Shift Light - próbował ktoś zrobić?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Shift Light - próbował ktoś zrobić?

Post autor: D1_PITER » pn cze 13, 2011 16:01

verivo, a jak zmierzyłeś przekłamanie o 500obr?

Zresztą skoro przekłamuje to go przestaw..


Obrazek

verivo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 08, 2011 15:39

Re: Shift Light - próbował ktoś zrobić?

Post autor: verivo » pt cze 17, 2011 11:03

Widzę po obrotach silnika z licznika np. 3000 obr/min na liczniku to 2500 obr. na shifcie. Przestawić to go przestawiłem tzn. mam powiedzmy 2700 obr. to shift pokazuje 2200 obr. i zapala się lampka ale zauważyłem, że przy wyższej pręd. obrotowej silnika przekłamanie jest już większe. W moim przypadku to chodzi o poprawny impuls, na pewno cewka daje jak dla mnie pół impulsu. Pytanie czy jest jakiś wzmacniacz impulsu czy po prostu pozostaje mi podłączenie pod ECU, alternator czy jakieś inne czujniki.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Shift Light - próbował ktoś zrobić?

Post autor: D1_PITER » pt cze 17, 2011 16:18

A skąd wiesz że przekłamuje shift a nie obrotomierz?

Cewka nie daje żadnego "pół impulsu", na zasilanie cewki można się spokojnie podpiąć. Broń Boże na wyjście.


Obrazek

Awatar użytkownika
raff.w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:19
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Shift Light - próbował ktoś zrobić?

Post autor: raff.w » pt lis 11, 2011 23:26

Witam.
podepnę się pod temat.
Który pin w golfie 4 , jest zasilaniem cewki a który wyjściem - bo rozumiem że mówimy o wtyczce 4-pinowej?
znalazłem tylko taki opis styków cewki:
1 - Power Sw. to Primary Side (czyli +12V na stronę pierwotną )
2 - GND for POS (Power Output Stage) - czyli masa sterowania
3 - 5VDC from ECU to control POS - czyli sterowanie
4 - Secondary coil GND (czyli masa uzwojenia wtórnego)
Czyli pod który pin trzeba się podpiąć aby działał shift light?
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości