Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Witam kolegów
Dzisiaj smutnym akcentem zakończyła mi się zmiana wtrysków w moim golfie,otóż gdy dociskałem już wtrysk popełniłem straszny błąd bo dociskałem go na gorącej głowicy od razu po jeździe zamiast poczekać no i łup patrze a głowica wokół wtrysku pęknięta Teraz mam dylemat bo mam swój stary silnik o oznaczeniu JP i z niego chciałbym wziąć głowicę do swego(oczywiście od razu całkowita jej obróbka musi być bo co to za robota)i w związku z tym mam pytanie czy głowica ze zwykłego JP wytrzyma na moim silniku JR dodam że miałem już podkręconą dawkę, zwiększone ciśnienie doładowania(garrett T3) do 1.1 bar i planowałem właśnie moda z tymi wtryskami ale nie wyszło... mam takie obawy żeby nie trzeba było niepotrzebnie ładować w nią kasy bo niedawno silnik wyremontowałem od podstaw (panewki,pierścienie itp.)a i jakbym chciał uszczelkę pod głowicę to mogę chyba założyć z 1.9 TD tak??Bo nie wiem jaki dokładnie podać kod silnika żeby takową uzyskać,nie wiem też czy muszę kupować nowe szpilki skoro były dokręcone tylko raz a silnik zrobił dopiero ponad 5000 km i czy przekładać wałek rozrządu z TD czy zostawić taki jak tam jest stary(dodam że w tej pękniętej głowicy wymieniałem szklanki i czy mogę je teraz przełożyć do tej drugiej głowicy??)
Proszę was o pomoc bo już sam nie wiem co z tym fantem zrobić mam nadzieję że mi pomożecie...
Dzisiaj smutnym akcentem zakończyła mi się zmiana wtrysków w moim golfie,otóż gdy dociskałem już wtrysk popełniłem straszny błąd bo dociskałem go na gorącej głowicy od razu po jeździe zamiast poczekać no i łup patrze a głowica wokół wtrysku pęknięta Teraz mam dylemat bo mam swój stary silnik o oznaczeniu JP i z niego chciałbym wziąć głowicę do swego(oczywiście od razu całkowita jej obróbka musi być bo co to za robota)i w związku z tym mam pytanie czy głowica ze zwykłego JP wytrzyma na moim silniku JR dodam że miałem już podkręconą dawkę, zwiększone ciśnienie doładowania(garrett T3) do 1.1 bar i planowałem właśnie moda z tymi wtryskami ale nie wyszło... mam takie obawy żeby nie trzeba było niepotrzebnie ładować w nią kasy bo niedawno silnik wyremontowałem od podstaw (panewki,pierścienie itp.)a i jakbym chciał uszczelkę pod głowicę to mogę chyba założyć z 1.9 TD tak??Bo nie wiem jaki dokładnie podać kod silnika żeby takową uzyskać,nie wiem też czy muszę kupować nowe szpilki skoro były dokręcone tylko raz a silnik zrobił dopiero ponad 5000 km i czy przekładać wałek rozrządu z TD czy zostawić taki jak tam jest stary(dodam że w tej pękniętej głowicy wymieniałem szklanki i czy mogę je teraz przełożyć do tej drugiej głowicy??)
Proszę was o pomoc bo już sam nie wiem co z tym fantem zrobić mam nadzieję że mi pomożecie...
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Szklanki możesz przekładać śmiało do nowej głowicy.Tylko trzeba odczekać minimum 30 min.po zamontowaniu przed odpaleniem silnika.
Sruby głowicy(szpilki) proponuję zamontować nowe,tak każe fabryka i tego by się trzymał szczególnie że dajesz metalowa uszczelkę.
Co do głowicy z JP do JR ciężko mi powiedzieć podobno TD miały wzmacniane komory wstępne,ale to gdzieś słyszałem tylko.
Wedle mnie powinno banglać bez problemu.Osobiście mam głowicę z JP w 1V,tylko tyle że nie za wiele juz nie zostało z tego 1V.Ja bym zakładał.
Co do oznaczenia silnika nie jestem pewien ,ale AAZ miał chyba metalową uszczelkę i z 1Z tdi też powinna pasować.
Sruby głowicy(szpilki) proponuję zamontować nowe,tak każe fabryka i tego by się trzymał szczególnie że dajesz metalowa uszczelkę.
Co do głowicy z JP do JR ciężko mi powiedzieć podobno TD miały wzmacniane komory wstępne,ale to gdzieś słyszałem tylko.
Wedle mnie powinno banglać bez problemu.Osobiście mam głowicę z JP w 1V,tylko tyle że nie za wiele juz nie zostało z tego 1V.Ja bym zakładał.
Co do oznaczenia silnika nie jestem pewien ,ale AAZ miał chyba metalową uszczelkę i z 1Z tdi też powinna pasować.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Przy przekładaniu przełóż wałek od swojego JR.
Jeśli dużo gwintu nie ułamałeś to głowica jest jeszcze do uratowania. Ale jak masz inna to w sumie po co bawić i potem martwic że może cieknąć z pod wtrysku
Metalową weź od AAZ, tylko potem sprawdź czy sie wszystkie otwory zgadzają, ja kiedys kupiłem od 1Z i kilku otworów nie było, wymieniłem na AAZ.
Jeśli dużo gwintu nie ułamałeś to głowica jest jeszcze do uratowania. Ale jak masz inna to w sumie po co bawić i potem martwic że może cieknąć z pod wtrysku
Metalową weź od AAZ, tylko potem sprawdź czy sie wszystkie otwory zgadzają, ja kiedys kupiłem od 1Z i kilku otworów nie było, wymieniłem na AAZ.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Dzięki chłopaki za odpowiedzi Głowica z JP-ka już na stole dziś rozebrałem zaworki wyjąłem,całą głowicę wymyłem a jutro trza składać I mam nadzieję że teraz nie ukręcę gwintu a mam jeszcze do was pytanie takie małe bo jak zdjąłem głowicę i patrzę sobie na tłoki a tam jest delikatny luz dodam że silnik nawet nie jest jeszcze dobrze dotarty bo ma nalatane dopiero 6000 km więc czy taki minimalny luz może być na nowych pierścieniach???bo pierścionki brałem nominalne na tłok 76,50 silnik odpalał normalnie w zimę bez zarzutu od strzała tak samo było i teraz
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Luz musi być inaczej by się zatarło.Jak pali w zimę i nie bierze oleju to jest tak jak trzeba.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
ja spokojnie po remoncie przelatałem 500km i zmieniłem olej. Potem już jakoś trudno było spokojnie jeździćsilnik nawet nie jest jeszcze dobrze dotarty bo ma nalatane dopiero 6000 km
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Koledzy przedwczoraj złożyłem gofera odpowietrzyłem i jakoś tam chodzi tylko jest jeszcze mały problem bo jak go zapalam z rana to muszę wyciągać przyspieszacz bo mi przebiera na obrotach i kuleje jak wyciągnę to jest w miarę ok ,czyli jeszcze muszę mu przyspieszyć wtrysk??dodam że jeszcze mam wtryski z JP-ka bo te z JR na razie czekają na nowe końcówki.Świece na 100% grzeją bo sprawdzałem jeszcze przed włożeniem głowicy więc co może mu być?proszę o podpowiedź aha i jeszcze zauważyłem dziwne pienienie się płynu nie wiem jak je określić ale pieni się tak jakby ktoś go szybko mieszał... ale kolega po fachu powiedział mi że to niczym nie grozi jeśli się poziom płynu nie podnosi bo i tak jest nawet po ostrej jeździe
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Pęknieta głowica 1.6 TD JR
Kąt wtrysku do wyregulowania, możesz ciutkę przyspieszyć Sam sobie odpowiedziałeś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości