
MODEL: VW Golf Mk4

- Rok produkcji:2001
- Kolor:srebrny
SILNIK: 3.6 FSI V6 R36 BWS
MOC: 320km/403nm
ZAWIESZENIE:
Gwint Eibach Pro Street S

MODY POD MASKA:
było 2.8 V6 jest R36 BWS z kolektorem BLV
SWAP skrzyni na DSG dq250
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: 312mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jedno-tłoczkowe
Tył: 256mm x 22mm wentylowane, zaciski 38mm Lucas jedno-tłoczkowe
KOŁA:
- Felgi:18" Monoblock
- Opony: TOYO T1R 225/40R18

NADWOZIE:
Lotka od R
Wycieraczka tylnej szyby GOLF V
Antena V
Emblematy Wolfsburg Edition
WNĘTRZE:
- 4x szyby elektryczne
- skórzana tapicerka (siedzenia pół kubełki obite czarną skórą + podłokietnik )
- 4x airbag
- elektryczne lusterka + podgrzewane + składane
- kierownic trójramienna poszyta skórą regulowana w dwóch płaszczyznach.
- dźwignia hamulca ręcznego poszyta skórą.
- uchwyt na kubki z przodu i z tyłu (pod popielniczką)
- głośnik w drzwiach + radio/nawigacja MCD + zmieniarka CD
- lusterko fotochromatyczne + sensor deszczu
- oryginalny alarm + dozór wnętrza
- climatronik
- komputer 1/2 FIS funkcje DSG
AUDIO:
Seria i tak zostanie (MCD + zmieniarka CD ) prawdziwą muzyka jest dźwięk V6


Zmiany przeprowadzone:
Stożek K&N

Aktualnie dolot wygląda tak


filtr jest schowany, jak widać pod zderzakiem
Popielniczka R32 drapane aluminium

Metalowa osłona silnika


Wycieraczka tylnej szyby GOLF V

Zostało mi trochę lakieru LC9Z , także lusterka są już na czarno


Silnik 3,6 FSI R36 V6 BWS

Prace w Genowefa Garage




Gotowy Mk4 R36 4motion


" onclick="window.open(this.href);return false;
Obsługa Haldex'a olej i filtr

Kolektor BLV ze zmiennymi długościami ...



Bandaż termiczny, aby było chłodniej w komorze silnika



Sprzęgło i zamach by Radzikowski


Wydech przelot by RM-Motors



" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Temp Oleju i Napięcie


Aktualna moc:
Seryjna mopa paliwa 2.8 nie daje rady, co widać na wykresie, trzeba to poprawić


Pasy SCHROTH



Dolot



Poliuretanowe wkładki mocowania skrzyni/silnika


Filtr "grzybek" HKS na deszczowe dni



Takie tam wlepy


Dodatkowe 5 koni


Druga pompa paliwowa



No i teraz mamy 6barów

Teraz jest Bosch 044 (0 580 254 044) 10 barów



Zima 2012

Szeroka stal 9"

przed jazdą bokami

i po jeździe


2014
SWAP skrzyni na DQ250 DSG




Ważenie już z DSG pełen bak paliwa 1480kg


Wpadła radio nawigacja MCD wiem że to żadna rewelacja ale przynajmniej jest 2din i lepiej gra niż gamma

Oryginalne Halogeny w zderzak Hella

Emblematy Wolfsburg Edition

Ori Ksenon

START jeszcze na manualnej skrzyni

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube]www.youtube.com/watch?v=QuxR9nDH5Vc&feature=youtu.be[/youtube]
[youtube][/youtube]
Plany:
Silnik: NO2
Co do wnętrza to kratki od bory ,lampka Passat W8 ,dodatkowe zegary temp i ciśnienie oleju
Zewnątrz, fajna felga, może pakiet 25th

Wielkie podziękowania dla ekipy z GenowefaGarage, za pomoc przy projekcie

http://genowefagarage.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lato



