Problemo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rmj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 13:03

Problemo

Post autor: rmj » czw sty 27, 2005 22:36

Mam problem tego typu ---------------rano gdy zapalam Golfa ciezko kreci mi rozrusznik w pewnym momecie przygasna mi kontrolki tak pare razy i zapala Co to moze byc???

Oraz gdy samochod sie rozgrzeje to powinien chodzic na wolnych obrotach a on nadal pracuje na wysokich tak jakby mial wlaczone ssanie??/


Robert's

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw sty 27, 2005 23:43

jaki silnik, albo słaby akku, albo zwalnia ci cos mechanicznie rozrusznik, może jakis niestyk nie dochodzi pełny prąd? ale mysle ze albo akku albo cos z rozrusznikie, tam są w nim takie tulejki, ponoć często sie zacinają i własnie cieżko kręci, jest w poradach jak to naporawić, jzeli to to oczywiscie :helm:


Mk3 GTI 16V ABF

ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » czw sty 27, 2005 23:51

pierwszy problem to raczej aku- istotne, czy masz gaz, bo na gazie bedzie ciezej palil, drugi ze ssaniem- zalezy jaki masz gaznik- ja mam Pierburg E2E i lubia w nim padac silowniki, ktore mozna albo regenerowac, albo dac nowe- mozna cos dobrac ze skody



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » pt sty 28, 2005 02:44

Ten pierwszy problem to na bank rozrusznik, albo wirnik, albo owa tuleja w obudowie skrzyni, albo coś z kablami zasilającymi.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt sty 28, 2005 02:56

U mnie jest to samo,ale tylko przy bardzo zimnym silniku,przy kręceniu rozrusznikiem,przy pierwszych dwóch obrotach prawie staje w miejscu silnik.
:(
Poczytam te porady,bo jak dotąd myślałem że to dlatego że poprostu silnik zimny.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » pt sty 28, 2005 09:26

Miałem to samo z rozrusznikiem-okazało sie że padły tulejki, a z gaźnikiem(ssaniem) też mam problem na benzynie, na gazie chodzi idealnie.
Wymiana tulejek u elektryka kosztowała mnie 70 zł(rozrusznik miał luz na tulejce w skrzyni, ale przy okazji wymieniłem wszystkie )



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 28, 2005 11:37

Masa może nie stykać jak należy i mało prądu idzie.



ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » pt sty 28, 2005 11:48

Ja mam z gaznikiem tez problemy, ale tez tylko na benzynce- jak odpalam, przez 5 sec jest ok, a potem chodzi jakby na dwoch cylindrach. Nie otwiera mu silownik tyle powietrza ile potrzebuje. Gaznikowiec powiedzial mi cene 180zl+czesci, wiec na razie sie nie kwapie z wymiana, tylko pomykam na gazie. Acha jeszcze jedno- jak sie rozgrzeje to na benzynce tez chodzi ok, tylko jak mu mocno przycisne to w pierwszej chwili troszke sie dlawi.



ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » pt sty 28, 2005 19:42

dziś kupiłem siłownik ssania do Pierburga- podchodzi z Favoritki i kosztuje 95zł- ten sam do WV kosztuje 3xtyle. Mechanik za wymianke bierze 20 zł. W przyszłym tygodniu wymienie i jak będzie @ll ok to dam znać



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 102 gości