Witam Serdecznie.
Znalazłem kilka tematów le żaden nie został rozwiązany w pełni.
Gaźnik Pierburg 2e2
Mój problem jest taki: Gdy samochód jest zimny pali na dotyk z obrotów schodzi bardzo ładnie chociaż na rozgrzanym trzyma około 1000. Ale zanim zacznę regulować śrubą to zapłon muszę ustawić z lampą. Ale do celu. Gdy samochód się nagrzeje do 90 stopni i po dłuższej jeździe zdarza mu się ze zaczyna przerywać i nawet zgasnąć. Później ciężko jest go odpalić ale to sporadycznie. Problemem głównym jest to że gdy zgaszę silnik i postoi 10, 20, 30 nawet 40 minut to później bardzo ciężko go odpalić trzeba kręcić rozrusznikiem z 10 obrotów czasem nawet więcej. A gdy ostygnie pali znów na dotyk.
Pytanie 2
Przepraszam z góry autora zdjęcia za wykorzystanie go
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2da ... 6f383.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ten element zaznaczony na czerwono to gdy się dmucha w otwór który jest połączony z zielonym pojemnikiem na podciśnienie bądź wyciąga powietrze to powinien trzymać ciśnienie/podciśnienie??
Pytanie 3
na zdjęciu powyżej jest również czarny kabelek z białą obudową wtyczki. U mnie była ta wtyczka podłączona do czujnika temperatury?? po co i na co nie wiem ale nigdzie indziej nie da się jej podłączyć bo nie znalazłem przewodu. Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie poszukać przewód do którego podłączyć ten kabelek w której wiązce się znajduje oryginalnie. i przy okazji gdzie podłączyć ten czujnik temperatury.
Pytanie 4
Do czego podłączyć tą kostkę którą trzyma właściciel tego zdjęcia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef ... 4d742.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeszcze raz przepraszam za wykorzystanie zdjęć bez wcześniejszego zapytania się
Ciezko odpala po krotkim postoju i kilka innych pytań
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Ciezko odpala po krotkim postoju i kilka innych pytań
ad 1: Zobacz automat ssania (tą sprężynę) czy dochodzi do niej napięcie i czy ona działa. Kabelek do plusa z aku i popatrz czy klapka ssania podnosi się do pionu.
ad 2: Aby sprawdzić to zaślep ten górny i ssij przez ten dolny to powinno trzymać podciśnienie, jeżeli nie to prawdopodobnie zepsute.
Doraźnie można delikatnie rozebrać i przypasować np. gumę z dętki od roweru. Ja tak jeździłem prawie rok i było OK.
ad3: Ten kabelk to zasilanie grzania kanału dolotowego-podgrzewacz kanału mieszanki. Powinien iść lewą stroną gaźnika i tam się łączyć do wtyku który jest w wiązce - zdjęcie nr2.
ad4: To właśnie ten wtyk musisz połączyć z tym kablem ze zdjęcia nr1
połącz kabel ze zd nr1 z kablem ze zd nr2
(zd nr2 najpierw popatrz czy masz tam zasilanie)
ad 2: Aby sprawdzić to zaślep ten górny i ssij przez ten dolny to powinno trzymać podciśnienie, jeżeli nie to prawdopodobnie zepsute.
Doraźnie można delikatnie rozebrać i przypasować np. gumę z dętki od roweru. Ja tak jeździłem prawie rok i było OK.
ad3: Ten kabelk to zasilanie grzania kanału dolotowego-podgrzewacz kanału mieszanki. Powinien iść lewą stroną gaźnika i tam się łączyć do wtyku który jest w wiązce - zdjęcie nr2.
ad4: To właśnie ten wtyk musisz połączyć z tym kablem ze zdjęcia nr1
połącz kabel ze zd nr1 z kablem ze zd nr2
(zd nr2 najpierw popatrz czy masz tam zasilanie)
Ciezko odpala po krotkim postoju i kilka innych pytań
wielkie dzięki za tak szybka odpowiedz. ok teraz już wszystko rozumiem prawie. Jeszcze nie miałem czasu sprawdzić czy te elementy działają:( i czy maja zasilanie.
Ale jak tylko sprawdzę to się pochwale.
Natomiast mam pytanie kolejne w takim razie gdy to urządzenie ze zdjęcia 1 trzyma podciśnienie tylko po zaślepieniu górnego otworu to w takim razie w jakim celu jest zielony zbiorniczek na podciśnienie skoro w nim zaraz po zgaszeniu to podciśnienie ginie?? chyba ze jaj mam coś nie tak zlożone...
No i teraz wiem że wszedzie prąd dochodzi ale niestety nie działa ten element. Da sie go jakos naprawic czy trzeba wymienic??
Ale jak tylko sprawdzę to się pochwale.
Natomiast mam pytanie kolejne w takim razie gdy to urządzenie ze zdjęcia 1 trzyma podciśnienie tylko po zaślepieniu górnego otworu to w takim razie w jakim celu jest zielony zbiorniczek na podciśnienie skoro w nim zaraz po zgaszeniu to podciśnienie ginie?? chyba ze jaj mam coś nie tak zlożone...
No i teraz wiem że wszedzie prąd dochodzi ale niestety nie działa ten element. Da sie go jakos naprawic czy trzeba wymienic??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości