Pierburg 2E3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pierburg 2E3
Mam pytanie do szanownych forumowiczów o zasadę działania krzywki urządzenia rozruchowego.Podczas rozruchu przeskakuje na śrubie w lewą stronę podczas rozciągania sprężyny bimetalowej.A jak dzieję się w odwrotną stronę bo raczej sprężyna bimetalowa nie ma takiej siły by podczas stygnięcia cofnąć krzywkę w prawo i tym samym zamknąć przepustnice?
Ostatnio zmieniony czw maja 26, 2011 21:14 przez chodak-70, łącznie zmieniany 1 raz.
Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
Pierburg 2E3
Mniejsza o to złożyłem ten gaźnik i zamontowałem jednak nadal nie odpala bez ciągłego gazowania.Został przemyty,przedmuchany dostał nowe wężyki, podstawa i filtr paliwa nówki sztuki,sprawdziłem napięcie, membrany po zassaniu trzymają, sprężyna reaguje na ciepło i zimno ale przy odpalaniu nadal zonk.
Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Pierburg 2E3
Wielkie podziękowania za odpowiedź. Po wyeliminowaniu wszelkich wątpliwości mam gaźnik do wymiany...
Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
Pierburg 2E3
wiem kolege jakie jaja są z tym gaźnikiem to wiem a informacji prawie zero masz tu takie ogólne
czytając Twój wczesnieszy temat, to siłownik pull down powinien uchylać klapkę przepustnicy po odpaleniu silnika na około 2-4 mm, jeśli tak nie jest regulujesz ta śrubka na inbus, bo jak klapka jest cały czas zamknięta silnik na zimnym będzie gasł bez gazu, na razie wsadź miedzy klapkę a obudowę kawałek druta jak nie zgaśnie to poczekaj aż się rozgrzeje i ustaw szybki jałowy bo czytałem ze tez tam dłubałeś, pisz o efektach jak chcesz możesz zapytać kolegę Paweł Marek dużo wie o tych gaźnikach na pewno ci pomorze poczytaj jego posty ja tez już trochę o tym gaźniku pisałem pozdro
czytając Twój wczesnieszy temat, to siłownik pull down powinien uchylać klapkę przepustnicy po odpaleniu silnika na około 2-4 mm, jeśli tak nie jest regulujesz ta śrubka na inbus, bo jak klapka jest cały czas zamknięta silnik na zimnym będzie gasł bez gazu, na razie wsadź miedzy klapkę a obudowę kawałek druta jak nie zgaśnie to poczekaj aż się rozgrzeje i ustaw szybki jałowy bo czytałem ze tez tam dłubałeś, pisz o efektach jak chcesz możesz zapytać kolegę Paweł Marek dużo wie o tych gaźnikach na pewno ci pomorze poczytaj jego posty ja tez już trochę o tym gaźniku pisałem pozdro
Pierburg 2E3
Wielkie dzięki za odpowiedź byłem u specjalisty od gaźników i wtrysków obadał, posłuchał, podłubał i stwierdził że gaźnik jest w kiepskim stanie i pozostaje tylko wymiana na regenerowany .
Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
Pierburg 2E3
taaa robić mu się nie chce jak zobaczył gaźnik woli komputer padpiac i skasować, lepiej zregeneruj swój jeśli ci siłowniki trzymają itp, będziesz wiedział co masz albo weber
Pierburg 2E3
Eeee tam 'dziadek Kotański' nawet komputera niema u niego czas zatrzymał się w latach 90 tych ubiegłego wieku faktury nawet ręcznie pisze. Dał mi namiar na gościa z Kalisza który wymienia gaźniki na regenerowane,regeneracja mojego w Lublinie to 400zł
Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości