Wtyczka kopułki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wtyczka kopułki
Witam. Mam pewien problem z moją mk3.
Podczas jazdy, czasami zaczyna samochodem szarpać (obroty spadają do zera), po czym autko gaśnie.
Po rozłączeniu przewodu prowadzącego do kopułki i ponownym podłączeniu wszystko wraca do normy.
Dodam, że czasami dzieje się to po przejechaniu 1km a czasami i po 100.
Wystarczy, że wymienię kopułkę i palec czy wina leży gdzieś indziej.
Podczas jazdy, czasami zaczyna samochodem szarpać (obroty spadają do zera), po czym autko gaśnie.
Po rozłączeniu przewodu prowadzącego do kopułki i ponownym podłączeniu wszystko wraca do normy.
Dodam, że czasami dzieje się to po przejechaniu 1km a czasami i po 100.
Wystarczy, że wymienię kopułkę i palec czy wina leży gdzieś indziej.
Wtyczka kopułki
Cieżko powiedzieć co dokładnie go boli. Nikt tu nie ma szklanej kuli. kopułka z palcem to wydatek maksymalnie 50 zł więc chyba nie ma co się zastanawiać i wymienić. Zwłaszcza jeśli długo była nie ruszana to i tak by należało. Winne mogą być kable. Sprawdź czy końcówka dobrze łaczy. Spotkałem się też, że ktoś założył złą kopułkę np z fordów - kopułka jest prawie identyczna (ten sam system zapłonowy Bosch) ale miała inne podpięcie kabli, bez bolca. Chodziło to ale niewiele potrzeba aby się rozłączało.
Wtyczka kopułki
Tak też zrobię i zobaczy się co będzie dalej.
Jeśli chodzi o złą kopułę, raczej wykluczam to, bo wcześniej nie miałem takich problemów.
Co do tej szklanej kuli... Przydałaby się
Jeśli chodzi o złą kopułę, raczej wykluczam to, bo wcześniej nie miałem takich problemów.
Co do tej szklanej kuli... Przydałaby się
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wtyczka kopułki
napewno chodzi o przewód zapłonowy od cewki czy wtyk od czujnika halla?lukasz16d pisze:Po rozłączeniu przewodu prowadzącego do kopułki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wtyczka kopułki
Nie, Nie, Nie.
Chodzi właśnie o ten wtyk a nie przewody zapłonowe.
Przepraszam, trochę nie do końca zrozumiale napisałem
Zaraz dam zdjęcie tego.
@edit.
Chodzi właśnie o ten wtyk a nie przewody zapłonowe.
Przepraszam, trochę nie do końca zrozumiale napisałem
Zaraz dam zdjęcie tego.
@edit.
Ostatnio zmieniony śr cze 15, 2011 07:01 przez lukasz16d, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wtyczka kopułki
Tak też pomyślałem że chodzi ci o czujnik halla. Tyle że w sumie już sam znalazłeś problem, trzeba tylko dojść czy wtyk nie styka czy to jest jednak uszkodzenie samego czujnika halla który od "poruszania" zaczyna działać. Zacznij od oględzin styków we wtyczce i kabelków do wtyczki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wtyczka kopułki
Po wymianie aparatu zapłonowego (wyszedł mnie dużo taniej niż sam czujnik halla) wszystko wróciło do normy.
Jeszcze pewnie będzie trzeba ustawić dokładniej zapłon bo czasami podczas zapalania 2-3 sekundy wkręca się na obroty ( chociaż czasami odpali ledwo przekręcając kluczyk)
Dziękuje bardzo za pomoc
Jeszcze pewnie będzie trzeba ustawić dokładniej zapłon bo czasami podczas zapalania 2-3 sekundy wkręca się na obroty ( chociaż czasami odpali ledwo przekręcając kluczyk)
Dziękuje bardzo za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości