[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
no ogolnie wielkie dzieki za duzo dobrych info. Jesli bym gdzies kiedys spotkal na zlocie pamietaj wisze % OK wiec reszta na sobote dzialam
Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
czekam na rezultaty. Zrobimy tego AFT, że pójdzie jak burza przez te pół EuropyKEFRZYSKI pisze:OK wiec reszta na sobote dzialam
ps
no i zrób tą adaptację przepustnicy, jak Ci norek111 radził. Jak po adaptacji błąd 533 nie zniknie, to już mam podejrzenia co może być wtedy tego przyczyną.
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
denisz wielki dziekuje za cała pomoc. Dzis rano podlaczylem VAGa brak bledow o jakich tutaj pisalismy na odpalonym silniku jedynie co musialem lekko w lewo przekrecic aparat poniewaz pierwszy wynik byl 57 i 4 po lekkim przekreceniu wyszlo 58 i 5. Mysle ze to dobrze ??
Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
jest bardzo dobrze!KEFRZYSKI pisze:Dzis rano podlaczylem VAGa brak bledow o jakich tutaj pisalismy na odpalonym silniku jedynie co musialem lekko w lewo przekrecic aparat poniewaz pierwszy wynik byl 57 i 4 po lekkim przekreceniu wyszlo 58 i 5. Mysle ze to dobrze ??
Wg mnie nie ma znaczenia jakie tam masz wartości w grupie 007- grunt aby były prawidłowe - komputer zajmuje się resztą.
Tylko jakim cudem znikły Ci błędy??? (dlatego nie masz trybu awaryjnego - odcięcia przy 5000)
Teraz pojeździj i napisz nam o ile spadło spalanie.
Re: [MK3] 1.6AFT duze spalanie.
Nie wiem Cuda hehe VW :] No pojezdze troche i napewno opisze pozniej co i jak...denisz pisze:Tylko jakim cudem znikły Ci błędy??? (dlatego nie masz trybu awaryjnego - odcięcia przy 5000)
Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
witam ja mam troszkę inny problem :/ nie wiem dla czego u mnie 2.0 ABA na 1,2,3 biegu nigdy się odcięcie na 5tyś nie pojawia sporadycznie na 3 ,ale na 4 biegu jak chce go rozbujać na maxa to nigdy mi się to nie udaje bo zawsze odetnie na 5 tyś nie wiem co mu jest osiągi ma bardzo dobre .
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
bastek016 a podłączałes VAG ??
Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
Ja mam podobnie u mnie, ale tylko na 5 mam takie odciecie lapie 190 i odcinka przy okolo 5 tys. Ale mam problem z wolnymi bo cos mi podszarpuje na wolnych
A własnie Bastek016 dał byś rade zrobić pomiar z blokow od 1 do 5 z VAG ?? bo chciałbym porownać do swoich.
A własnie Bastek016 dał byś rade zrobić pomiar z blokow od 1 do 5 z VAG ?? bo chciałbym porownać do swoich.
..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
ciekawe z tym odcięciem tylko na wyższych biegach...
no bez Vaga trudno dalej pisać.
Jeśli są problemy z iskrą, to są one w całym zakresie obrotów. Tylko, że jak problem jest nieduży, to odczujesz to czasami właśnie tylko na niskich obrotach (1,2 bieg). Przy wyższych obrotach po prostu może to być mało zauważalne. To stwierdzenie popieram własnym doświadczeniem.
Jeśli Ci szarpie autem na tych niskich obrotach to możesz na szybko sprawdźić na początek stan świec i przebicia na kablach WN - za to nic nie zapłacisz.
Ostatnio pozbyłem się lekkiego szarpania na niskich obrotach po wyczyszczeniu świecy - były ślady oleju na elektrodach (niestety wyleczyłem tylko objaw a nie chorobę)
KEFRZYSKI, odczułeś po ustawieniu zapłonu wyraźną różnicę w płynnej jeździe na niskich obrotach - do 2000, a zwłaszcza na półsprzęgle?
no bez Vaga trudno dalej pisać.
może to być objawem problemów z zapłonem - iskrą.Arczix pisze:Ale mam problem z wolnymi bo cos mi podszarpuje na wolnych
Jeśli są problemy z iskrą, to są one w całym zakresie obrotów. Tylko, że jak problem jest nieduży, to odczujesz to czasami właśnie tylko na niskich obrotach (1,2 bieg). Przy wyższych obrotach po prostu może to być mało zauważalne. To stwierdzenie popieram własnym doświadczeniem.
Jeśli Ci szarpie autem na tych niskich obrotach to możesz na szybko sprawdźić na początek stan świec i przebicia na kablach WN - za to nic nie zapłacisz.
Ostatnio pozbyłem się lekkiego szarpania na niskich obrotach po wyczyszczeniu świecy - były ślady oleju na elektrodach (niestety wyleczyłem tylko objaw a nie chorobę)
KEFRZYSKI, odczułeś po ustawieniu zapłonu wyraźną różnicę w płynnej jeździe na niskich obrotach - do 2000, a zwłaszcza na półsprzęgle?
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
Świece to moze i by pasowało wyminic, tylko narazie mjusze sie wsymac bo do tego silnika swieca 35 zl koszt za szt.
A tu moje odczyty z VAG i własnei je chciałbym porownac
Ta temperatura w grupie 2 nawet jak silnik zimny to pokazuje 127 stopnia jak go przypaluje to dojdzie do 140. Nawet na zgaszonym pokazuje 127 stopni. I mozliwe ze tu moze byc problem. Moze ktos wie co to za temperatura z bloku pomiarowwego 002, bo z 003 to chyba tempertaura powietrza w dolocie.
A tu moje odczyty z VAG i własnei je chciałbym porownac
Ta temperatura w grupie 2 nawet jak silnik zimny to pokazuje 127 stopnia jak go przypaluje to dojdzie do 140. Nawet na zgaszonym pokazuje 127 stopni. I mozliwe ze tu moze byc problem. Moze ktos wie co to za temperatura z bloku pomiarowwego 002, bo z 003 to chyba tempertaura powietrza w dolocie.
..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
nieArczix pisze:bo z 003 to chyba tempertaura powietrza w
grupa 002 czwarta pozycja to właśnie temperatura zasysanego powietrza (czujnik G42)
czujnik masz na kolektorze ssącym widoczny jak byk z prawej strony
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
Arczix, norek111 już Ci zdiagnozował problem, ale czy Ty masz silnik AFT? Bo nie napisałeś i z Twojego profilu też to nie wynika.
Jaka to wersja Vaga, na której to pomierzyłeś? Zastanawia mnie z jakiego czujnika jest pomiar temperatury z grupie 003.
Grupa 001 - z czujnika temperatury płynu chłodzącego
Grupa 002 - jak już norek111 napisał - z czujnika zasysanego powietrza
Grupa 003 - ???
Jaka to wersja Vaga, na której to pomierzyłeś? Zastanawia mnie z jakiego czujnika jest pomiar temperatury z grupie 003.
Grupa 001 - z czujnika temperatury płynu chłodzącego
Grupa 002 - jak już norek111 napisał - z czujnika zasysanego powietrza
Grupa 003 - ???
[MK3] 1.6AFT duze spalanie.
No ja mam silnika ABA amerykanska wersja 2.0, Ale podobny do tego 1.6
Moja wersja vag to 311-2
Teraz zainstalowalem sobie nowego Vag-a i ta temp z bloku 3 to temp powietrza w dolocie a w bloku 2 to temp EGR. Wiec inaczej niz z AFT. Musze jeszcze nad zaplonem popatrzec.
Moja wersja vag to 311-2
Teraz zainstalowalem sobie nowego Vag-a i ta temp z bloku 3 to temp powietrza w dolocie a w bloku 2 to temp EGR. Wiec inaczej niz z AFT. Musze jeszcze nad zaplonem popatrzec.
..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości