przykapcna na jasno po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: przykapcna na jasno po odpaleniu

Post autor: doggie » czw cze 23, 2011 12:03

to że przy IC masz olej nie oznacza od razu że turbo się kończy, możesz z tym jeszcze zrobić kupę kilometrów i kilka lat jeździć, u mnie przy IC od czterech lat widać olej a się nie przejmuję tylko leje i jeżdżę



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: przykapcna na jasno po odpaleniu

Post autor: golfmaniac22 » czw cze 23, 2011 12:22

doggie pisze:to że przy IC masz olej nie oznacza od razu że turbo się kończy, możesz z tym jeszcze zrobić kupę kilometrów i kilka lat jeździć, u mnie przy IC od czterech lat widać olej a się nie przejmuję tylko leje i jeżdżę
no tak ale czy twoj golfik kopci przy odpaleniu



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: przykapcna na jasno po odpaleniu

Post autor: doggie » czw cze 23, 2011 12:29

golfmaniac22 pisze:no tak ale czy twoj golfik kopci przy odpaleniu
wiesz co, jakos nigdy mi sie to w oczy nie rzuciło, dla mnie najważniejsze jest to, że auto nie pobiera oleju, że parametry silnika sa jak najbardziej w normie, mam tu na myśli dawki paliwa, ciśnienie doładowania, BIP-y, korekcje itp... /mając VCDS-a często to sprawdzam/ wymieniam na bieżąco olej, filtry, leje paliwo i jeżdżę, staram się nie szukać dziury w całym a diesel ma to do siebie, że przy rozruchu lub pierdnąć jakimś dymkiem, może po prostu jesteś przewrażliwiony :wink: zrób film i wrzuć na youtube to się zobaczy te obłoki jasnego dymu :wink:



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: przykapcna na jasno po odpaleniu

Post autor: golfmaniac22 » czw cze 23, 2011 12:43

doggie pisze:
golfmaniac22 pisze:no tak ale czy twoj golfik kopci przy odpaleniu
wiesz co, jakos nigdy mi sie to w oczy nie rzuciło, dla mnie najważniejsze jest to, że auto nie pobiera oleju, że parametry silnika sa jak najbardziej w normie, mam tu na myśli dawki paliwa, ciśnienie doładowania, BIP-y, korekcje itp... /mając VCDS-a często to sprawdzam/ wymieniam na bieżąco olej, filtry, leje paliwo i jeżdżę, staram się nie szukać dziury w całym a diesel ma to do siebie, że przy rozruchu lub pierdnąć jakimś dymkiem, może po prostu jesteś przewrażliwiony :wink: zrób film i wrzuć na youtube to się zobaczy te obłoki jasnego dymu :wink:
ja robie tak samo filtry olej nawet niektorzy sie smieja ze wymieniam filtr paliwa co 10.000km u mnie korekcje sa ok bipy na jednej pompce mam ponad 30 mocy mu tez raczej niebrakuje nagram to dymienie i sie zobaczy, ale wczesniej tego niebylo, nie jeden by machna reka i jezdzil, ale ja niestety musze miec autko 100 % sprawne, bo za tydzien mam wyjazd 500km wjedna strone i chce uniknac sytuacji ze mi sie cos rozkraczy po drodze zwlaszcza jak jade z 11 miesiecznym synem i to chodzi tylko o to



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: przykapcna na jasno po odpaleniu

Post autor: doggie » czw cze 23, 2011 12:47

golfmaniac22 pisze:wymieniam filtr paliwa co 10.000km
czasami nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu :wink: ale fakt faktem zaszkodzić nie zaszkodzi

golfmaniac22 pisze:
u mnie korekcje sa ok bipy na jednej pompce mam ponad 30
podłączając VCDS-a i najeżdżając na pole wskazań BIP-ów program w dymku podpowiada -150........+150 więc BIP-y na poziomie 30 są jak najbardziej w normie



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: przykapcna na jasno po odpaleniu

Post autor: golfmaniac22 » czw cze 23, 2011 13:08

doggie pisze:
golfmaniac22 pisze:wymieniam filtr paliwa co 10.000km
czasami nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu :wink: ale fakt faktem zaszkodzić nie zaszkodzi

golfmaniac22 pisze:
u mnie korekcje sa ok bipy na jednej pompce mam ponad 30
podłączając VCDS-a i najeżdżając na pole wskazań BIP-ów program w dymku podpowiada -150........+150 więc BIP-y na poziomie 30 są jak najbardziej w normie
tak kolego jak piszesz z tymi bipami u mnie wtryski sa ok zostaje turbo , wiesz ja te 10.000 to robie rocznie ,no moze 13.000 rocznie czyli raz na rok wymieniam wszystkie filtry i olej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości