[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
Witam mam następujący problem z moim golfem, zrobiłem kapitalny remont silnika i regenerowałem pompę wtryskową, po tych zabiegach stał się mułowaty co raczej nie powinno mieć miejsca a powinno być wręcz odwrotnie. Dotarłem silnik tak jak w książce pisze na autostradzie w jednostajnej prędkości. Wiem że mechanik musiał wymienić wałek rozrządu, powiedział mi że pasują z innych wersji silnikowych golfa i nie wiem dokładnie czy mam założonego z swojej wersji czy z innej. czy możliwe jest że mam z innego modelu i ma zbyt małą wysokość krzywek co nie pozwala mu na swobodne zasysanie powietrza do cylindrów? Zaznaczam że pali idealnie nawet bez podgrzewania. Zauważyłem jeszcze że ma zwiększone zużycie paliwa co także nie powinno chyba wystąpić po remoncie. Z góry dzięki za odpowiedź.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
Gorszych wałków niż te z 1,6D nie ma. Jak regenerowałeś pompę to pewnie masz ustawioną książkową dawkę, możliwe, że prędzej miałeś większą, do tego niepoprawny kąt, chociaż jak pali to powinno być ok. Albo mechanik jakiś niepewny. Grzeje Ci się mocno?
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 13:15
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon
- Silnik: bcb
[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
Może zużycie paliwa wzrosło, bo jest słabszy i musisz go bardziej butować ?
spróbuj dawkę na pompie zwiększyć tylko rozsądnie żeby nie dymił jak kotłownia
będzie trochę mocniejszy
spróbuj dawkę na pompie zwiększyć tylko rozsądnie żeby nie dymił jak kotłownia
będzie trochę mocniejszy
http://seifenqueen.de/96a6b
[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
Kwestia jest taka że wydaje mi się jakby był niedogrzany, a zwiększać dawki niema sensu bo już więcej pali i mimo to jest dalej mułowaty.
[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
Wszystkie diesle 1.6 mają identyczny wałek rozrządu, bez znaczenia czy z turbo czy bez.Gorszych wałków niż te z 1,6D nie ma
Sena, ustawiałeś początek wtrysku na zegar?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika
t0mal, z tego co ja wiem to SB/RA miały inne, a 1V jeszcze inne, tyle, że były to niemal niezauważalne różnice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości