sonda lambda golf IV 1.6 benzyna raz jeszcze pomocy prosze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

sonda lambda golf IV 1.6 benzyna raz jeszcze pomocy prosze

Post autor: rakczek » wt cze 13, 2006 04:26

Jako ze mieszkam w kraju gdzie wladaja innym jezykiem mam na poczatku spore problemy z dogadaniem sie technicznie wiec kilka pytn tu:

1 wiem ze sonde moge sprawdzic miernikiem,ale czy to moze byc taki normalny ktory pokazuje napiecie?? powinno byc 1v??

2 skoro zla juz bedzie to jakiej mam szukac? jakis model konkretny poprosze albo cos

3 czy to jet to widoczne z gory silnika?? taka jakby "swieca" z kablami?? tyle ze te kable biegna gdzies w dol
\Prosze bardzo o sugestie i pomoc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 13, 2006 11:28

wiesz co ? najlepiej by było wziąć stara i zanieść do sklepu ale z wyjęciem (odkręceniem mozesz miec kłopoty napisać gościowi jaki model który rok pjemnośc i chyba to wystarczy popatrzy w katalog i bedzie wiedział o co tobie chodzi

[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 11:29 ]
nie wiem jak w twoim przypadku ale sondę możesz mieć przy kacie ale niech sie wypowiedzą uzytkownicy mk4



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt cze 13, 2006 13:03

jaki masz silnik 8 czy 16v ?
w tych nowszys h sondy są szerokopasmowe i nie pomierzysz jej miernikiem, na ile kabli jest sonda ?
jak na 5 to to szerokopasmowa
takie sady sa drozsze od 250zl u mnie.

jesli sonda jest wąskopoasmowa to na rozgrzanym silniku napiecie powinno falowac w okolicach 0.4V

pozdrawiam


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » wt cze 13, 2006 13:56

NIby 16v ale ostatno ktos przekonywal mnie ze to 8v
wiec juz sam nie wiem



wzo4168
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 21, 2005 19:27
Lokalizacja: Warszawa-Ochota

witam

Post autor: wzo4168 » wt cze 13, 2006 14:05

mam taki sam silniczek (AZD) i tez mam problem z sonda
silniczek zagazowany oczywsicie

jakie masz objawy ?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » wt cze 13, 2006 14:13

Kolego sprawdź jakie masz oznaczenie silnika w dowodzie! Jeśli chodzi Ci o problem z dobraniem Sondy to istenie coś takiego jak ETKA... katalog części VW (każda część VW nawet duperel ma swój numer katalogowy _>prypisany rocznikowi i silnikowi możesz więc wyszukać część po numerze VIN swojego auta...



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » wt cze 13, 2006 14:47

Moje oznaczenie silnika to AKL tj golf 1999rok...

A gdzie taki katalog z czesciami znajde??

Dziekuje za pomoc



wzo4168
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 21, 2005 19:27
Lokalizacja: Warszawa-Ochota

tak z ciekawosci

Post autor: wzo4168 » wt cze 13, 2006 14:48

do mojego modelu w vw obie sondy (bo sa 2) kosztuja po 700 zeta

pozdrawiam



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » wt cze 13, 2006 15:25

Kurcze juz sam nic nie wiem... Chyba wstawie go po prostu do serwisu Volkswagena i bedzie po sprawie mam nadzieje.......



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 13, 2006 16:00

nie rezygnuj tak łatwo jestes w szoku? ile zalezy od dobrych i własciwych informacji o problemie



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » wt cze 13, 2006 16:10

Masz racyje tylko ze najpierw pasowalo by dowiedziec sie jaki konkretnie mam silnik 8 v czy 16 v... sprzedawca mowil ze 16 ale on byl MURZYN...

I ile tych sond tam ma byc no i gdzie lona jest...
Postaram sie zrobic foto dzisiaj i zapodac

Pozdrawiam

[ Dodano: 13 Cze 2006 16:15 ]
wzo4168 napisal mam taki sam silniczek (AZD) i tez mam problem z sonda
silniczek zagazowany oczywsicie

jakie masz objawy ?



Tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51479 Kolego masz wszysto opisane

[ Dodano: 13 Cze 2006 16:16 ]
Ps. a dodam jeszcze ze znalazlem szrot na ktoym jest pelno takich autek... Wiec pewnie zaczne niebaawem modelowac moj... Elektrycznie skladane lusterka itd



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt cze 13, 2006 16:33

rakczek pisze:Moje oznaczenie silnika to AKL tj golf 1999rok...

A gdzie taki katalog z czesciami znajde??

Dziekuje za pomoc
Jeśli masz symbol silnika AKL to na 100% silnik 8V, bo mam taki sam, pozatym na obudowie silnika powinno być oznaczenie 1,6 SR. Szesnasto zaworowe mają oznaczenie 1,6 16V, więc nie mozna się pomylić.... Sonda lambda jest w katalizatorze, a dokładnie obrazuje to rysunek poniżej...
Obrazek

Szkoda że w Polsce niema takich szrotów na których stoją Golfy MkIV, też bym coś chętnie wymontował i zaadoptował do swojego...


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » śr cze 14, 2006 05:27

regitmc pisze:Jeśli masz symbol silnika AKL to na 100% silnik 8V....
No wiec ok na pokrywie mam SR czyli zgadza sie.

Zarzucam 2 zdjecia jedno ze strzalka znaczy miejscem w ktorym widzialem to cos co . Ale czy to sonda???

Czyli by znalezc ja musze wczalgnac sie pod spod??


A i skoro to 1.6 8v to moge ja sprawdzic miernikiem?? Ew jaka mam szukac??

No i na koncu czy znacie jakis sklep internetowy w Polsce?? Zdaje mi sie ze taniej bedzie to kupic..a w zwiazku z tym czy nie rozwali mi to silnika albo poprzestawia jak troszke jeszcze z tym pojezdze??


DZIEKI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » śr cze 14, 2006 12:12

a tak poza tematem to ile kosztował cię ten anglik? bo mam w Belgii TDI tyle że blacha cała do roboty więc może jak do 8 tyś zł to bym zabrał na graty...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 290 gości