MK2 JR 70KM mocno kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

MK2 JR 70KM mocno kopci

Post autor: vw-maniak92 » czw cze 16, 2011 22:47

Witam!
Panowie może kojarzycie co może byc przyczyną, jak silnik zimny i pale go z przyspieszaczem to strasznie dlugo kreci i ciezko go odpalic.. A jak pale go bez przyspieszacza to pali od strzala.. Natomiast jak wyciagne go po odpaleniu to slychać jakby zawory?.. temp jest w normie po rozgrzaniu pozniej pali normalnie.. I w dodatku mocno kopci jak sie wcisnie, ale na wolnych tez lekko dmucha czarnym dymem.. Zmniejszylem juz dawke na pompie troche ale stracil na mocy a mimo wszystko kopci na czarno.. Oleju nie bierze stan jest.. Myslalem ze moze filtr powietrza.. Ale po zmianie jest dalej to samo.. Po remoncie glowicy facet cos grzebal z pompą wtryskowa z kątem dokladnie a przed tym wszystko gralo. Węże wszystkie cale nawet juz 2 razy wymienialem wezyki przelewowe bo byly minimalnie mokre. Turbina ładnie gwiżdże oleju nie ma w niej bardzo niewielki luz poprzeczny, wzdłużnego brak.. Czy może być to kąt wtrysku?? Czy cos z wtryskiwaczami. Po regeneracji głowicy facet mowil ze jeden wtrysk za male ciśnienie mial, ale poustawial wszystkie na 155.. Co może być przyczyną?? Spalanie mam 5,5 wiekszosc w miescie trasy dzienne po 40km.. Glowie sie i jedynie przychodzą mi na mysl te dwie rzeczy wtryski albo kąt wtrysku.. Chyba ze macie jakies pomysly jeszcze??



Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

MK2 JR 70KM mocno kopci

Post autor: kahn91 » pt cze 17, 2011 09:58

kąt na bank za wczesny, bo jak wyciągniesz przyspieszać to wyprzedza jeszcze bardziej i ma problemy odpalić i słychać twardą prace, a z tymi wtryskami może coś jeszcze kombinował może leja i dlatego kopci


Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

MK2 JR 70KM mocno kopci

Post autor: BENITO » pt cze 17, 2011 11:16

vw-maniak92, jedź do mechaniora niech ci ustawi porządnie kąt wtrysku na zegar.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Re: MK2 JR 70KM mocno kopci

Post autor: vw-maniak92 » ndz cze 19, 2011 22:47

kahn91 pisze:kąt na bank za wczesny, bo jak wyciągniesz przyspieszać to wyprzedza jeszcze bardziej i ma problemy odpalić i słychać twardą prace, a z tymi wtryskami może coś jeszcze kombinował może leja i dlatego kopci
Dokładnie tak jak mówisz był za wczesny nie mialem czasu do kogos jechac, narazie sam troche opoznilem go i widze ze silniczek chodzi duzo lagodniej nie trzepie nim juz tak jak wczesniej a co do kopcenia troszke ustalo dokladnie nie widzialem bo juz szarawo sie robilo dzisiaj.. Jedynie jestem juz pewny że zaczął odpalac na przyspieszaczu. Tylko nie wiem czy nie cofnąć mu dawki paliwa jak mial wczesniej, bo pod pedalem czuc troche jakby za malo paliwa teraz mial przy obrotach 2500-3000 tys



Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

MK2 JR 70KM mocno kopci

Post autor: kahn91 » pn cze 20, 2011 12:10

a doładowanie jakie? Może za duże i go przeładowuje i dlatego nie jedzie w tych obrotach.


Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

MK2 JR 70KM mocno kopci

Post autor: vw-maniak92 » pn cze 20, 2011 21:14

kahn91 pisze:a doładowanie jakie? Może za duże i go przeładowuje i dlatego nie jedzie w tych obrotach.
ja mam taką turbinke garretta t3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 69645.html" onclick="window.open(this.href);return false; za bardzo nie mam jak sprawdzic nie mam zadnego cisnieniomierza ale z tego co slyszalem to te suszarki sie budzą troszke pozniej w okolicach 3000tys bynajmniej u mnie.. Ale czuc ze dmucha... Dzisiaj troszke zwiekszylem mu dawke niewiele i czuc poprawe nie chcem przesadzic ale tej dziury w mocy juz nie brakuje jak pisalem wczesniej.. Na ogól nie wstawiam az tak zeby jezdzic nim w granicach jego wytrzymalosci tylko staram sie tak do 2500 go krecic ale czasem jak trzeba cos wyprzedzic to brakowalo niestety



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości