Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
dobra auto jeździ , ale jak wciskam pedał gazu to się dusi ale przyśpiesza, tak jest na gazie i na benzynie, poprostu przy przyśpieszeniu się dusi ? czy to przez to że może zapłon jest źle ustawiony???
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Przestawiony zapłon jak najbardziej może powodować duszenie przy przyspieszaniu. Jak odpalasz to nie musisz go trochę dłużej pokręcić? Zapłon możesz sprawdzić w blokach pomiarowych podłączając się pod VAGa.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
troche pokreciłem aparatem i teraz jest dużo lepiej ale i tak jadę na ustawienie z lampą
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw lis 02, 2006 21:07
- Lokalizacja: tarnow
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Czujnik halla - podpatrzyłem jak sprawdza to elektryk, w dłoni ttrzymał aparat zapłonowy z hallem w środku ze ściągniętą kopułką , podłaczył to złacze co idzie do tej kostki, przekrecił kluczyk w stacyjce aż pojawiły się kontroli i pokrecil tą zębatką w aparacie zapłonowym która wchodzi do silnika , prawidłowy i sprawny aparat wraz z hallem po jednym przekreceniu daje duzo iskier, a zwalony hall i aparat daje mało iskier albo i wogóle.
Cewka - najpierw trzeba sprawdzić czy prąd dochodzi do cewki ze stacyjki , sprawdzisz to probnikiem , wypnij kostke z cewwki i sprawdzaj czy dochodzi plus i minus.
Jesli prad jest w kostce tzn ze dochodzi do cewki, to teraz podlacz te zlacze do cewki i sprawdz czy wychodzi z iskra z cewki , przyloz przewod wysokiego napiecia wychodzacy z cewki do bloku silnika albo do masy poprostu, niech ktos zakreci silnikiem , jezeli iskra przeskoczy z przewodu na blok silnika tzn ze cewka dobra, jezeli nie to cewka do wymiany.
Cewka - najpierw trzeba sprawdzić czy prąd dochodzi do cewki ze stacyjki , sprawdzisz to probnikiem , wypnij kostke z cewwki i sprawdzaj czy dochodzi plus i minus.
Jesli prad jest w kostce tzn ze dochodzi do cewki, to teraz podlacz te zlacze do cewki i sprawdz czy wychodzi z iskra z cewki , przyloz przewod wysokiego napiecia wychodzacy z cewki do bloku silnika albo do masy poprostu, niech ktos zakreci silnikiem , jezeli iskra przeskoczy z przewodu na blok silnika tzn ze cewka dobra, jezeli nie to cewka do wymiany.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw lis 02, 2006 21:07
- Lokalizacja: tarnow
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
DZięki duzo mi podpowiedziałeś mi bardziej chodzi o to że auto pali, więc iskra jest tylko przerywa przy gwałtownym dodaniu gazu i to mnie męczy
nie ma
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
to widocznie masz źle ustawiony zapłon i wyprzedzenie zapłonu
bo rozumiem że sprawdzałeś czy świece i przewody są ok..
bo rozumiem że sprawdzałeś czy świece i przewody są ok..
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości