Witam,
Mam mozliwość kupienia tylnich lamp usa tylko zastanawiam sie czy nie będzie problemów z kierunkiem i policją.
Ma ktoś lampy USA w swoim aucie i jak rozwiązał problem czerwonych kierunków?
Czy policja czepia sie często, ze lampy nie mają homologacji? Jak z przeglądami?
Czy później podczas jakiegos wypadku (np. wjedzie mi ktoś w tył auta) może się doczepic policja lub firma ubezpieczeniowa, że lampy nie takie jak powinny być?
Bo trza przyznac lampy fajne.
pozdr
[MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL?
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
[MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL?
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
[MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL.
Lampy US maja homologacje na stany na Europe nie mają inaczej są zrobione więc odpada ale wielu zakłada i cieszy się z wyglądu najwyżej dowód polecikrzysiekp pisze:Mam mozliwość kupienia tylnich lamp usa tylko zastanawiam sie czy nie będzie problemów z kierunkiem i policją.
Ma ktoś lampy USA w swoim aucie i jak rozwiązał problem czerwonych kierunków?
Czy policja czepia sie często, ze lampy nie mają homologacji? Jak z przeglądami?
Czy później podczas jakiegos wypadku (np. wjedzie mi ktoś w tył auta) może się doczepic policja lub firma ubezpieczeniowa, że lampy nie takie jak powinny być?
Bo trza przyznac lampy fajne.
Na forum napewno szczep i Piotr85 mają takie lampy i parę innych osób
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
[MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL.
Jak nie masz homo mogą się czepiać a i nawet często się czepiają.
Wyobraź sobie teraz taką sytuację - jedziesz za gościem, nagle mruga mu czerwone światło i tak naprawdę nie wiesz czy gościu pulsacyjne hamuje czy skręca... Z tego co wiem, użytkownik we własnym zakresie ma dostosować auto do przepisów panujących w kraju użytkowania auta. Jak chcesz mieć koniecznie czerwone kierunki załóż czerwone żarówki.
W przypadku wypadku może być spory problem.
Wyobraź sobie teraz taką sytuację - jedziesz za gościem, nagle mruga mu czerwone światło i tak naprawdę nie wiesz czy gościu pulsacyjne hamuje czy skręca... Z tego co wiem, użytkownik we własnym zakresie ma dostosować auto do przepisów panujących w kraju użytkowania auta. Jak chcesz mieć koniecznie czerwone kierunki załóż czerwone żarówki.
W przypadku wypadku może być spory problem.
[MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL?
dlaczego?krzysiekp pisze:czy nie będzie problemów z kierunkiem
w MK4 kierunek masz za dymioną - nie czerwoną częścią lampy USA, żarówka pomarańczowa i jest OK
co do homologacji to wątpię by nie było - skoro w R32 je montowali
- Arkadiush
- Forum Master
- Posty: 1672
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 16:39
- Lokalizacja: Hamburg/Szczecin
- Kontakt:
Re: [MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL?
W r32 montowali takie lampy jak w highline...feniks pisze: co do homologacji to wątpię by nie było - skoro w R32 je montowali
MERCEDES BENZ SL 500 R129 V8
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
[MK4] Golf4 i lampy tylne USA - jak z użytkowaniem w PL?
Lampy US nie posiadają homologacji, kierunek jest normalny (pomarańczowy) jak w wersji euro !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości