Jak w temacie... chodzi mi konkretnie o przyśpieszacz zapłonu? przymierzam się powoli do takiej kombinacji i byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi opisać na chłopski rozum co powinienem mieć i jak to poskładać do kupy
wiem narazie tyle : miałem 1.8 RP... wywaliłem go razem z kompem i wiązką... z tego co wiem, to potrzebuje ten przekaźnik(nie wiem jak to się "fachowo" nazywa) co jest przykręcony do sterownika i kawałek z tej wiązki... podpinam wtyczke do aparatu, drugą do tego "przekaźnika" i kable do cewki i iskra powinna być taa? a co z tym przyśpieszaczem? w RP-ku z tego co wiem, było to podciśnienie
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Wujek Piasek
- Ziomek
- Posty: 304
- Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
- Kontakt:
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
Najlepiej zostawić aparat z ACE bez podcisnienia i dołożyć sterowanie zapłonem z KRa (jeden mały sterownik i kawałek wiązki). Podcisnienie dasz z kolektora do sterownika zaplonu, 8 przewodow na krzyż a działać będzie bardzo dobrze.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Wujek Piasek
- Ziomek
- Posty: 304
- Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
- Kontakt:
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
ok kminie... w sumie toffic mi już przybliżył ten temat na innym poście ale teraz przynajmniej ogarniam to a jak wyglądała by sprawa z zasileniem gaźników paliwem? w motorze ogólnie ( nie wiem jak w ścigu) paliwo spływa ze zbiornika grawitacyjnie, a tu? fabrycznie u mnie był RP-ek więc pompy paliwa zostały z niego
Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
do gaźników musi być pompka podająca niskie ciśnienie lub regulator ciśnienia
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
- Wujek Piasek
- Ziomek
- Posty: 304
- Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
- Kontakt:
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
np. taki mi starczy?
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 31700.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i do tego zostawić orginalną pompę z RP-ka?
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 31700.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i do tego zostawić orginalną pompę z RP-ka?
Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
(ACE z audi) + gaźniki z R1 co z zapłonem?
do gaźnika wystarczy ci wstępna pompa z baku, nie musisz cudować z ww. regulatorami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości