Kontrolka oleju i brzęczek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka oleju i brzęczek
u mnie panewki GLYCO , lepszych sprzedawca nie sprowadzil powiedział ze innych by nie wkładał ( podobno na pierwszy montaz do niektorych VW szły )
koszt ich całe 84 złocisze . . .
tak wygladała panewka na jednym korbowodzie ;/
w tej sztuce wyprostowany zamek a w drugiej zamka woogule nie było ;/ zamek znalazlem w misce nie wiem kto był takim mistrzem i załozył to zle . . bo nic innego mi do głowy nie przychodzi . . . wał wygladał bardzo dobrze . .
jak wczesniej brzeczało juz przy 91 stopniach w zakresie obrotów ok 2200-prawie 2500 tak teraz musi byc minimum 101 stopni i 2200-max 2300 . wiec niewielki zakres . . . ale najwazniejsze ze nie słysze pracy wałka stukajacego o popychacze co wczesiej mialo miejsce . . .
na dniach postaram sie zmierzyc cisnienie podczas jazdy . . jezeli czujnik jest ok to nie wiem co robic dalej ;/ a nie chce ani doctórków i ich nie bedzie , ostatecznie 15W/60 czego tez bardzo bym nie chciał . . bo taki silnik to tylko na sprzedaz
koszt ich całe 84 złocisze . . .
tak wygladała panewka na jednym korbowodzie ;/
w tej sztuce wyprostowany zamek a w drugiej zamka woogule nie było ;/ zamek znalazlem w misce nie wiem kto był takim mistrzem i załozył to zle . . bo nic innego mi do głowy nie przychodzi . . . wał wygladał bardzo dobrze . .
jak wczesniej brzeczało juz przy 91 stopniach w zakresie obrotów ok 2200-prawie 2500 tak teraz musi byc minimum 101 stopni i 2200-max 2300 . wiec niewielki zakres . . . ale najwazniejsze ze nie słysze pracy wałka stukajacego o popychacze co wczesiej mialo miejsce . . .
na dniach postaram sie zmierzyc cisnienie podczas jazdy . . jezeli czujnik jest ok to nie wiem co robic dalej ;/ a nie chce ani doctórków i ich nie bedzie , ostatecznie 15W/60 czego tez bardzo bym nie chciał . . bo taki silnik to tylko na sprzedaz
- GTI EDITION -
Kontrolka oleju i brzęczek
u mnie ,jak narazie odpukac w niemalowane drewno, wszystko jest ok. Wymienilem obydwa czujniki profilaktycznie. Dzis korki byly spore, światła , a ja go ostro przebutowałem, pozniej na trasie stała prędkość i nic nie pikało ani świeciło
pozdro
Kontrolka oleju i brzęczek
wiesz co, tata ma vw jette i mowi , ze sa takie same czujniki jak do mojego golfa 3. A mial w garazu ze 4 czujniki i tak sie zlolylo , ze 2 z nich mialy takie same parametry jak moje, wiec je wkrecilem, wiec za darmoche
pozdro
- PinguVanEx
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
- Lokalizacja: Wlkp
Kontrolka oleju i brzęczek
kisiu3: czy to cisnienie co zmierzyles jest prawidlowe, bo tez robilem podobny sprzetem i mialem podobny pomiar
Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontrolka oleju i brzęczek
To pewnie było w kG/cm kw. To będzie koło 4,4 bara. Więc ok.kisiu3 pisze:przy obrotach 2.5 tysiaca pokazlo 4.5
To był stary , ruski manometr, pokazywał w jednostkach KSC/ cm2.
- PinguVanEx
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
- Lokalizacja: Wlkp
Kontrolka oleju i brzęczek
Czyli cos mam z elektryka Dzieki
p.s.
ja mialem kG/cm2 czyli atmosfery Prawie to samo co bar
p.s.
ja mialem kG/cm2 czyli atmosfery Prawie to samo co bar
Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontrolka oleju i brzęczek
a u mnie dalej problemy . . .
wymienilem panewki korbowodowe na Glyco , zalozyłem , zalalem olejem , dotarłem itp . .
do 98-99 C oleju jest ok . . powyzej przy schodzeniu z obrotów na np 5 biegu potrafi sie zapalic kontrolka z brzeczykiem ale juz tylko w zakresie ok 2150( nie nizej) a max 2300 . .
chcialem wlac jakis 15W60 ale cena 1 litra przekraczajaca 40 zl troche odrzuca . . .
inni doradzili wlac poł motodoctora , ale niestety nie wleje tego do GTI . . . tak samo jak załozenie gazu nie wchodzi w gre . . .
jak narazie to jest problem z ,,czasem'' znajomego ktory ma wskaznik cisnienia weze itp zeby sprawdzic cisnienie podczas jazdy . . . a ten czas to raczej ,,lenistwo''
wymienilem panewki korbowodowe na Glyco , zalozyłem , zalalem olejem , dotarłem itp . .
do 98-99 C oleju jest ok . . powyzej przy schodzeniu z obrotów na np 5 biegu potrafi sie zapalic kontrolka z brzeczykiem ale juz tylko w zakresie ok 2150( nie nizej) a max 2300 . .
chcialem wlac jakis 15W60 ale cena 1 litra przekraczajaca 40 zl troche odrzuca . . .
inni doradzili wlac poł motodoctora , ale niestety nie wleje tego do GTI . . . tak samo jak załozenie gazu nie wchodzi w gre . . .
jak narazie to jest problem z ,,czasem'' znajomego ktory ma wskaznik cisnienia weze itp zeby sprawdzic cisnienie podczas jazdy . . . a ten czas to raczej ,,lenistwo''
- GTI EDITION -
Kontrolka oleju i brzęczek
CIENKII, sprawdź luzy wałka pośredniego oraz wałka rozrządu. Przez nie też może nie trzymać ciśnienia. Ewentualnie pompa luz zaworek w niej.
Kontrolka oleju i brzęczek
pompa wymieniona na prakwtycznie nówke od znajmomego ktory przejechal na niej 10tys km . . . roznicy po jej załozeniu nie ma ;/
mozliwe ze przez wałek rozrzadu nie dokrecony jakos dosyc mocno i tak puszcza ?? czy chodzi o to ze miejsce w ktorym siedzi wałek sie tak wytarło ?? wałek mam od 2e i mam zamiar i tak go załozyc . .
mozliwe ze przez wałek rozrzadu nie dokrecony jakos dosyc mocno i tak puszcza ?? czy chodzi o to ze miejsce w ktorym siedzi wałek sie tak wytarło ?? wałek mam od 2e i mam zamiar i tak go załozyc . .
- GTI EDITION -
Re: Kontrolka oleju i brzęczek
Biały czujnik 1,8 bar jest normalnie rozwarty i zwiera do masy po odpaleniu silnika.
Jeśli nie będzie zwierał, to załączy się sygnał brzęczyka i będzie mrugać kontrolka.
Wystarczyło wziąć do ręki lampkę probierczą 12V i stwierdzić winę czujnika.
Nie zrobiłeś tego, więc teraz nie wiesz co było na 100% wiesz tylko tyle, że wymiana czujników pomogła
Jeśli nie będzie zwierał, to załączy się sygnał brzęczyka i będzie mrugać kontrolka.
Ciśnienie dobre więckisiu3 pisze:na rozgrzanym silniku , na biegu jałowym pokazlo prawie 1.9
przy obrotach 2.5 tysiaca pokazlo 4.5
Wystarczyło wziąć do ręki lampkę probierczą 12V i stwierdzić winę czujnika.
Nie zrobiłeś tego, więc teraz nie wiesz co było na 100% wiesz tylko tyle, że wymiana czujników pomogła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości