xeramic itp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » wt cze 13, 2006 15:11

Kiedyś zalałem takiegocoś do fordzika znajomego (na jego prośbę) bo miał lekkie przecieki i głosnio chodziły zawory i musze wam powiedzieć że to pomogło na 10 tyś mk potem znów trzeba zalać Osobiście nie zalałbym tego do swojego



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 13, 2006 18:56

Cefaloid, Do opisu trzeba podejść z dystansem bo sprzedawcy używają przeróżnego marketingowego bełkotu a raczej skupić się na tym jaka jest zasada działania. O ile przy magnetyzerach można udowodnić że nie mają one prawa działać o tyle przy ceramizerach to z technicznego punktu widzenia ma prawo działać :) W skrócie można to opisać tak... ceramizer krąży w oleju, tworzy razem z olejem film na gładzi cylindra i spala się w momencie zapłonu. Olej się wypala a ceramizer odkłada się na ściankach cylindra zmniejszając szczeline między cylindrem a pierścieniami tłoka. Tego się odkłada bardzo, bardzo mało i nikt rozsądny nie będzie się spodziewał że silnik po przebiegu prawie 300kkm odsyska szczelność na pierścieniach jak by miał 30kkm :)

Kand, Ale my tu o ceramizerach a ceramizery nie uszczelniają wycieków bo nie do tego służą. Zapewne piszesz o jakichś moto doktorach czyli zagęszczaczach oleju a to jest całkiem inna bajka.

ps. Nie przyszła przesyłka z ceramizerem :( Pewnie bedzie jutro.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » wt cze 13, 2006 18:59

Xeramiku sprzedaje dosyc duzo, i innych pseudo Moto Doktorkow, jak to nazywają moi mechanicy MIODEK , starzy wyjadacze to kupują i bardzo chwalą, ma to swoje + i - , ale jezeli juz kupowac to zdecydowanie dobrej firmy


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » wt cze 13, 2006 20:15

Pinhead,

Jak przyjdzie i przejedziesz te 200km to podziel sie z nami efektami bo teraz bede zieniał olej i jak coś to poprawi to wlewam :))))


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » śr cze 14, 2006 07:49

No ja również chętnie poczytam jaka będzie reakcja silnika po większym przebiegu. Może się i mi w przyszłości przyda bo planuję swoim syncro dojeździć do totalnego rozpadu nadwozia ;) Jeżeli to pomoże, to faktycznie jest dobre rozwiazanie dla aut gdzie przykładowo z powodów ekonomiczno - wiekowych nie warto już się bawić w remont silnika.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw cze 15, 2006 20:56

Cefaloid pisze:Jeżeli to pomoże, to faktycznie jest dobre rozwiazanie dla aut gdzie przykładowo z powodów ekonomiczno - wiekowych nie warto już się bawić w remont silnika.
Dobre....Ile kosztuje to coś?Bo zamiast kapitalki kupie se dwie butelki....



greg

Post autor: greg » czw cze 15, 2006 21:40

bongo, no nie wygłupiaj sie półśrodki są dobre tylko na handel - no chyba ze jutro sprzedajesz auto i chcesz żeby ładnie chodził przed sprzedażą.. motodoctor chyba tańszy...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 326 gości