denerwujący problem pomocy!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- boberro
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
- Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
- Kontakt:
denerwujący problem pomocy!!
mam taki proble podczas jazdy jak wrzucam luz i stoję np. na światłach to zaraz po wrzuceniu luzu obroty spadają po czym podnoszą się do około 1500 i tak sie trzymają czasami pomoże mocne dodanie gazu i spadają do około 850 podczas jazdy tak samo jak wrzucę luz to spadają i od razu wędrują w górę, mam przeczyszczone układ wtryskowy, nową podporę gumową wtrysku, albo silnik krokowy ( ale komputer na serwisie nie zanotował błędu tego silniczka) albo podejrzewam wydmuchaną uszczelkę na kolektorze wydechowym bo dziwnie pierdzi jak się gazu doda może przez to sonda lambda wariuje pomóżcie bo chcę z tym skończyć a nie wiem od czego zacząć, nie mam znaczenia czy silnik jest zimny czy gorący jest cały czas dodaje że nie mam na pokładzie żadnej gazowni. pozdrawiam.
"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"
He he ja tez to mialem i bawilem sie z tym chyba z rok
wymienilem 1-krokowca choc treba bylo go tylko wyczyscic, po wymianie bylo lepiej bylo lepiej, 2- potem klolega sprawdzil ze polecial mi jedem czujniczek od temperatury po wymianie bylo jeszcze lepiej a nastepnie okazalo sie , ze 3-kabelek ktury jest zmasowany do obudowy klawiaturki byl w srodku przelamany jak go naprawilem silnik sie uspokoil,4- dla bewnosci wyczyscilem jeszcze czujniki na kolektorze ten ktory wlacza krokowca i ten co wylacza zaplon na zbyt wysokich obrotach one musza byc sprawne !!!!
Potem sie okazalo ze ten kabel byl od kompa i ten nie potrafil sobie dobrac mieszanki bez dobrego styku wiec co chwila sie przeskalowywal
jak to zrobisz zresetuj kompa i ma dzialac
powodzenia !!!
wymienilem 1-krokowca choc treba bylo go tylko wyczyscic, po wymianie bylo lepiej bylo lepiej, 2- potem klolega sprawdzil ze polecial mi jedem czujniczek od temperatury po wymianie bylo jeszcze lepiej a nastepnie okazalo sie , ze 3-kabelek ktury jest zmasowany do obudowy klawiaturki byl w srodku przelamany jak go naprawilem silnik sie uspokoil,4- dla bewnosci wyczyscilem jeszcze czujniki na kolektorze ten ktory wlacza krokowca i ten co wylacza zaplon na zbyt wysokich obrotach one musza byc sprawne !!!!
Potem sie okazalo ze ten kabel byl od kompa i ten nie potrafil sobie dobrac mieszanki bez dobrego styku wiec co chwila sie przeskalowywal
jak to zrobisz zresetuj kompa i ma dzialac
powodzenia !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 313 gości