problem z przełożonym silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z przełożonym silnikiem
witam,
problem jest taki silnik zaciągną olej i oczywiście wszedł na obroty i się rozleciał, najtańsza opcja wymiana na inny. wiec wymieniłem autko odpaliło chodziło chwile, zgaszone i odpaliło tak 2 razy, kolejne próby niestety nie odpala kreci podaje paliwo i nic się nie dzieje. wieczorem a właściwie w nocy zapalił na dotyk, na drugi dzień ciepło na dworze i niestety nie pali. w nocy pali. w nocy na chwilkę zapala się kontrolka świec a w dzień nawet nie mrugnie. kros ma pomysł jaka to przyczyna ? myślę ze jakieś czujniki ale jakie i jak je sprawdzić
dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi
postaram się odpowiadać na pytania i testować to co podpowiecie
niestety kabel do vag będę miał w poniedziałek
TDI 1,9 90 sorki ze nie napisałem
problem jest taki silnik zaciągną olej i oczywiście wszedł na obroty i się rozleciał, najtańsza opcja wymiana na inny. wiec wymieniłem autko odpaliło chodziło chwile, zgaszone i odpaliło tak 2 razy, kolejne próby niestety nie odpala kreci podaje paliwo i nic się nie dzieje. wieczorem a właściwie w nocy zapalił na dotyk, na drugi dzień ciepło na dworze i niestety nie pali. w nocy pali. w nocy na chwilkę zapala się kontrolka świec a w dzień nawet nie mrugnie. kros ma pomysł jaka to przyczyna ? myślę ze jakieś czujniki ale jakie i jak je sprawdzić
dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi
postaram się odpowiadać na pytania i testować to co podpowiecie
niestety kabel do vag będę miał w poniedziałek
TDI 1,9 90 sorki ze nie napisałem
Ostatnio zmieniony sob cze 18, 2011 22:49 przez n959595, łącznie zmieniany 2 razy.
problem z przełożonym silnikiem
to sprawdź przekaźnik 109 lub podaj zasilanie na N109 bezpośrednio z + akumulatora na N109 : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b9acffe39a" onclick="window.open(this.href);return false;
ale w pierwszej opcji zdemontuj ten przekaźnik i przeczyść w nim nóżki a potem przelutuj w nim ścieżki jeśli nic się nie poprawi. Silnik musi odpalić - jak nie to podaj link do tej diagnozy - przejdę się do tego kolegi
ale w pierwszej opcji zdemontuj ten przekaźnik i przeczyść w nim nóżki a potem przelutuj w nim ścieżki jeśli nic się nie poprawi. Silnik musi odpalić - jak nie to podaj link do tej diagnozy - przejdę się do tego kolegi
problem z przełożonym silnikiem
licznik
534 Czujnik temperatury oleju -G8
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
534 Czujnik temperatury oleju -G8
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY<----- Gdzie go znajdę bo nie mogę wejść w silnik
534 Czujnik temperatury oleju -G8
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
534 Czujnik temperatury oleju -G8
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY<----- Gdzie go znajdę bo nie mogę wejść w silnik
problem z przełożonym silnikiem
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1139618.html" onclick="window.open(this.href);return false; - zamieszczone foto to szczelina pomiędzy obudową kolumny kierowniczej a dolną częścią deski rozdzielczej z lewej strony kierownicy. Dojście oczywiście do przekaźnika po zdemontowaniu plastikowej osłony nas podstopnicą i sięgniesz go wtedy ręką.
problem z przełożonym silnikiem
wiec tak moja diagnoza jest taka nie grzeją świece żarowe kontrolka się nie zaświeca i auto nie pali.
próba podania napięcia na listwę świec chwilka grzanie i autko pyk i zapaliło.
jak mogę sprawdzić co padło ? jakiś sterownik czy przekaźnik ? jeśli coś vag to proszę o szczegóły gdzie i co bo się uczę dopiero tego programu, więc proszę tak dokładnie opisać
pozdrawiam dzięki za wcześniejsze odpowiedzi
próba podania napięcia na listwę świec chwilka grzanie i autko pyk i zapaliło.
jak mogę sprawdzić co padło ? jakiś sterownik czy przekaźnik ? jeśli coś vag to proszę o szczegóły gdzie i co bo się uczę dopiero tego programu, więc proszę tak dokładnie opisać
pozdrawiam dzięki za wcześniejsze odpowiedzi
problem z przełożonym silnikiem
jesteś strasznie "odporny" na podawane Ci info. Ileż można Ci pisać, że masz zregenerować lub wymienić przekaźnik 109. Vag Ci nie pomoże bo i tak się nie połączy w tym przypadku ze sterownikiem silnika.n959595 pisze:jak mogę sprawdzić co padło ? jakiś sterownik czy przekaźnik ? jeśli coś vag to proszę o szczegóły gdzie i co bo się uczę dopiero tego programu, więc proszę tak dokładnie opisać
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: problem z przełożonym silnikiem
Dziwne rzeczy ci sie dzieją .Silnik z bezpośrednim wtryskiem pali bez użycia świec żarowych w dodatnich temperaturach nawet fabrycznie .Sterownik włacza świece dopiero przy temp.ok +5 stopni ,co nie znaczy że silnik nie odpali bez nich .Nie poprawiaj fabryki i zostaw w spokoju te świece ,nie grzeją bo nie mają prawa grzać przy takich temperaturachn959595 pisze:przekaźnik 109 wymieniony na nowy i dalej się nie grzeją świece .
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: problem z przełożonym silnikiem
ale jak podałem napięcie na listwę świec to odpalił a przy przekręceniu kluczyka powinna zaświecić się kontrolka a nawet nie błyśnie.munior pisze:Dziwne rzeczy ci sie dzieją .Silnik z bezpośrednim wtryskiem pali bez użycia świec żarowych w dodatnich temperaturach nawet fabrycznie .Sterownik włacza świece dopiero przy temp.ok +5 stopni ,co nie znaczy że silnik nie odpali bez nich .Nie poprawiaj fabryki i zostaw w spokoju te świece ,nie grzeją bo nie mają prawa grzać przy takich temperaturachn959595 pisze:przekaźnik 109 wymieniony na nowy i dalej się nie grzeją świece .
problem z przełożonym silnikiem
albo silnk jest bardzo źle uregulowany albo to już silnikiem się tylko nazywa. zdrowy TDI bez użycia świec żarowych ma odpalić na 20-sto stopniowym mrozie
problem z przełożonym silnikiem
nie mylmy tu dwóch różnych pojęć : nie grzeją świece czy nie zapala się ich kontrolka po wymianie przekaźnika 109 ?
Jeśli nadal nie zapala się kontrolka świec to winy trzeba szukać albo w fabrycznym alermie jeśli takowy jest lub przerwy w instalacji pomiędzy przekaźnikiem 109 a sterownikiem silnika lub na pinach sterownika jak i jego wtyczki. Jeśli kontrolka świec mignie po włączeniu zapłonu a silnik mimo to nie daje się uruchomić to już przyczyn trzeba szukać w silniku jak i jego osprzęcie.
Jeśli nadal nie zapala się kontrolka świec to winy trzeba szukać albo w fabrycznym alermie jeśli takowy jest lub przerwy w instalacji pomiędzy przekaźnikiem 109 a sterownikiem silnika lub na pinach sterownika jak i jego wtyczki. Jeśli kontrolka świec mignie po włączeniu zapłonu a silnik mimo to nie daje się uruchomić to już przyczyn trzeba szukać w silniku jak i jego osprzęcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości