Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
myślę że to bardzo prawdopodobne, i na razie nie mamy lepszego tropu.
MK3 ADZ->AGU
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
no dobrze, rozumiem że ten czujnik jest w aparacie zalonowym tak? w takim razie lepiej go wymienić razem z całym aparatem na używkę czy kupić sam czujnik ?
czy taki gość jak ja da radę to samemu zrobić? zaznaczam że jakieś podstawy grzebania przy aucie znam.
jak dokładnie ustawia się te punkty pod tą zaślepką ?
na co trzeba uważać?
czy taki gość jak ja da radę to samemu zrobić? zaznaczam że jakieś podstawy grzebania przy aucie znam.
jak dokładnie ustawia się te punkty pod tą zaślepką ?
na co trzeba uważać?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Jak już tam wolisz, prościej chyba będzie cały aparat. nie wiem jak się te punkty ustawia, nigdy nie wymieniałem aparatu...
MK3 ADZ->AGU
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
czy czujnik halla mozna wymienic nie wyciagając aparatu?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
wczoraj jezdzilem caly dzień golfikiem i nic sie nie działo , a było gorąco jak cholera na dworzu, dzisiaj jak jezdzilem caly dzien to około 20-stej samochod zgasł i nie dał się uruchomić ponownie, wróciłem za 2 godziny i odpalił bez problemu.
czyli tak jak pisze evilenko musi to byc czujnik halla?!
Jak to się wogóle dzieje, jak działa ten czujnik?
czyli tak jak pisze evilenko musi to byc czujnik halla?!
Jak to się wogóle dzieje, jak działa ten czujnik?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
- WhyMe?
- Użytkownik
- Posty: 476
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:37
- Lokalizacja: Neuburg an der Donau
- Kontakt:
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Jak mu pakujesz do odcinki to się nie dziw Czujnik hala jest częścią zapłonu w niektórych autach zainstalowany w aparacie zapłonowym w innych przy kole zębatym w okolicy wałka rozrządu
http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-aeb- ... bo-231506/" onclick="window.open(this.href);return false;
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Nie pakuje mu do odcinki , jeżdze do 3000obr i zmieniam bieg.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Czujnik Halla generuje i wysyła do kompa sygnał obrotów. Jeśli go przestaje wysyłać to od razu znika iskra i gaśnie silnik. Problem może być też z cewką, wiem że ją wymieniałeś ale tego nie można wykluczyć. Najlepiej by było gdybyś zdobył inną cewkę i włożył ją do swojego auta jak nie będziesz mógł odpalić. Jeśli nadal nie będziesz mógł odpalić będzie to oznaczało, że Twoja cewka jest ok. Możesz też sprawdzić ją inaczej - włożyć ja do innego golfa. Jak odpali to cewka ok a brak iskry raczej na pewno będzie spowodowany przez czujnik. Co do tego czy wymieniać cały aparat czy tylko czujnik to na Twoim miejscu sprawdziłbym stan aparatu - czy nie ma luzów itd oraz porównał ceny. Jeśli masz aparat w dobrym stanie i wyjdzie taniej zmiana czujnika to zdecydowałbym się raczej na tę opcję.
Re: Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
sroger pisze:Jak to się wogóle dzieje, jak działa ten czujnik?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hallotron" onclick="window.open(this.href);return false; miłej lektury
jak chcesz więcej, jest opisana zasada działania w książce "sam naprawiam golf 3/vento" z WKiŁ dostępna w necie
MK3 ADZ->AGU
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
dzisiaj wymienie aparat zapłonowy , bede robil to sam i chcialbym prosic was o porade , jak ustawic te dwa znaki na skrzyni i kole zamoachowym, moge przekrecic jakims kluczem walek rozrzadu zeby to ustawic poprawnie?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
kupiłem nowy-używany aparat Bosch , wyciagnalem stary, ustawilem punkty na kole zamachowym, wsadzilem aparat i tez tam ustawialem , ale nie odpalil , widocznie cos zle zamontowalem lub ustawilem :
Pierwsza fotka z punktami na kole zamachowym i obudowie sprzegla , czy to są te dwa punkty???
Druga fotka, chyba źle ustawiłem palec rozdzielacza z wycieciem na aparacie, czy one mają być na przeciwko siebie czy w tym samym punkcie? na aparacie jest malutkie nacięcie i czy palec ma byc skierowany do niego czyli mają byc w tym samym punkcie czy palec ma byc odwrocony do niego ?
Skonczylo sie na tym ze ulamalem palec rozdzielacza wiec robota stanęła... poniżej fotki
Proszę dać znac czy to są dobre ustawienia ?
Pierwsza fotka z punktami na kole zamachowym i obudowie sprzegla , czy to są te dwa punkty???
Druga fotka, chyba źle ustawiłem palec rozdzielacza z wycieciem na aparacie, czy one mają być na przeciwko siebie czy w tym samym punkcie? na aparacie jest malutkie nacięcie i czy palec ma byc skierowany do niego czyli mają byc w tym samym punkcie czy palec ma byc odwrocony do niego ?
Skonczylo sie na tym ze ulamalem palec rozdzielacza wiec robota stanęła... poniżej fotki
Proszę dać znac czy to są dobre ustawienia ?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
a tak wogóle to ten mój poprzedni aparat był zawalony olejem , więc może jak auto sie rozgrzało to ten olej na aparacie też i może coś tam padało i jak ostygł to było już ok , no ale nic, zmieniam aparat na ten nowy-używany i musze kupić palec
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
trochę poczytałem tu i ówdzie i doszedłem do takich wniosków
poprawcie jak się mylę
Trzeba ustawić koło zamachowe na punkcie "0" a nie na nacięciu na kole? Nacięcie to 6st wyprzedzenie, tak?
Palec trzeba ustawić tak żeby wskazywał naciecie na aparacie,tak?
Jak tak ustawie to zapali auto?
Bo dotychczas ustawiałem wyznacznik na obudowie sprzegla z nacięciem a nie z "0" i dlatego pewnie nie odpalił?!
Czekam do poniedziałku żeby się udać do sklepu po palec , bo z tego wyciagania i ustawiania ułamłem biedaczka.
P.S. Dodam że w książce jest napisane i zilustrowane że trzeba ustawić wyznacznik na obudowie sprzęgła z nacięciem a nie z "0" , przynajmniej tak to widzę na ilustracji.
poprawcie jak się mylę
Trzeba ustawić koło zamachowe na punkcie "0" a nie na nacięciu na kole? Nacięcie to 6st wyprzedzenie, tak?
Palec trzeba ustawić tak żeby wskazywał naciecie na aparacie,tak?
Jak tak ustawie to zapali auto?
Bo dotychczas ustawiałem wyznacznik na obudowie sprzegla z nacięciem a nie z "0" i dlatego pewnie nie odpalił?!
Czekam do poniedziałku żeby się udać do sklepu po palec , bo z tego wyciagania i ustawiania ułamłem biedaczka.
P.S. Dodam że w książce jest napisane i zilustrowane że trzeba ustawić wyznacznik na obudowie sprzęgła z nacięciem a nie z "0" , przynajmniej tak to widzę na ilustracji.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości