[mk2]gażnik 2e2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w każdym motoryzacyjnym dostaniesz taki grubościenny wężyk na metry.Majcher pisze:czy przewody podciścieniowe są wykonane ze specjalnego materiału czy mogę je zamienić na zwykłe węzyki?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Faktycznie tanio. Ale kawowy19 licz się z tym że zregeneroany gaźnik wymaga regulacji na samochodzie: na pewno przynamniej obroty jałowe zimnego silnika, ciepłego silnika i skład spalin. Ale to już proste.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja za regeneracje i regulacje swojego pierbusia zapłaciłem 180 ziko.Ale cyka teraz aż miło
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
no widzisz hehehe pozdro
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 23:37 ]
własnie niby nie. Gość mi móił ze oni wszsytko sprawdzają i powinno chodzić jak należy
tym bardziej ze mam na rok gwarancje i gaźnik jest zaplombowany- pomalowany farba aby go nie ruszać. Jutro bede wiedział wszystko jak go założe pozdro
[ Dodano: Pią Cze 09, 2006 13:42 ]
Paweł Marek, a tak swoja droga ja wyregulować obroty jałowe na zimnym silniku?
P.S. - Gaźnik odbiore po 15 i zaraz jak założe zdam relacje pozdro!!
[ Dodano: Sob Cze 10, 2006 10:08 ]
i zonk!! to nie był gaźnik na poczcie tylko inna paczka
zadzwoniłem do gościa i on wysłał no ale dzis sobota to nie odbiore takze do poniedziałku
ehhh ale sie przedłuża to
[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 18:24 ]
no i mam
nowy gaźniczek chodzi aż miło i do tego pali od razu mniej
pozdrawiam i polecam taką inwestycję.
P.S. jakby ktos był zainteresowany to dajcie znac a podam wam namiary na fachowca
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 23:37 ]
własnie niby nie. Gość mi móił ze oni wszsytko sprawdzają i powinno chodzić jak należy
tym bardziej ze mam na rok gwarancje i gaźnik jest zaplombowany- pomalowany farba aby go nie ruszać. Jutro bede wiedział wszystko jak go założe pozdro
[ Dodano: Pią Cze 09, 2006 13:42 ]
Paweł Marek, a tak swoja droga ja wyregulować obroty jałowe na zimnym silniku?
P.S. - Gaźnik odbiore po 15 i zaraz jak założe zdam relacje pozdro!!
[ Dodano: Sob Cze 10, 2006 10:08 ]
i zonk!! to nie był gaźnik na poczcie tylko inna paczka
zadzwoniłem do gościa i on wysłał no ale dzis sobota to nie odbiore takze do poniedziałku
ehhh ale sie przedłuża to
[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 18:24 ]
no i mam
nowy gaźniczek chodzi aż miło i do tego pali od razu mniej
pozdrawiam i polecam taką inwestycję.
P.S. jakby ktos był zainteresowany to dajcie znac a podam wam namiary na fachowca
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:30
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Jestem zainteresowany namiarami na tego fachowca bo też mam problemy ze swoim pierburgiem. Mam nadzieje że to nie jest dalej niż 100 km ode mnie
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 20:56 ]
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 20:56 ]
Skoro więc na korpusie jest oznaczenie 2E to po czym poznać czy to jest gaźnik 2EE czy 2E2???kawowy19 pisze:no więc po pierwsze - nie ma gaźnika 2E to tylko oznaczenia na korpusie gaźnika
gaźnik 2E2 to gaźnik sterowany mechanicznie-podciśnieniowo natomiast gaźnik 2EE to gaźnik sterowany elektronicznie w którym nie można praktycznie nic zmienić
to tak w skrócie
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:30
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Jedyną fote poglądową mam taką:
http://img88.imageshack.us/my.php?image=dsc001265qf.jpg
i z tego co wnioskuje to jest gaźnik 2EE tyle że ze sterownikiem nie na podszybiu tylko po stronie pasażera przy kielichu.
A co do tego fachowca z Lublina to wczoraj z nim rozmawiałem przez telefon. Stwierdził że lepiej ten gaźnik zastąpić 2E3 i nie będzie różnicy w spalaniu ani w mocy. Z jego gaźnikiem po regeneracji i z ustawieniem na samochodzie 500 zł a z moim 300 zł.
Troche dużo
http://img88.imageshack.us/my.php?image=dsc001265qf.jpg
i z tego co wnioskuje to jest gaźnik 2EE tyle że ze sterownikiem nie na podszybiu tylko po stronie pasażera przy kielichu.
A co do tego fachowca z Lublina to wczoraj z nim rozmawiałem przez telefon. Stwierdził że lepiej ten gaźnik zastąpić 2E3 i nie będzie różnicy w spalaniu ani w mocy. Z jego gaźnikiem po regeneracji i z ustawieniem na samochodzie 500 zł a z moim 300 zł.
Troche dużo
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:30
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości