Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								Pichol							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 23:16
 		
		
											- Lokalizacja: Katowice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pichol » pn cze 12, 2006 19:48
			
			
			
			
			tak na marginesie to jezeli turbo padnie i sie nie kreci to samochodzik kopci na czarno jak stare autobusy a moze i lepiej co by malo bylo to caly olej co leci do turbiny zamiast ja smarowac to leci w wydech co po dluzszej jezdzie objawia sie tak ze robi dup dup i zaciera sie silnik 

 a najprostrzym sposobem sprawdzenia jej jest sciagniecie weza dolotowego od filtra powietrza i przegazowanie lekko silnika bedzie widac jak sie kreci 

 tak samo na zgaszonym silniku mozna delikatnie palcem zobaczyc czy ma luz i czy sie kreci jak ma minimalny luzik to jeszcze pozyje a jak duzy to lepiej bylo by zastanawiac sie nad wymiana bo sa przypadki ze jak sie rozleci to wpada w kolektor ssacy i dalej do cylindra co jest nie malym wydatkiem
Pozdrawiam
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								igelski							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 13
 		- Rejestracja: czw maja 18, 2006 13:57
 		
		
											- Lokalizacja: Leszno
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: igelski » śr cze 14, 2006 15:37
			
			
			
			
			Dwie czy trzy osoby wyżej pisały cosik o wskaźniku. (koszt ok. 50 PLN). Co to za wskaźnik? Gdzie można go dostać i jak i gdzie się go montuje?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » śr cze 14, 2006 17:33
			
			
			
			
			Na allegro też tego jest, a służy do monitorowania ciśniena w turbo. W Mk2 wiem gdzie to zamontować w Mk3 nie, musisz znaleść na forum co i jak
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								twardy							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1736
 		- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 		
		
																- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: twardy » śr cze 14, 2006 18:14
			
			
			
			
			W 3 montuje się trujnik na rurze  tam gdzie rurka wchodzi pod podszybie 

 
			
									
									
		
		
				10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
 
						- ZADYMIAKA

 			
		- Posty: 1252
 		- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
 		
		
																					- Lokalizacja: słup"GS"k
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » wt cze 27, 2006 17:52
			
			
			
			
			Witka! Mam pytanko co moze byc przyczyna tego ze jak w swoim GTD depne gazu odrazu wiecej to niechce zabardzo ciagnac tylko musze troche popuscic i wtedy idzie??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 18:13
			
			
			
			
			Wina pompy, tak myśle
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » wt cze 27, 2006 18:22
			
			
			
			
			gniochu pisze:Witka! Mam pytanko co moze byc przyczyna tego ze jak w swoim GTD depne gazu odrazu wiecej to niechce zabardzo ciagnac tylko musze troche popuscic i wtedy idzie??
Tak jest w wiekości diesli co widziałem ( mój  tak ma ,  kilku qumpli ) że jak się depnie do  końca to przyspiesza słabiej  ale jak się lekko popuści gaz to wtedy lepiej idzie.
Może tak musi być hehe
pozdro
 
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
 
						- ZADYMIAKA

 			
		- Posty: 1252
 		- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
 		
		
																					- Lokalizacja: słup"GS"k
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » wt cze 27, 2006 18:23
			
			
			
			
			Dj Darecki pisze:ak jest w wiekości diesli co widziałem ( mój tak ma , kilku qumpli ) że jak się depnie do końca to przyspiesza słabiej ale jak się lekko popuści gaz to wtedy lepiej idzie. 
no wlasnie u mnie tak jest....
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 18:33
			
			
			
			
			Nie wiem chłopaki takie miałem objawy ale jak padła pompa ale z innej przyczyny i dałem do regeneracji to teraz normalnie jak dajesz gaz to sie zbiera
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
 
						- ZADYMIAKA

 			
		- Posty: 1252
 		- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
 		
		
																					- Lokalizacja: słup"GS"k
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » wt cze 27, 2006 18:35
			
			
			
			
			a czy moze przyczyna tego byc niezmieniony rozrzad??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 18:56
			
			
			
			
			Chyba że się przestawił ale to nie ma wpływu. Wpływ będzie miało jak pasek pęknie  

 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
 
						- ZADYMIAKA

 			
		- Posty: 1252
 		- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
 		
		
																					- Lokalizacja: słup"GS"k
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » wt cze 27, 2006 18:59
			
			
			
			
			vw_vandal pisze:Chyba że się przestawił ale to nie ma wpływu.
jak sie przestawi to nic sie nie dzieje? musi sie dizac bo jesli nie to po co ustawiac go??
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 19:03
			
			
			
			
			Ty napisałeś czy niezmieniony pasek może być przyczyną ja odpisałem może być jak się przestawi. Na twoim miejscu nie zwlekał bym ze zmianą paska bo zamiast 100 zł wydasz 1000.
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości