[vento/mk3] problem z zegarami z VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

[vento/mk3] problem z zegarami z VR6

Post autor: MAPET » wt cze 13, 2006 23:15

no walsnei zegary padly i teraz szukam .. jak ktos ma sprzedac to porpsoze o kontakt nawet samą plytke zegarów!!!

ale o co chcialem zapytac... koelga ma do sperzedania wlasni ezegary 2 szt od VR6 wyslal mi fotki i co dizwne jego sa do 24km/h no i firmy manometer 1 a 2 jakis inny.. moje sa do 260 i VDO podbnei kumpla Negry tez sa w mk3 do 260.. czy byly wersje 240 w vr6? oraz czy jak tak to rozumeim ze plytki lepiej eni przekaldac bo to inny uklad i moze nie dzialac?

nie chce zmeiniac calych bo zainwestowalem w ramki, malwoanie wskazowek i zegary indiglo wiec bez sensu..
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr cze 14, 2006 11:16

Zegary w VR6 były do 260 km/h do roku '94.
Od '95 zmieniła się troszkę stylistyka i zegary w VR6 były wtedy do 240 km/h - wtedy co m.n.i. w błotnikach zmieniono kierunki z prostokątnych na zaokrąglone (to właśnie chyba od '95).
Roku dokładnie nie jestem pewny ale - TAK BYŁY W VR6 ZEGARY WYSKALOWANE DO 240 km/h - w tych nowszych rocznikach :bigok:

Jak jest z przekładaniem samej płytki to nie wiem... nigdy nie robiłem tego...
Ale moim zdaniem lepiej całe zegary przełożyć.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr cze 14, 2006 11:23

no przeciez były i VDO i Motometer, tylko ja bym kupował zaram z wskaźnikami, najwyzej bez obudowy lub z pękniętą szybką bo po włozeniu płyty motometer a wskażnikków z VDO to nikt nie wie czy to zadziała w ogóle... Tak czy owak rozkręcenie zegarów i wyjęcie bebechów do postaci części pierwszych to 15 minut roboty ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr cze 14, 2006 15:20

chyba tak zrobei a zmain byla albo w 94 albo 95 ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr cze 14, 2006 15:22

Ja obstawiam '95 ;)
Bo ja mam '94 rocznik i jeszcze kwadratowe kirunki w błotnikach i licznik do 260 km/h ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 14, 2006 15:30

OT: bo te starsze zamykały szafe na 260, a po 94 roku juz tylko 240 :P



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr cze 14, 2006 15:33

bo te starsze zamykały szafe na 260, a po 94 roku juz tylko 240
Hehe - dobre :goof:
Ja szczerze mówiąc nie wiem ile VR powinien pojechać.... Ale napewno nie 260 :goof:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr cze 14, 2006 16:51

MAPET, beda sie róznic mocowaniem zegarów do plyty głównej VDO i MOTOMETER - moga byc jeszcze TRW a te sa juz zupełnie inne (choc nie wiem czy robili do VR6) najlepiej szukaj VDO - te sa naprawde "miłe" do grzebania i modyfikacji :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr cze 14, 2006 17:02

no w suymei tak zrobie... szkdoa tylko ze takei ceny :(


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr cze 14, 2006 19:45

no niestety, zegary tanie nie są :|


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości