Problem z prądami, obrotami i licznikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 07:54
- Lokalizacja: Leszno
Problem z prądami, obrotami i licznikiem
Witam! Wczoraj gdy wracalem z pracy golf jakby zwariowal! Obroty spadly, wraz z obrotami zaczelo sie przerywanie silnika, brak jakiejkowiek reakcji na pedał gazu!w koncu zgasl podczas jazdy i juz nie dal sie odpalic. Gdy jechalem i przerywal to czasami zaswiecila sie kontrolka od ABS'u! Podczas prób odpalenia poczatkowo rezrusznika zakrecil raz ale juz nie mial sily wiecej. Ładowalem aku pewien czas i potem juz odpalil!w kazdej probie potem ale jak i podczas jazdy z przerywaniem pracy silnika z licznika wydobywal sie glos taki jakby przeskakiwania jakis zabkow! po czym odbywalo sie kasowanie danych licznika. Mam wiec taki tylemat. Czy to wina słabego juz aku? Moze alternator? Z jakiej okazji zaswiecila mi sie kontrolka ABS'u?
Problem z prądami, obrotami i licznikiem
W pierwszej kolejności to bym sprawdził ładowanie i akumulator bo z tego co piszesz to wygląda mi to na jakiś brak odpowiedniego prądu.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
Problem z prądami, obrotami i licznikiem
skoro zapalała się lampka ABS - koniec prądu w aku - albo masz brak ładowania albo zwarcie na celach akumulatora
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości