demontaż i oczyszczenie egr-u w 1,9 sdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzegorz 63
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr cze 15, 2011 13:46

demontaż i oczyszczenie egr-u w 1,9 sdi

Post autor: grzegorz 63 » śr cze 15, 2011 23:52

Witam wszystkich miłośników VW. Mam pytanie dotyczące EGR-u w Mk4 1,9SDI, a mianowicie czy zanieczyszczony zawór ma wpływ na wysokość spalania ,a jeśli tak to jak go wymontować do czyszczenia tzn. czy wystarczy odkręcić go od kolektora ssącego i wyjdzie, czy trzeba też odkręcić od wydechowego?? Jeżeli potrafi mi ktoś pomóc to bardzo o to proszę.



Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Re: demontaż i oczyszczenie egr-u w 1,9 sdi

Post autor: krzysiek737 » czw cze 16, 2011 22:06

ObrazekCo do demontażu egr to wystarczy odkręcić 3 śruby , 2 mocujące egr i 1 śrube która jest w opasce . A co do spalania , to wpływ na to może mieć wiele czynników , lejące wtryski , kąt wtrysku ,brudny filtr powietrza .



grzegorz 63
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr cze 15, 2011 13:46

demontaż i oczyszczenie egr-u w 1,9 sdi

Post autor: grzegorz 63 » pt cze 17, 2011 12:21

Krzysiek dzięki bardzo, trochę się zgapiłem bo przy wstępnych oględzinach tego ustrojstwa nie zauważyłem tej opaski. Spalanie mam na poziomie 6l/100 z tego co czytam i słyszę powinno być znacznie niższe tzn. 4,2-4,5 na trasie przy max 120km/h, silnik trochę dymi na czarno co raczej wyklucza lejące wtryski, ale tak dokładnie się nie znam, po wymianie filtra bez zmian. Może ktoś mi coś poradzi.



Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

demontaż i oczyszczenie egr-u w 1,9 sdi

Post autor: krzysiek737 » pt cze 17, 2011 17:32

Cześć Grzegorz . Ja w tej chwili też się borykam z dymieniem mojego auta . Odłączyłem czujnik zasysanego powietrza i jak ręka odioł auto nie kopci i ma większego kopa . Nie wiem czy nie mam walniętej prze pływki , co prawda kupiłem na szrocie ale jest chyba walnięta nie ma żadnej reakcji . Wymienie ten czujnikObrazek

na pewno i zobaczę co będzie dalej . Czujnik znajduje się w obudowie filtra powietrza . Jak coś to pisz będziemy walczyć , Pozdrawiam i 3-maj się .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości