Jak połączyć piny, aby ominać przekaźnik. (72)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Jak połączyć piny, aby ominać przekaźnik. (72)

Post autor: Rafit » sob cze 10, 2006 19:16

Witam. Pytanie do elektryków :) Jak mam połączyć piny w przekaźniku, aby móc go ominąć.
Chodzi o to iż chcę aby po naciśnięciu wycieraczki przechodzil do niej jeden impuls i się nie powtarzał.

Zamieszczam foto:
Obrazek

Czy jakbym sam kombinował i zwarł żle piny to może się coś stać ?



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » sob cze 10, 2006 22:51

Odpowiem Ci tylko na drugie pytanie. Pójda bezpieczniki, chyba ze zwarcie bedzie na tyle krótkie ze nie zdążą. Ogólnie z silnikiem od wycieraczek nic nie powinno sie stać ale 100%nigdy nie ma. A do pierwszego pytania to trzeba kogoś ze schematem od całego panelu.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz cze 11, 2006 00:42

kotem pisze:gólnie z silnikiem od wycieraczek nic nie powinno sie stać ale 100%nigdy nie
Silnika juz nie ma to się nie spali :bajer: . To ma slużyć do otwierania tylnej klapy. Już wszystko podłączone tylko przekaźnik daje co chwile impuls i mi klape otwiera więc chce zrobić tak aby impuls szedł tylko przy dotknięciu manetki :bajer:



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » ndz cze 11, 2006 10:59

To ja Ci powiem jak ja to widze, a Ty sobie poszperasz za schematem i zmajstrujesz. (może jest w dziale porad rozpiska pinów). O ile dobrze rozumiem to chcesz to zrobic na wyzwalanie impulsem tak jak masz spryskiwacze. Tak więc musisz znaleźć kabelek, który idzie od manetki, a kąkretnie od tego położenia które właśnie Cie interesuje i wypiąć go z panelu z przekaźnikami, bo ten przekaźnik jest wysterowywany impulsem, a potem juz sam przez jakiś czas pracuje(jeśli to podpięcie pod spryskiwacz, a kąkretnie wycieraczke spyskiwacza) Jak juz to zrobisz to tylko podłączyć kabel (+) od siłownika z klapy z tym co wypiąłeś z panelu i mozesz cieszyc się swoim dziełem. Tylko nie wypnij sobie przedniego spryskiwacza.Jesli sie źle zrozumielismy i nie chodzi o patent ze spryskiwaczem to wytłumacz mi dokładnie jak chcesz to zrobić.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz cze 11, 2006 12:28

Metodą prób i błędów zwarłem najpierw pin dolny i górny i PYK (po bezpieczniku), później zwarłęm dwa poziome i siłownik ciągle zakleszczony.

Prawidłowa kombinacja to PRAWY i DOLNY i można się cieszyć dorym otwietaniem klapy :bigok:



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » ndz cze 11, 2006 16:00

No i brawo chcesz to potrafisz. :bigok:


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz cze 11, 2006 22:29

No teraz tylko jeszcze skryskiwacz chodzi, ale to już kwestia odcięcia któregoś kabelka :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości