![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Instrukcja bardzo fajna
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W najblizszym czasie bede wymieniac wezyki z podcisnienia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jesli po wymianie wezykow obroty beda dalej wysokie ( a czuje ze beda
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moze cos byc tez z tym wylacznikiem termicznym (jak kolega pisalem ze kabelek mial odpiety)bo auto ma wysokie obroty na zimnym i rozgrzanym silniku
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dzieki wszystkim,jak ktos ma jakies sugestie to walic smialo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdrawiam Wladek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)