SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Moderator: G0 Karcio
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Cześć, jak poszło z tą RS`ką dzisiaj? Na starcie było widać że odskoczyła, ale dalej to już ciężko ocenić.
Pozdro.
Pozdro.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
TT-RS?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
CześćMatijas pisze:Nowy postprzez Matijas » 14 cze 2011 00:58
Cześć, jak poszło z tą RS`ką dzisiaj? Na starcie było widać że odskoczyła, ale dalej to już ciężko ocenić.
Przyznam, że jak na 500 kunia to nie uciekł mi za bardzo. Na starcie wyskoczył o długość i tak do okolic 180 nie uciekł, powyżej 180 powiększył dystans. W sumie jestem zadowolony, bo spodziewałem się większego manta
p.s. Audi RS4, 5xx koni.
p.s.2: ćwiczyłem też starty z wolnej stopy (Ułęż się zbliża!) i chyba już mam metodę na speed-głoda W sumie ten start z RS4 spieprzyłem (zmierzyłem 5.0 do setki), ale jak lepiej ustawiłem obroty, to wyciągałem 4.4-4.3 do setki. Nareszcie przedmuchałem ten cały syf z silnika...
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
A to na zlocie chcecie się też próbować na 1/4 mili czy zmierzasz ruszać na pełnym palniku do każdego mierzonego okrążenia? Ależ się robi napięcie...
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Na zlocie raczej nie będzie penisówek w rozmiarze 1/4. Ale zaraz po zlocie jedziemy z Rybakiem na łowisko C. w Warszawie i będziemy łowić grube rybki. A tam speed-głoda trzeba już mieć
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
A to o której się tam wybieracie? Zaraz po naszym zlocie jest tam jakieś jeżdżenie?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Miał problemy z biegami bo mu nie wchodziły po wsadzeniu nowego sprzęgła..A jak tam civic proturbo też trochę jedziezlos pisze:Przyznam, że jak na 500 kunia to nie uciekł mi za bardzo. Na starcie wyskoczył o długość i tak do okolic 180 nie uciekł, powyżej 180 powiększył dystans. W sumie jestem zadowolony, bo spodziewałem się większego manta
www.proturbo.com.pl
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Wiem, mówił mi o problemie ze skrzynką - ale start miał czysty, nie widziałem opóźnień przy przepinkach.
Ja też miałem problemy, bo ustawiałem procedurę startu i poszedłem źle na starcie. Zmierzyłem i miałem 5,0 do setki, a powinienem mieć 4,5-4,4. Jednak nie zmienia to postaci rzeczy, że 5xx kuńne RS zrąbało mi dupsko
Civic proturbo na podtlenku ma duuużo więcej koni przy masie 1100kg. Jedzie jak szatan - mam wrażenie, że od setki w górę jedzie lepiej od RS-a.
Ja jednak mam swoje zdanie odnośnie zastosowania podtlenku, spowodowane raczej jego użytecznością na torze (zerową). Zlot był niemrawy i byłem wśród może 5-6 jeżdżących aut. Przy większej ilości buteleczka z noxem kończy się szybciutko i wtedy proszę o przejazd Taką mam filozofię, że nie jeżdżę na pierdylianku uranu, tylko na soku z żuczków zwanym benzyną System na tor nosi nazwę KERS i mieści się zwykle na siedzeniu pasażera
Daniel, kiedy wstawiasz eRunię do roboty? Pytanie ma drugie, ułężowe, dno
Ja też miałem problemy, bo ustawiałem procedurę startu i poszedłem źle na starcie. Zmierzyłem i miałem 5,0 do setki, a powinienem mieć 4,5-4,4. Jednak nie zmienia to postaci rzeczy, że 5xx kuńne RS zrąbało mi dupsko
Civic proturbo na podtlenku ma duuużo więcej koni przy masie 1100kg. Jedzie jak szatan - mam wrażenie, że od setki w górę jedzie lepiej od RS-a.
Ja jednak mam swoje zdanie odnośnie zastosowania podtlenku, spowodowane raczej jego użytecznością na torze (zerową). Zlot był niemrawy i byłem wśród może 5-6 jeżdżących aut. Przy większej ilości buteleczka z noxem kończy się szybciutko i wtedy proszę o przejazd Taką mam filozofię, że nie jeżdżę na pierdylianku uranu, tylko na soku z żuczków zwanym benzyną System na tor nosi nazwę KERS i mieści się zwykle na siedzeniu pasażera
Daniel, kiedy wstawiasz eRunię do roboty? Pytanie ma drugie, ułężowe, dno
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Możecie spróbować bez Podtlenek włącza dopiero na drugim biegu a na jedynce z tego co mówił już Ci odskoczył.zlos pisze:Civic proturbo na podtlenku ma duuużo więcej koni przy masie 1100kg.
Od setki jedzie lepiej, kiedyś się brali z rolki.zlos pisze:Jedzie jak szatan - mam wrażenie, że od setki w górę jedzie lepiej od RS-a.
Pewnie w przyszłym tygodniu.zlos pisze:Daniel, kiedy wstawiasz eRunię do roboty? Pytanie ma drugie, ułężowe, dno
www.proturbo.com.pl
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Odskoczył w okolicach setki - jak potem rozmawialiśmy to wtedy odpala mu się nox. Wcześniej nie było drastycznej różnicy, szliśmy równo - trochę start nie był zsynchronizowany. Nie wiem kiedy to się zmieniło, że łyknął na starcie, bo ja pamiętam to nieco inaczejdaniel1d pisze:Możecie spróbować bez Podtlenek włącza dopiero na drugim biegu a na jedynce z tego co mówił już Ci odskoczył.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
To będzie problem z Ułężem chyba?daniel1d pisze:Pewnie w przyszłym tygodniu.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
zlos, możesz edytować posty a nie pisać 1 pod 2? bo źle się czyta
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Raczej tak, zobaczymy jak to wyjdzie.zlos pisze:To będzie problem z Ułężem chyba?daniel1d pisze:Pewnie w przyszłym tygodniu.
www.proturbo.com.pl
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Chętnie bym zobaczył jak lata Twoja Renatka już z powiększonym wdechem - a na torze w szczególnościdaniel1d pisze:Raczej tak, zobaczymy jak to wyjdzie.
Trzymam kciuki, żeby poszło szybko i bezboleśnie.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości