VR6 czy G60 syncro
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VR6 czy G60 syncro
ludzie co wy o tym myslicie
Mam golfa 1.3 i nie wiem co robic bo na nastepny sezon szykuje zmiany tylko jescze nie wiem jakie:)
Zastanawiam sie nad wsadzeniem vr6 do mojego mk2
ale z drugiej strony nie wiem czy nie wolal bym g60 syncro oczywiscie mk2
co wy Ludzie o tym myslicie
pozdro gitek
Mam golfa 1.3 i nie wiem co robic bo na nastepny sezon szykuje zmiany tylko jescze nie wiem jakie:)
Zastanawiam sie nad wsadzeniem vr6 do mojego mk2
ale z drugiej strony nie wiem czy nie wolal bym g60 syncro oczywiscie mk2
co wy Ludzie o tym myslicie
pozdro gitek
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Witam. Bartez go podleczy i będzie chulał - kompresor to nie problem tylko trzeba rozróżnić dwie rzeczy: albo moc albo oszczędność i niestety tego nie da sie pogodzić; na LPG samochód zawsze będzie miał gorsze osiągi. Co do tego syncro to nie wiem skąd dostaniesz napęd - mażenie ściętej głowy, skrzynie miedzy g60 a VR sie bardzo różnią i w żaden sposób nie dopasujesz tego a tu jeszcze dochodzi skrzynia od syncro. łatwiej (teoretycznie) jest kupić całego golfa syncro niz zakładać do niego napęd. Pozatym każdy swap to duzy wydatek. Kup sobie golfa lub corrado g60, zadbaj o sprężareczke i będziesz sie na dlugo cieszył 160KM jeśli oczywiście nie załozysz gazu, a G jest podatne na tuning stosunkowo małymi kosztami. Pozdrawiam.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Każdą częsć do każdego samochodu grupy VAG można kupić w Polsce nową, oczywiście w ASO. Oczywiście sa niektóre elementy już nieprodukowane ale zdazaja się one rzedko i raczej wszystkie sa dostępne; tyle tylko, że:VR pisze:z akcentem na teoretycznieMichael G60 pisze:Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!
tłok do silnika PG - 1200zł/sztuka
tłok do silnika 1H - 1100zł/sztuka
spręzarka g60 - 9000zł (tu można cos wykombinować u mojego znajomego Barteza)
blok silnika VR6 ABV - 16000zł
głowica VR6 ABV - 16000zł przy oddaniu starej
Ceny syncro będą wyglądały podobnie także temat nowych częsci jest raczej zamkniety.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
Sprzedali napewno. Mam znajomego co kupił taki blok do swojego Corka 2.9 właśnie w ASO.VR pisze:ceny są kosmiczne ciekawe czy w polsce sprzedali choć jeden blok jak za tą cene mozna kupić przynajmniej trzy całe silniki z używkiSzeli pisze: blok silnika VR6 ABV - 16000zł
Używki nie wchodza w gre. Co nowe to nowe. Przy okazji ostatnio znalazłem kompletny nowy silnik (blok + góra) KOMPLETNY nowy prosto z fabryki 2.9 ABV z '99 za 1600E - poprostu trzeba wiedzieć gdzie szukac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
Aha posiadam 2 książki servisowe do VR6 w pdf. Zajmują 2 x 20MB, razem ok 40MB. Jesli kogoś to interesuje to z chęcią podziele sie fachową literetura. Napiszcie do mnie maila to wam powysyłam. szeli4@o2.pl
Tylko pamiętajcie, ze musicie mieć skrzynke odpowiedniej pojemności, najlepiej na o2.pl, listy do 20MB.
Tylko pamiętajcie, ze musicie mieć skrzynke odpowiedniej pojemności, najlepiej na o2.pl, listy do 20MB.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości