Wskaźnik AutoGauge Boost

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 12, 2006 18:17

marcin-kielce pisze:Móże mi podsuniecie jakiś pomysł....? Myslałem o tej zaślepce gdzie jest włącznik podgrzewanych foteli
to jest najlepsze miejsce żeby zapakowac wskaźnik !! tylko może kierownica zasłaniac...i trzeba troche podłubac żeby mu tam zrobić miejsce..

ale ja sie nie szczypałem i zrobiłem to tak bo zalezało mi na tym żeby był w czytelnym miejscu :P

Obrazek



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » pn cze 12, 2006 19:54

powiem ci kolego cowboy że też myslałem nad ta kratką wentylacyjną ale ja miałem myśl żeby ją całkiem zaślepić, wyrównać tak aby było wszystko na gładko i prysnąc struktórą ale doszedłem do wnisku ze to za dużo pracy :) ale u Ciebie wygląda to bardzo ładnie. Kurde w mk3 nie ma zabardzo miejcsa za takie bajerki... Ty masz AFN jakie ciśnienie pokazuje ci maksymalnie zegar? ja mam 1Z z chipem, który zrobił mi UYSY (Serdecznie pozdrawiam :) - efekt jest super) ale na starym komputerze i jestem ciekaw ile by mi pokazywało doładowania. Z tego co wiem to stare ECU takie jak mój nie mają możliwości sterowania turbiną wiec wartość doładowania powinna byc taka sama jak seryjnie (Kurde troszkę odszedłem od tematu :)



Pichol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 23:16
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Pichol » pn cze 12, 2006 20:02

gdzie mozna wpiac taka zabaweczke w starym klekocie bez kompa :>



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 12, 2006 20:58

marcin-kielce pisze:masz AFN jakie ciśnienie pokazuje ci maksymalnie zegar? ja mam 1Z z chipem, który zrobił mi UYSY (Serdecznie pozdrawiam - efekt jest super)
ile dmucha ? powiem Ci jak wróce od uysego :P w sobote ..

pewnie około 1.3 bara

nominalnie jest od 1,8 do 2,2 bara - od tego musisz odjąc jeden Bar cisnienia atmosferycznego czyli kup sobie czujnik do 1,5 bara to Ci styknie..

ps. masz jakis wykresik z hamowni po wirusie?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 12, 2006 21:43

cowboy, dobra decyzja :) bedziesz od razu cos jeszcze robil czy sam wirus? kupiles to turbo? :> opisz w sobote wrazenia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn cze 12, 2006 22:26

Pichol w przewód idacy od kolektora do pompy... chyba ze nie masz takiego przewodu to napewno w tedy masz zaslepione miejsce na kolektorze i tam wpinasz... poszukaj gdzies na forum juz o tym było...



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » wt cze 13, 2006 10:47

cowboy, fajne tarcze masz :grin: ciekawe miejsce na montaż i praktyczne. u mnie na razie leży przy lewym słupku i to nie jest moim zdaniem idealne miejsce żeby "podziwiać" wskazania.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » śr cze 14, 2006 11:26

cowboy oto mój wykresik. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z chipa chociaż jak widzisz miałem słabą serie i ci za tym idzie nie ma zadnej rewelacji w chpiej ale i tak udało sie ze 193 zrobić 239 Momentu i sporo poprawić zakres użytacznych obrotów.

Spowodowane to było tym, ze w drodze do Uysego zrobiła sie nieszczelność niedaleko zaworu recyrkulacji, samochód troszkę pierdział i turbina nie pompowała tak jak powinna przez ta dziurę. Jak wróciłem do domu i zrobiłem tą usterę (okazało sie że pękła szpilka w kolektorze wydechowym ta do której przykręca sie zawór recyrkulacji) to auto jechało jeszcze lepiej.
Myślę ze jak na ECU 8 bit (najstarszy) to jest ok. :)

oto link do wykresu:

http://egon.zsi.kielce.pl/~dl03krukm/G3TDI90.JPG

zobaczcie i sami oceńcie...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 14, 2006 14:27

napisz jakie masz oznaczenie ECU i z którego roku autko..

ps. co Ci zeznał UYSY - musisz jechac na korekte softu po usunięciu nieszczelności ?
może teraz powinienes sie chociaż zhamować jeśli miałeś nieszczelnośc w dolocie..



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » śr cze 14, 2006 17:52

hmmm golfika mam 94 r i to z początku bo w kwietniu był już zarejestrowany poraz pierwszy. Można powiedzieć ze jedne z pierwszych 1Z. Numer na ECu to: 028 906 021 C. bez immobilaizera (zdjęcie powinno być poniżej)

Jest to stary ECU 8 bit. Można go rozpoznać po plastikowej obudowie, nowsze (16 bit) miały metalową obudowę i wychodziły w golfach od 1995 roku - tak mówił UYSY. Mają też sporo wieksze możliwości jeżeli chodzi o chiptuning.

UYSy nic nie mowił żeby wpaść na jakieś poprawki ale powiedział konkretnie ze jakbyś był z bliska to odesłałbym cie do domu o tą dziurę... Z checią bym pojechał do niego zhamować jeszcze raz samochód ale ja mieszkam w Kielcach i do niego mam ponad 170 Km...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 14, 2006 20:14

marcin-kielce pisze:Można powiedzieć ze jedne z pierwszych 1Z. Numer na ECu to: 028 906 021 C. bez immobilaizera (zdjęcie powinno być poniżej)
o kurde to ja mam w AFN-ie z 09/97 taki sam ECU :(

Obrazek

no nic zobaczymy...

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 20:15 ]
a immo u mnie immo jest..

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 20:52 ]
sorki ale dałem ciała - przetarłem tenn kurz lepiej i okazało się że jest to sterownik
028 906 021 GH - czyli oryginalny 16-bitowy od AFN-a

ale sie nakreciłem jak gówniarz ....:)

Obrazek



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » czw cze 15, 2006 10:32

no właśnie nie możliwe zebyś miał takie same ECU... Ale bedziesz sie cieszył komp 16 bit no dostaniesz od UYSEGO jakieś 140 KM i 320 Nm ale bedziesz sie wściekał :) bedzie zapinał twój golfik jak szalony... :)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw cze 15, 2006 14:38

Obrazek



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » pt cze 16, 2006 13:23

Rapix też to ciekawie wygląga musze przyznać. B. fajny pomysł :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości