Misiek_B pisze:Witam ja to juz przerabiałem wiec na tym plastiku na górze (obudowie wtrysku) sa 3 zaslepki plastikowe trzeba je podwazyc pod nimi sa sruby wykrecasz je wyjmujesz obudowe wtrysku i jest guma.wymienisz gume( przedtem czyscisz dokładnie miejsca styku gumy )zakłasz obudowe wtrysku i przykrecasz i tyle z tego co pamietam.
To chyba nie chodzi o tą gume co myślisz
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Bo jak odkrecasz 2 sruby pod zaslepkami to masz jedną gume pot ta plastikową pokrywą i wtedy widzisz cały metalowy wtrysk
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
I mi chodzi o tą gume pod wtryskiem.Czyli musze poodkrecac wszystkie węze paliwowe i poodłanczać wszystkie kostki z tego i jakoś odkrecić ten cały wtrysk i dopiero mam dostep do tej gumy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ale skoro mowicie ze sam sobie poradze to jutro zabieram sie do pracy...
Jakby mi jeszcze ktoś powiedział ile śrub ten cały wtrysk trzyma to byłbym wdzięczny
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)