Przyduszanie 1.6 AFT...

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
scooby99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:20
Lokalizacja: Mielec

Przyduszanie 1.6 AFT...

Post autor: scooby99 » sob kwie 23, 2011 18:38

Panowie mam taki problem. Szukałem na forum, ale nie znalazłem nic odnośnie mojego silnika...
Problem pojawia się wtedy gdy silnik jest zimny a na dworze jest gorąco...
Podczas ruszania jest ogromny muł. Trzeba wcisnąć gaz do oporu, żeby to jakoś ruszyło.
Po przejechaniu ok 300 m, gdy wskaźnik temp. na desce lekko się podniesie problem znika...
Wymieniłem czujnik temp. bo myślałem, że to przez to i przepływke (nie-org) chociaż na starej było to samo.
Cały czas pokazuje błąd przepływomierza.
Macie jakieś pomysły...??
Silnik jak w temacie 1.6 AFT.



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Przyduszanie 1.6 AFT...

Post autor: dziabi3 » ndz kwie 24, 2011 01:34

kolego ja miałem inny problem z moca

u mnie było przebicie kabla zapłonowego na czujnik temperatury dolotowej , sprawdź go
co z sądą morze niema podgrzewania i nie startuje szybko

co z ciśnieniem paliwa , filtr paliwa , werzyki regulatora ciągnienia paliwa

a wyczyść i sprawdź na wtyczki czujnika spalania sutkowego i czujnika halla na łapie przedniej poduszki lubi pękać i zaciekać wodą

sprawdź zaworek węgla aktywnego

a na vagu byłeś , ja jestem z Bydgoszczy ale jak coś to zapraszam zerknę ci na vagu


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
scooby99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:20
Lokalizacja: Mielec

Re: Przyduszanie 1.6 AFT...

Post autor: scooby99 » ndz kwie 24, 2011 11:10

dziabi3 pisze:kolego ja miałem inny problem z moca

u mnie było przebicie kabla zapłonowego na czujnik temperatury dolotowej , sprawdź go
co z sądą morze niema podgrzewania i nie startuje szybko

co z ciśnieniem paliwa , filtr paliwa , werzyki regulatora ciągnienia paliwa

a wyczyść i sprawdź na wtyczki czujnika spalania sutkowego i czujnika halla na łapie przedniej poduszki lubi pękać i zaciekać wodą

sprawdź zaworek węgla aktywnego

a na vagu byłeś , ja jestem z Bydgoszczy ale jak coś to zapraszam zerknę ci na vagu
Jeżeli chodzi o kable zapłonowe to jakiś miesiąc temu założylem nowe, ale na starych było to samo... Jedyne co się poprawiło to to, że chodzi równiej jak jest wilgotno, więc chyba na poprzednich było lekkie przebicie(były od oryginalne)...

Ciśnienie paliwa sprawdzane przez mechanika, zresztą wymieniłem pompkę paliwa bo stara padła i od razu filtr.

Faktycznie dobry pomysł podsunąłeś ze sprawdzeniem wtyczek od czujnika halla i spalania stukowego bo tego nie robiłem a jak jest przebicie to wiadomo jakie mogą być efekty.

Pod vaga nie podpinałem, tzn mechanik odczytywał błędy, ale na tym się kończyło. Niestety nie znam nikogo w mojej okolicy kto to ogarnia, ale bede musiał poszukać bo do Bydgoszczy mam kawałek... :bigok:
PS dzieki za pomoc. :pub:



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Przyduszanie 1.6 AFT...

Post autor: denisz » pn cze 06, 2011 16:30

scooby,

ale napisałeś, że jest błąd przepływomierza. To chyba od tego trzeba zacząć.

Sprawdź na Vagu czy czujniki temperatury (płynu i powietrza) pokazują prawidłowe wskazania. Podejrzewam, że Ci muli bo niewłaściwie dozuje wtrysk paliwa (na krótki czas wtrysku), a to może wynikać z błędnych wskazań czujników temp. i przepływki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości