[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: KEFRZYSKI » czw cze 09, 2011 22:32

no ogolnie wielkie dzieki za duzo dobrych info. Jesli bym gdzies kiedys spotkal na zlocie pamietaj wisze % :D OK wiec reszta na sobote dzialam :)


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: denisz » czw cze 09, 2011 22:37

KEFRZYSKI pisze:OK wiec reszta na sobote dzialam
czekam na rezultaty. Zrobimy tego AFT, że pójdzie jak burza przez te pół Europy

ps
no i zrób tą adaptację przepustnicy, jak Ci norek111 radził. Jak po adaptacji błąd 533 nie zniknie, to już mam podejrzenia co może być wtedy tego przyczyną.



Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: KEFRZYSKI » sob cze 11, 2011 11:51

denisz wielki dziekuje za cała pomoc. Dzis rano podlaczylem VAGa brak bledow o jakich tutaj pisalismy na odpalonym silniku jedynie co musialem lekko w lewo przekrecic aparat poniewaz pierwszy wynik byl 57 i 4 po lekkim przekreceniu wyszlo 58 i 5. Mysle ze to dobrze ??


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: denisz » sob cze 11, 2011 14:35

KEFRZYSKI pisze:Dzis rano podlaczylem VAGa brak bledow o jakich tutaj pisalismy na odpalonym silniku jedynie co musialem lekko w lewo przekrecic aparat poniewaz pierwszy wynik byl 57 i 4 po lekkim przekreceniu wyszlo 58 i 5. Mysle ze to dobrze ??
jest bardzo dobrze! :pub:
Wg mnie nie ma znaczenia jakie tam masz wartości w grupie 007- grunt aby były prawidłowe - komputer zajmuje się resztą.

Tylko jakim cudem znikły Ci błędy??? (dlatego nie masz trybu awaryjnego - odcięcia przy 5000)

Teraz pojeździj i napisz nam o ile spadło spalanie.



Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: [MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: KEFRZYSKI » sob cze 11, 2011 14:57

denisz pisze:Tylko jakim cudem znikły Ci błędy??? (dlatego nie masz trybu awaryjnego - odcięcia przy 5000)
Nie wiem :P Cuda hehe VW :] No pojezdze troche i napewno opisze pozniej co i jak...


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: bastek016 » pn cze 13, 2011 15:07

witam ja mam troszkę inny problem :/ nie wiem dla czego u mnie 2.0 ABA na 1,2,3 biegu nigdy się odcięcie na 5tyś nie pojawia sporadycznie na 3 ,ale na 4 biegu jak chce go rozbujać na maxa to nigdy mi się to nie udaje bo zawsze odetnie na 5 tyś :( nie wiem co mu jest osiągi ma bardzo dobre .



Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: KEFRZYSKI » pn cze 13, 2011 22:18

bastek016 a podłączałes VAG :) ??


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: bastek016 » pn cze 13, 2011 22:38

nie właśnie się muszę wybrać :)



Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: Arczix » pn cze 13, 2011 22:40

Ja mam podobnie u mnie, ale tylko na 5 mam takie odciecie lapie 190 i odcinka przy okolo 5 tys. Ale mam problem z wolnymi bo cos mi podszarpuje na wolnych

A własnie Bastek016 dał byś rade zrobić pomiar z blokow od 1 do 5 z VAG ?? bo chciałbym porownać do swoich.


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: denisz » wt cze 14, 2011 00:01

ciekawe z tym odcięciem tylko na wyższych biegach...
no bez Vaga trudno dalej pisać.
Arczix pisze:Ale mam problem z wolnymi bo cos mi podszarpuje na wolnych
może to być objawem problemów z zapłonem - iskrą.
Jeśli są problemy z iskrą, to są one w całym zakresie obrotów. Tylko, że jak problem jest nieduży, to odczujesz to czasami właśnie tylko na niskich obrotach (1,2 bieg). Przy wyższych obrotach po prostu może to być mało zauważalne. To stwierdzenie popieram własnym doświadczeniem.

Jeśli Ci szarpie autem na tych niskich obrotach to możesz na szybko sprawdźić na początek stan świec i przebicia na kablach WN - za to nic nie zapłacisz.
Ostatnio pozbyłem się lekkiego szarpania na niskich obrotach po wyczyszczeniu świecy - były ślady oleju na elektrodach (niestety wyleczyłem tylko objaw a nie chorobę)


KEFRZYSKI, odczułeś po ustawieniu zapłonu wyraźną różnicę w płynnej jeździe na niskich obrotach - do 2000, a zwłaszcza na półsprzęgle?



Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: Arczix » wt cze 14, 2011 07:48

Świece to moze i by pasowało wyminic, tylko narazie mjusze sie wsymac bo do tego silnika swieca 35 zl koszt za szt.

A tu moje odczyty z VAG i własnei je chciałbym porownac
Obrazek
Obrazek


Ta temperatura w grupie 2 nawet jak silnik zimny to pokazuje 127 stopnia jak go przypaluje to dojdzie do 140. Nawet na zgaszonym pokazuje 127 stopni. I mozliwe ze tu moze byc problem. Moze ktos wie co to za temperatura z bloku pomiarowwego 002, bo z 003 to chyba tempertaura powietrza w dolocie.


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: norek111 » wt cze 14, 2011 09:01

Arczix pisze:bo z 003 to chyba tempertaura powietrza w
nie
grupa 002 czwarta pozycja to właśnie temperatura zasysanego powietrza (czujnik G42)
czujnik masz na kolektorze ssącym widoczny jak byk z prawej strony Obrazek


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: denisz » wt cze 14, 2011 14:17

Arczix, norek111 już Ci zdiagnozował problem, ale czy Ty masz silnik AFT? Bo nie napisałeś i z Twojego profilu też to nie wynika.

Jaka to wersja Vaga, na której to pomierzyłeś? Zastanawia mnie z jakiego czujnika jest pomiar temperatury z grupie 003.
Grupa 001 - z czujnika temperatury płynu chłodzącego
Grupa 002 - jak już norek111 napisał - z czujnika zasysanego powietrza
Grupa 003 - ???



Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

[MK3] 1.6AFT duze spalanie.

Post autor: Arczix » wt cze 14, 2011 20:27

No ja mam silnika ABA amerykanska wersja 2.0, Ale podobny do tego 1.6

Moja wersja vag to 311-2


Teraz zainstalowalem sobie nowego Vag-a i ta temp z bloku 3 to temp powietrza w dolocie a w bloku 2 to temp EGR. Wiec inaczej niz z AFT. Musze jeszcze nad zaplonem popatrzec.


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości