czujnik za filtrem (cokolwiek to jest:) ) czy to może silnik krokowy...
jutro napisze co i jak. Zauważyłem, że więcej osób ma takie przeboje z tymi 1.6. Chyba następnym golfem jakiś TD będzie.
a dzisiaj jak w miejscu odpaliłem, chyba zimny był to obroty zaczęły spadać i jakoś tak przygasać zaczął. teraz nie wiem czy to przez odłączony czujnik za filtrem (cokolwiek to jest:) ) czy to może silnik krokowy...
jutro napisze co i jak. Zauważyłem, że więcej osób ma takie przeboje z tymi 1.6. Chyba następnym golfem jakiś TD będzie.
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
nie koniecznie silnik krokowy wszystko moze byc przez cewko bo jak wsadzilem dobrze kabelek i mailemkabel od BMW wsadzony na wilke i cewka sie uspokoila to obroty nie falowaly i nie szarpal. Ale sam sobie poradzilem bez wymiany cewki i chodzi wszystko juz ponad tydzien i nic sie nie zepsulo i juz chyba nic nie panie mam nadzieje
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
to z rana jutro w cewke postukam i wogóle coś tam porobie. jak będą zakłócenia to już na bank musi być winna za to wszystko. Jak mnie nie kopnie to napisze wyniki mojej ekspertyzy
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
witam wszystkich:) mam parę pytań w związku z golfem 2.Może znajdzie się ktoś kto mi pomoże,mam nadzieję.Wczoraj mąż kupił mi tego golfika ale chyba coś nie tak z nim przy zakupie działał rewelacyjnie ale po pierwszym dniu widać że nie działa dobrze niestety.Jest to starszy golf 91r 1.3 benzyna mianowicie bardzo dziwnie sie zachowuje nap. stojąc na światłach na wolnych obrotach strasznie nim trzęsie i gaśnie zdażyło sie to parę razy w pierwszym dniu niestety może ktoś da mi parę dobrych rad bo mam nadzieję że nie bedę musiała odrazu odwiedzać mechanika:) i może jeszcze pare dobrych rad które by mi się przydały żeby dobrze zapoznać sie z tym autem bo co do golfów jestem zielona cały czas jezdziłam fordem mondeo i nadal czasami jeżdzę już dobre pare lat ale nic takiego sie nie działo nigdy:) Czekam na dobre rady.
justa:)
na uruchomionym mozesz popalic cos albo wtyki w cewce albo cos innego . Zgas silnik wyciagnij przewod z cewki rozegnij troszke sprezynke i wsadz spowrotem powinno pomucMichau pisze:jak na wyłączonym odłączać nic nie będe na uruchomionym, t
ylko ruszać
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
ok zrobie tak zaraz. a nie podeszła by mi cewka od passata b4 rok 94 silnik 1.8 ABS ?
tak na chwile tylko. tylko coś mi się zdaje, że moja to funken jest z zieloną nalepką a u ojca boscha.
[ Dodano: Czw Cze 15, 2006 21:27 ]
poodpinałem przewody, podpiąłem i jak odpaliłem to było okej, tyle, że tak przeważnie na postoju jest, czyli dobrze. A wyjeżdżać się bałem na droge gdzieś...jutro do mechanika jade.
tak na chwile tylko. tylko coś mi się zdaje, że moja to funken jest z zieloną nalepką a u ojca boscha.
[ Dodano: Czw Cze 15, 2006 21:27 ]
poodpinałem przewody, podpiąłem i jak odpaliłem to było okej, tyle, że tak przeważnie na postoju jest, czyli dobrze. A wyjeżdżać się bałem na droge gdzieś...jutro do mechanika jade.
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
była to jednak... CEWKA. Nic z wtryskiem tylko głupia cewka. Za ten jeden problem zapłaciłem prawie 300 zł już...Naszczęście mam problem z głowy
pozdr i dzięki za podpowiediz,.
pozdr i dzięki za podpowiediz,.
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości