Wymiana silnika w golfie 3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bear_zg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt cze 09, 2006 00:43
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: bear_zg » wt cze 13, 2006 12:25

W moim Golfie trwa właśnie operacja na "otwartym sercu" wszczepiane zostana nowe narzady... mianowicie uszczelka pod głowicą (stara miala przedmuchy w 3 miejscach jeden tłok zapierdzielał prawie na wodzie) wymiana wszystkich uszczelniaczy, prowdnice zaworów, pierścienie, planowanie głowicy. Całe szczeście ze nie ma progów na bloku i nie trzeba szlifu robic (zaj*** koszta). Operacja przebiega prawidłowo i w czwartek bede sie cieszył nowym serduszkiem.

Dlaczego doszło do takich problemow?? Najprawdopodobniej przyczyn lezy z założeniu instalacji gazowe.

Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc... :okej:



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt cze 13, 2006 13:00

bear_zg pisze:Dlaczego doszło do takich problemow?? Najprawdopodobniej przyczyn lezy z założeniu instalacji gazowe.
Jaki przebieg auta i ile na instalacji?
Najprawdopodobniej jezdziles na ubogiej mieszance - nie wiem czy chciales "oszczedzic" na regulacjach czy na instalacji..



Goffer3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Goffer3 » wt cze 13, 2006 13:07

djtom pisze:omg.... dlaczego sądzisz ze w wyższej wersji wyposażeniowej a przy tym samym silniku sprzęgło ma być większe...? :| GL i GT to tylko umowne nazwy wersji wyposażeniowych, nie mające nic wspólnego z jakąś specjalną budową silnika....
Właśnie dlatego pytam bo nie wiem. Taką informacje otrzymałem w serwisie Vw więc się zdziwiłem. Silniki są identyczne to fakt, tylko sprzęgło niby jest większe. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć? Dobrze by było sprawdzić to w Etce lub w innych tego typu programach, więc jak ktoś ma takie programiki to będę wdzięczny za sprawdzenie.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » wt cze 13, 2006 13:14

Goffer3 pisze:Silniki są identyczne to fakt, tylko sprzęgło niby jest większe. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć? Dobrze by było sprawdzić to w Etce lub w innych tego typu programach, więc jak ktoś ma takie programiki to będę wdzięczny za sprawdzenie.
Jest takie samo...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bear_zg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt cze 09, 2006 00:43
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: bear_zg » wt cze 13, 2006 13:17

Czy jeździłem na ubogiej mieszance?? hmm... chyba nie serwis mi regulował wszystko. przebieg atko milo jakies 200tys jak założyłem GAZ teraz ma o 30tyś wiecej.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » wt cze 13, 2006 13:29

Zehlen pisze:Podłącze się do tego tematu..
Szykuje mi się remont silnika,albo wymiana

Posiadam w Golfinie 1,4

Teraz pytanie: wejdzie bez problemów 1,8 ABS ?
Zawsze chciałem mieć pare koni więcej i akurat będzie okazja. Skrzynie będzie trzeba dać od 1,8 bo mam 4 biegową.

Słyszałem,ze wersje z silnikami 1,4 miały inną komore silnika.. nie chce mi się w to wierzyć bo niemcy nie robią zadnych udziwnień.

Będe wdzięczny za odpowiedzi jak i jakieś linki do konkretnego tematu. Sam szukałem ale bezskutecznie.

Pozdrawiam, Łukasz.
Wszystkie golfy maja taka sama komore silnika.Skrzynia od 1.4 niewazne czy 4 czy 5 biegowa i tak nie podejdzie do 1.8 bo ma inny krztalt.Silnik 1.8 wchodzi bez problemow.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt cze 13, 2006 13:31

gtx pisze:Wszystkie golfy maja taka sama komore silnika.Skrzynia od 1.4 niewazne czy 4 czy 5 biegowa i tak nie podejdzie do 1.8 bo ma inny krztalt.Silnik 1.8 wchodzi bez problemow.
Dokładnie tak. Jak chcesz to możesz i VR-a tam wrzucić.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » wt cze 13, 2006 14:08

bear_zg pisze:Dlaczego doszło do takich problemow?? Najprawdopodobniej przyczyn lezy z założeniu instalacji gazowej.
Możliwe. Mogłeś mieć źle ustawioną mieszankę i przepaliło się. Możliwe też że wynikło to z zupełnie innych powodów i na benzynie też by poszła uszczelka. Raczej nie ma oficjalnych wyników badań potwierdzających zwiększone padanie uszczelek na gazie boby wszyscy o tym trąbili wszędzie.



Awatar użytkownika
Zehlen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 10:41
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Zehlen » wt cze 13, 2006 20:12

Oki dzięki za informacje.


Czasami nachodzi mnie ochota na VR6

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » wt cze 13, 2006 23:00

Zehlen pisze:Podłącze się do tego tematu..
Szykuje mi się remont silnika,albo wymiana

Posiadam w Golfinie 1,4

Teraz pytanie: wejdzie bez problemów 1,8 ABS ?
Zawsze chciałem mieć pare koni więcej i akurat będzie okazja. Skrzynie będzie trzeba dać od 1,8 bo mam 4 biegową.

Słyszałem,ze wersje z silnikami 1,4 miały inną komore silnika.. nie chce mi się w to wierzyć bo niemcy nie robią zadnych udziwnień.

Będe wdzięczny za odpowiedzi jak i jakieś linki do konkretnego tematu. Sam szukałem ale bezskutecznie.

Pozdrawiam, Łukasz.
Sam silnik nie wystarczy i skrzynia, potrzebny oczywiscie komp z wiazka, silnik caly z osprzetem (pompa wody, wspomagania, nawet chyba alternator), potem dochodza mniejsze *#cenzura#*, czyli przeguby, mechanizm zmiany biegow, rozrusznik, linka sprzegla, chlodnica, kolektor wydechowy wraz z rura za nim (łacznik elastyczny), wszystkie weze gumowe, dalej radze wymienic hamulce bo sa strasznie slabe w 1.4, ale wtedy albo wziasc te z 1.8 co wiaze sie z wymiana piast, albo wymienic tarcze na wentylowane lub jakies inne


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr cze 14, 2006 14:40

Cefaloid pisze:
bear_zg pisze:Dlaczego doszło do takich problemow?? Najprawdopodobniej przyczyn lezy z założeniu instalacji gazowej.
Możliwe. Mogłeś mieć źle ustawioną mieszankę i przepaliło się. Możliwe też że wynikło to z zupełnie innych powodów i na benzynie też by poszła uszczelka. Raczej nie ma oficjalnych wyników badań potwierdzających zwiększone padanie uszczelek na gazie boby wszyscy o tym trąbili wszędzie.
Przy gazie trochę bardziej cierpi głowica, m.in. od temperatury gazów spalinowych (wyższa niż przy benzynie). Przy dodatkowo złej regulacji (n.p. zubożenie mieszanki) mogą pojawić się klocki. Np. pęknięcie kolektora wydechowego (doświadczyłem) albo uszczelki pod głowicą.
Zresztą po przebiegu 200 tys. była ona wymęczona sama w sobie, teraz z tego co rozumiem jest 230 tkm. Padnięcia uszczelki po tych przebiegach zdarzają się, nawet bez założenia instalacji gazowej, i raczej mnie to specjalnie nie dziwi. Nawet w najlepiej wyregulowanych silnikach ma prawo się coś takiego zdarzyć (zwłaszcza jak masz jeszcze uszczelkę fabryczną, albo była wcześniej wymieniana ale np. bez planowania głowicy), więc niekoniecznie instalka gazowa była założona źle lub źle wyregulowana.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 345 gości