Bucha z tłumika, nierówne obroty...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bucha z tłumika, nierówne obroty...
Ostatnio mój golf dziwnie chodzi. Wolne obroty delikatnie skaczą a z rury czasem buchnie (bez dymu). Gdy dodaje gazu i próbuję utrzymać obroty np 3000 to objaw jest taki sam, wskaźnik obrotów co jakiś czas lekko szarpie. Przepalałem auto i dalej to samo, na rozgrzanym silniku też to samo. Podczas przyspieszania to samo, rozpędza się normalnie ale co jakiś czas szarpnie. Paliwo jest ok ponieważ zalewałem na różnych cpnach. Świece były niedawno wymieniane. Oczywiście płyny i oleje w porządku. Filtr powierza nowy, filtr paliwa zmieniany jakiś czas temu ale nie sądzę żeby to on był przyczyną ponieważ takie objawy zaczeły się nagle. Podejrzewam pompę paliwa. Stało się to gdy jechałem niemal że na pustym zbiorniku. Co podejrzewacie? Auto: Golf 3, 1,6 benz, 75 KM, 1993 rok.
Bad Look
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Bucha z tłumika, nierówne obroty...
Po pierwsze kontrola reszty układu zapłonowego: czyszczenie styków albo wymiana kopułki, palca, kabli.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Bucha z tłumika, nierówne obroty...
o ile dobrze wiem to pompa dziala albo nie, bo tez jezdzilem z pustka w zbiorniku i spalilem pompe, wiec zrob tak jak mowi kolega Paweł Marek
Bucha z tłumika, nierówne obroty...
dokładnie jak ci piszą
w pierwszej kolejności bez kosztowo sprawdzić świece
następnie czy kable nocą nie iskrzą , jak iskrzą to zrób jak ja w 1,6 aft owiń je taśmą izolacyjna będą działały jak nowe nawet zima < sprawdzone w praktyce>
sprawdź kopułkę , papierek ścierny i wio
zdejmij dolot i sprawdź jak wtrysk leje paliwo czy po wyłączeniu silnika nie kapie z niego , czy jak dodasz gazu na postoju to zacznie lać więcej
w pierwszej kolejności bez kosztowo sprawdzić świece
następnie czy kable nocą nie iskrzą , jak iskrzą to zrób jak ja w 1,6 aft owiń je taśmą izolacyjna będą działały jak nowe nawet zima < sprawdzone w praktyce>
sprawdź kopułkę , papierek ścierny i wio
zdejmij dolot i sprawdź jak wtrysk leje paliwo czy po wyłączeniu silnika nie kapie z niego , czy jak dodasz gazu na postoju to zacznie lać więcej
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Bucha z tłumika, nierówne obroty...
Dzięki za rady, do tej pory wyczyściłem papierem ściernym styki i palec w kopółce, sprawdziłem kable: nie iskrzą. Auto dalej zachowuje się tak samo, na dniach wymienię przewody do świec.
Bad Look
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości